Ι.     ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • Θεωρίες και μορφές Ηγεσίας στην Εκπαίδευση
  • Λειτουργίες της Ηγεσίας στην Εκπαίδευση
  • Επαγγελματική ανάπτυξη και Ηγεσία στην Εκπαίδευση
  • Επικοινωνία και Ηγεσία στην Εκπαίδευση

 

ΙΙ.   ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ

  • Λήψη απόφασης
  • Κλίμα (κουλτούρα) σχολείου
  • Αποτελεσματικό σχολείο
  • Το σχολείο ως κοινότητα μάθησης

 

ΙΙΙ.   ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

  • Ιστορική αναδρομή θεσμού στελεχών εκπαίδευσης
  • Εκπαιδευτική πολιτική της Ελλάδας
  • Εκπαιδευτική πολιτική της Ευρώπης
  • Τάσεις και εξελίξεις στην παγκόσμια κοινότητα

 

ΙV.  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

  • Αξιολόγηση Στελεχών Εκπαίδευσης
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού προφίλ
  • Αξιολόγηση Αναλυτικών Προγραμμάτων

 

  1. V. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
  • Διαχείριση επικοινωνίας/κρίσεως στη σχολική τάξη
  • Διαχείριση επικοινωνίας/κρίσεων στη σχολική μονάδα
  • Διαχείριση κρίσεων σε έκτακτες καταστάσεις
  • Διαχείριση επικοινωνίας/κρίσεως ομάδων και μελών σχολικής κοινότητας

 

  1. VI. ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
  • Ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης (δυνατότητες, αρμοδιότητες και προτάσεις)
  • Ο Διευθυντής Π.Ε ή Δ.Ε. (δυνατότητες, αρμοδιότητες και προτάσεις)
  • Ο Διευθυντής σχολικής μονάδας (δυνατότητες, αρμοδιότητες και

προτάσεις)

  • Άλλα στελέχη εκπαίδευσης (δυνατότητες,  αρμοδιότητες και προτάσεις)