Ι. ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Θεωρίες και μορφές Ηγεσίας στην Εκπαίδευση
- Λειτουργίες της Ηγεσίας στην Εκπαίδευση
- Επαγγελματική ανάπτυξη και Ηγεσία στην Εκπαίδευση
- Επικοινωνία και Ηγεσία στην Εκπαίδευση
ΙΙ. ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ
- Λήψη απόφασης
- Κλίμα (κουλτούρα) σχολείου
- Αποτελεσματικό σχολείο
- Το σχολείο ως κοινότητα μάθησης
ΙΙΙ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
- Ιστορική αναδρομή θεσμού στελεχών εκπαίδευσης
- Εκπαιδευτική πολιτική της Ελλάδας
- Εκπαιδευτική πολιτική της Ευρώπης
- Τάσεις και εξελίξεις στην παγκόσμια κοινότητα
ΙV. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
- Αξιολόγηση Στελεχών Εκπαίδευσης
- Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
- Αξιολόγηση εκπαιδευτικού προφίλ
- Αξιολόγηση Αναλυτικών Προγραμμάτων
- V. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
- Διαχείριση επικοινωνίας/κρίσεως στη σχολική τάξη
- Διαχείριση επικοινωνίας/κρίσεων στη σχολική μονάδα
- Διαχείριση κρίσεων σε έκτακτες καταστάσεις
- Διαχείριση επικοινωνίας/κρίσεως ομάδων και μελών σχολικής κοινότητας
- VI. ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
- Ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης (δυνατότητες, αρμοδιότητες και προτάσεις)
- Ο Διευθυντής Π.Ε ή Δ.Ε. (δυνατότητες, αρμοδιότητες και προτάσεις)
- Ο Διευθυντής σχολικής μονάδας (δυνατότητες, αρμοδιότητες και
προτάσεις)
- Άλλα στελέχη εκπαίδευσης (δυνατότητες, αρμοδιότητες και προτάσεις)