Ποιος φοβάται; Όχι εγώ!

Αναδημοσίευση του άρθρου της κ. Άννας Μπαφίτη

http://stop-bullying.sch.gr/archives/991

Το σενάριο αυτό αφορά σε παρέμβαση για την πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού, με
αξιοποίηση των ΤΠΕ και με βάση τις αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής . Μέσω των δραστηριοτήτων, οι μαθητές και οι μαθήτριες αναμένεται να αναπτύξουν ενσυναίσθηση, να διαμορφώσουν αρνητική στάση έναντι του εκφοβισμού, να βοηθηθούν να αντιμετωπίζουν τον εκφοβισμό, είτε ως θύματα είτε ως παρατηρητές, να κατανοήσουν ότι η οπτική του ατόμου ως προς τα προβλήματα που αντιμετωπίζει είναι σημαντικός παράγοντας για την επίλυσή τους και να ενισχύσουν τη σχέση με τους συμμαθητές τους. Η παρέμβαση σχεδιάστηκε για παιδιά της Πέμπτης Τάξης Δημοτικού, προβλέπει τη διάθεση τριών διδακτικών ωρών και έχει διαμορφωθεί για αξιοποίηση στο μάθημα της Ευέλικτης Ζώνης, ως βραχύ σχέδιο εργασίας με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό (Αγωγή Υγείας) . Ιδιαίτερα ενδείκνυται η εφαρμογή της εξάλλου, στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (6 Μαρτίου).

 

Σχετικά αρχεία:

«»Ποιος φοβάται; Όχι εγώ!»: Παρέμβαση για την αποτροπή του εκφοβισμού»

 

 

Πελασγοί

ΠΕΛΑΣΓΟΙ

Το όνομα Πελασγοί χρησιμοποιούνταν αποκλειστικά από τους αρχαίους Έλληνες συγγραφείς οι οποίοι αναφέρονταν στους πληθυσμούς αυτούς που θεωρούσαν προγόνους των Ελλήνων ή ως ανθρώπους που βρέθηκαν πριν από τους Έλληνες σε μέρη που σήμερα αποτελούν την Ελλάδα. Κάποιοι, κυρίως μεταγενέστεροι, το χρησιμοποιούν όμως και για να περιγράψουν αμιγώς ελληνικούς πληθυσμούς. (περισσότερα…)