Η εκδρομή της περιβαλλοντικής ομάδας αποτελούμενη από 25 μαθητές και 3 συνοδούς καθηγητές, ξεκίνησε στις 8.30π.μ. από το 3ο Γυμνάσιο. Κατευθυνθήκαμε στο ΚΔΑΥ(Κέντρο Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών) που βρίσκεται στο Δήμο Αλεξανδρούπολης όπου μας περίμενε ο υπεύθυνος του Κέντρου για την ξενάγησή μας. Συνέχεια
-
Αρχείο
- Απρίλιος 2021
- Ιούνιος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Φεβρουάριος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Δεκέμβριος 2013
- Νοέμβριος 2013
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Ιούνιος 2013
- Μάιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Μάρτιος 2013
- Φεβρουάριος 2013
- Ιανουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
- Οκτώβριος 2012
- Σεπτέμβριος 2012
- Μάιος 2012
- Απρίλιος 2012
- Μάρτιος 2012
- Φεβρουάριος 2012
- Ιανουάριος 2012
- Δεκέμβριος 2011
- Νοέμβριος 2011
- Οκτώβριος 2011
- Φεβρουάριος 2011
-
Μεταστοιχεία
Στις 10/4/2014 πραγματοποιήθηκε ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή στη Θεσσαλονίκη στα πλαίσια των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του 3ου Γυμνασίου Κομοτηνής:
Στα πλαίσια της συνεργασίας του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας με το 3ο Γυμνάσιο, την Πέμπτη 3/4/2014, ο επίκουρος καθηγητής του τμήματος κ. Τσομής πραγματοποίησε υποδειγματική διδασκαλία σε ενότητα του μαθήματος της αρχαίας ελληνικής γλώσσας στην τρίτη τάξη.
Στους σχολικούς αγώνες κλασικού αθλητισμού Γυμνασίων και Λυκείων, που διεξήχθησαν την Παρασκευή 4 Απριλίου 2014 στο Πανθρακικό Στάδιο, το 3ο Γυμνάσιο Κομοτηνής συμμετείχε με τους μαθητές Κυριαλάνη Α., Πανέρη Κ., Ματζίρη Σ., Λιάπη Β., Λαζαρίδη Χ., Μπογκντάνι Κ., Πετρίδη Δ., Μυλωνά Θ., Βουλγαράκη Κ., Νερατζάκη Τ., Μουσταφά Μ., Πετρίδη Ι., Κωνστανταράκη Γ., Μουσμουλίδου Η., Τσαρμαντίδου Β., Κουτίδη Σ., Γιακούπ Ογλού Ι., Νικολαίδη Π., Βουδούρη Σ. και Μπέκα Γ. 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ
Την Τρίτη 8 Απριλίου, ο καθηγητής του ΤΕΦΑΑ κ. Αυγερινός Α., υπεύθυνος της πρακτικής άσκησης των φοιτητών του τμήματος στα σχολεία, προσκλήθηκε στο 3ο γυμνάσιο να μιλήσει στα πλαίσια του μαθήματος του ΣΕΠ (Σχολικός Επαγγελματικός Προσδιορισμός) στους μαθητές των τμημάτων Γ4 και Γ5, για το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Φυσικής Αγωγής και τη σύνδεσή του με την αγορά εργασίας.
Το Σάββατο 5-4-2014 πραγματοποιήθηκε η 3η εξόρμηση της ποδηλατικής ομάδας του 3ου Γυμνασίου. Η ποδηλατοπορεία εντάσσεται στο πλαίσιο του σχολικού προγράμματος «Μια ζωή ποδήλατο» με υπεύθυνο καθηγητή τον κ. Λίτσο Ευάγγελο και συμμετέχοντα τον κ. Παπάζογλου Κων/νο.
Στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Α΄Γυμνασίου και στο μάθημα “Ο δρόμος για τον Παράδεισο είναι μακρύς” παρουσιάστηκαν εργασίες μαθητών σε μορφή PowerPoint. Τις εργασίες επιμελήθηκαν οι μαθητές του Α4 Δαλκυριάδης Χρήστος, Ντατίδης Σαρδίων και Πελτέκης Χρήστος, ενώ ζωγραφικές απεικονίσεις εμπνεύστηκαν οι Μάστορα Κατερίνα, Μπογκντάνι Ίντα, Παρασίδου Λιουντμίλα, Παχούμη Χρυσούλα και Ράπτης Δήμος.