2014-15:
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Τρίτη 10-3-2014, 11:00-14:00, εργαστήριο ΦΕ ΓΕΛ-Γυμνασίου Μήλου – Επιμορφωτική δραστηριότητα – Δειγματική διδασκαλία για το σχ. Έτος 2014-15, με εκπαιδευτικούς κλ. ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Μήλου-Κιμώλου με θέματα:
- Σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής μάθησης με χρήση ΤΠΕ ή και κλασικού εργαστηρίου –
- Δειγματική διδασκαλία Επιμορφωτική δραστηριότητα – της Βαμβακινού Ειρήνης σε μαθητική τάξη Β’ Γυμνασίου του Γυμνασίου Μήλου, στη: Φυσική Β΄ Γυμνασίου: ” Άνωση – μια διερευνητική προσέγγιση μέσω κλασικών πειραμάτων “ ώρα έναρξης 11:25 – Senario didaskalias , Fyllo ergasias, ΑΝΩΣΗ– ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΗΔΗ ppt
- Ανατροφοδότηση δειγματικής και τρόπος αξιολόγησης διδασκαλιών
Τρίτη 10-3-2014, και ώρα 17:30-20:00 στο εργαστήριο ΦΕ του ΓΕΛ-Γυμνασίου Μήλου Επιμόρφωση-Σεμινάριο με προαιρετική συμμετοχή καθηγητών ΠΕ04 Μήλου – Κιμώλου
- Με αφορμή την ύπαρξη του ψηφιακού εξοπλισμού – διαδραστικοί πίνακες στο Γυμνάσιο Μήλου, και την υπ΄ αρ. 141290/Γ2/08-09-2014, εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, με θέμα: «Διδασκαλία μαθημάτων στην Α ́ Γυμνασίου με τη χρήση του ψηφιακού εξοπλισμού», διοργανώνεται επιμορφωτική δραστηριότητα με θέματα:
- Διδακτική αξιοποίηση των διαδραστικών πινάκων στη διδασκαλία των μαθημάτων Φ.Ε.
- Αξιοποίηση ψηφιακού σχολείου – φωτόδεντρο – http://photodentro.edu.gr/lor/
- Εφαρμογές μέσω μελέτης σεναρίων διδασκαλίας με ΤΠΕ ( αξιοποίηση του Phet Colorado και
του Irydium Chemistry ως διαδραστικά εργαλεία
Πέμπτη 11-12-2014, 11:00-14:00 στο εργαστήριο ΦΕ του Λ.Τ. Κύθνου, 1η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ για το σχ. έτος 2014-15, με εκπαιδευτικούς κλ. ΠΕ04 Γυμνασίου Λ.Τ. Κύθνου:
- Ενημέρωση – Τράπεζα Θεμάτων Α-Β Λυκείου (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) – Προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Προσανατολισμού και Βιολογία Β΄ Λυκείου και Βιολογία Β” Γυμνασίου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .
- Επιμόρφωση στην αξιοποίηση ψηφιακού σχολείου – διαδραστικοί πίνακες: ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤIΚΟΙ – ΠΕ04-pdf, http://www.walter-fendt.de/ph14gr/hydrostpr_gr.htm
- Επιμόρφωση στην αξιοποίηση ψηφιακού σχολείου φωτόδεντρο: μικρά Σενάρια για Α” ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α ΓΥΜ, ΦΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜ,– http://photodentro.edu.gr/lor/,
- Επιμορφωτική δραστηριότητα – εργασία πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής/συνεργατικής μάθησης, συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14, με επιλογή από τα θέματα: α. Νόμοι Υδροστατικής πίεσης – κλασικό εργαστήριο / Φυσική Β” Γυμνασίου – β. Εξαναγκασμένη ταλάντωση – Συντονισμός με προσομοίωση Phet / σε διαδραστικό πίνακα / Φυσική Γ” κατεύθυνσης – γ. Θερμική διαστολή – κλασικό πείραμα και προσομοίωση σε ομάδες μαθητών, Ηχητικά κύματα – προσομοιώσεις Phet, βάσει ΑΠΣ Φυσικής Β” & Γ” Γυμνασίου για Πιλοτική Εφαρμογή – https://blogs.sch.gr/nroum/ δειγματικές – Προτάσεις για διαμόρφωση σεναρίων – δειγματικής διδασκαλίας από τους εκπαιδευτικούς ΠΕ04
- Υποστήριξη εργαστηριακής διδασκαλίας μαθημάτων ΦΕ σε συνεραγασία με τα ΕΚΦΕ Μήλου και Σύρου
Τετάρτη 3-12-2014, 11:00-14:00 στο εργαστήριο ΦΕ του ΓΕΛ Τήνου, 1η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ για το σχ. έτος 2014-15, με εκπαιδευτικούς κλ. ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Τήνου:
- Ενημέρωση – Τράπεζα Θεμάτων Α-Β Λυκείου (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) – Προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Προσανατολισμού και Βιολογία Β΄ Λυκείου και Βιολογία Β” Γυμνασίου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .
- Επιμόρφωση στην αξιοποίηση ψηφιακού σχολείου – διαδραστικοί πίνακες: ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤIΚΟΙ – ΠΕ04-pdf, http://www.walter-fendt.de/ph14gr/hydrostpr_gr.htm
- Επιμόρφωση στην αξιοποίηση ψηφιακού σχολείου φωτόδεντρο: μικρά Σενάρια για Α” ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α ΓΥΜ, ΦΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜ,– http://photodentro.edu.gr/lor/,
- Επιμορφωτική δραστηριότητα – εργασία πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής/συνεργατικής μάθησης, συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14, με επιλογή από τα θέματα: α. Νόμοι Υδροστατικής πίεσης – κλασικό εργαστήριο / Φυσική Β” Γυμνασίου – β. Εξαναγκασμένη ταλάντωση – Συντονισμός με προσομοίωση Phet / σε διαδραστικό πίνακα / Φυσική Γ” κατεύθυνσης – γ. Θερμική διαστολή – κλασικό πείραμα και προσομοίωση σε ομάδες μαθητών, Ηχητικά κύματα – προσομοιώσεις Phet, βάσει ΑΠΣ Φυσικής Β” & Γ” Γυμνασίου για Πιλοτική Εφαρμογή – https://blogs.sch.gr/nroum/ δειγματικές – Προτάσεις για διαμόρφωση σεναρίων – δειγματικής διδασκαλίας από τους εκπαιδευτικούς ΠΕ04
Πέμπτη 20-11-2014, 11:00-14:00 στο εργαστήριο ΦΕ του Γυμνασίου ΛΤ Κέας – 1η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ σχ. έτους 2014-15, με εκπαιδευτικούς κλ. ΠΕ04 σχολικών μονάδων Κέας:
- Ενημέρωση – Τράπεζα Θεμάτων Α-Β Λυκείου (ΓΕΛ καιΕΠΑΛ) -Προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Προσανατολισμού και Βιολογία Β΄ Λυκείου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας)
- Επιμορφωτική δραστηριότητα – εργασία πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής/συνεργατικής μάθησης, συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14, με επιλογή από τα θέματα: α. Νόμοι Υδροστατικής πίεσης – κλασικό εργαστήριο / Φυσική Β” Γυμνασίου – β. Εξαναγκασμένη ταλάντωση – Συντονισμός με προσομοίωση Phet / σε διαδραστικό πίνακα / Φυσική Γ” κατεύθυνσης – γ. Θερμική διαστολή – κλασικό πείραμα και προσομοίωση σε ομάδες μαθητών, Ηχητικά κύματα – προσομοιώσεις Phet, βάσει ΑΠΣ Φυσικής Β” & Γ” Γυμνασίου για Πιλοτική Εφαρμογή,
- Επιμόρφωση στην αξιοποίηση ψηφιακού σχολείου φωτόδεντρο: μικρά Σενάρια για Α” ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α ΓΥΜ, ΦΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜ,– http://photodentro.edu.gr/lor/,
- Προτάσεις για διαμόρφωση σεναρίων διδασκαλίας από τους εκπαιδευτικούς ΠΕ04
- Υποστήριξη εργαστηριακής διδασκαλίας μαθημάτων ΦΕ 2014-15 σε συνεργασία με το ΕΚΦΕ Σύρου.
Τετάρτη, 20-11-2014, 11:15-14:02η Επιμορφωτική συνάντηση με εκπιδευτικούς ΠΕ04 ΣΥΡΟΥ : Ι. Ενημέρωση και Επιμόρφωση Σχολικού Συμβούλου ΠΕ04 – Τρόπος διδασκαλίας με τη χρήση της Τράπεζας Α” – Β΄ΓΕΛ, ΙΙ. Επιμόρφωση σε συνεργασία με του ΕΚΦΕ Σύρου: Με αφορμή την ύπαρξη του ψηφιακού εξοπλισμού – διαδραστικοί πίνακες σε όλα ταΓυμνάσια της Σύρου και την υπ΄ αρ. 141290/Γ2/08-09-2014, εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, με θέμα: «Διδασκαλία μαθημάτων στην Α ́ Γυμνασίου με τη χρήση του ψηφιακού εξοπλισμού», διοργανώνεται σε συνεργασία με την Υπεύθυνη του ΕΚΦΕ Σύρου, επιμορφωτική δραστηριότητα με θέματα:
1. Διδακτική αξιοποίηση των διαδραστικών πινάκων στη διδασκαλία των μαθημάτων Φ.Ε. (σε συνεργασία με την Υπεύθυνση ΕΚΦΕ Σύρου κ. Κωνσταντινιδου Πόπη και τον Ξανθάκη Γιώργο – καθηγητή ΠΕ04.05 του 2ου Γυμνασίου Σύρου)
– Υδροστατική πίεση με προσομοίωση: ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤIΚΟΙ – ΠΕ04-pdf, http://www.walter-fendt.de/ph14gr/hydrostpr_gr.htm ,
2. Αξιοποίηση ψηφιακού σχολείου – φωτόδεντρο – http://photodentro.edu.gr/lor/
Υλικό – μικρά Σενάρια από για Α” ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α ΓΥΜ, ΦΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜ,
3. Εφαρμογές μέσω μελέτης σεναρίων διδασκαλίας με ΤΠΕ (Σενάρια Γεωγραφίας Α΄και Β΄Γυμνασίου του κ. Ξανθάκη Γεωργίου με αξιοποίηση διαδραστικού πίνακα ) – Δες φωτό σε zip: Φωτό επιμόρφωσης
Τετάρτη 22-10-2014, 11:00-14:15, στα εργαστήριο ΦΕ & ΗΥ του ΓΕΛ Νάξου, σε συνεργασία με το ΕΚΦΕ Νάξου: Επιμόρφωση και Δειγματική διδασκαλία – Αξιοποίηση σεναρίων Β΄ επιπέδου:
1. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – Εργαστήριο ΦΕ – 11:00-11:45: Ενημέρωση – Αρχικός προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Εμβάθυνσης/Κατεύθυνσης και Βιολογία Β΄ Λυκείου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .
2. ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ στο Εργαστήριο ΗΥ – 11:50-12:35:Δειγματική Διδασκαλία: Κρούσεις – Αρχή Διατήρησης Ορμής με το Interactive Physics – Μαργαρίτης Μανώλης / καθηγητής ΓΕΛ Νάξου και Βαθρακοκοίλης Ν. / Επιμορφωτής Β’
3. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΝΑΡΙΩΝ Β΄ επιπέδου – Εργαστήριο ΦΕ – 13:-14:15: Αξιοποίηση σεναρίων Β επιπέδου στη διδασκαλία μαθημάτων ΦΕ – Συνεργατικές και διερευνητικές μέθοδοι διδασκαλίας – Συνεργασία καθηγητών με στόχο τη σύνθεση σεναρίων διδασκαλίας – φύλλων εργασίας με χρήση ΤΠΕ, λογισμικών Β΄ επιπέδου και κλασικού εργαστηρίου: – Σενάρια Χημείας Λυκείου με αξιοποίηση Vlab-Iridium Chemistry – Ρούμελης Ν. Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04 και Βαθρακοκοίλης Ν. – Επιμορφωτής Β” επιπέδου/Υπ/νος ΕΚΦΕ Νάξου – Σενάρια Χημείας – Περιοδικός Πίνακας στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο – Καφετζής Ι. / καθηγητής 1ου Γυμνασίου Νάξου και Ρούμελης Ν. Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04-– Εμπειρίες – συζήτηση – συμπεράσματα
Τρίτη 21-10-2014, 11:00-14:00 στο εργαστήριο ΦΕ του ΓΕΛ Πάρου – ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΕ04 Πάρου – Αντιπάρου
- Ενημέρωση – Αρχικός προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Εμβάθυνσης/Κατεύθυνσης και Βιολογία Β΄ Λυκείου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .
- Επιμορφωτική δραστηριότητα – εργασία σε ομάδες πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής/συνεργατικής μάθησης, συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14, με επιλογή ορισμένων σεναρίων από: α. Νόμοι Νεύτωνα – με χρήση προσομοιώσεων ΤΠΕ/phet / Φυσική Β” Γυμνασίου – β. Ηλεκτρόλυση Νερού – κλασικό πείραμα και χρήση βίντεο / Χημεία Β΄ Γυμνασίου – γ. Νόμοι Υδροστατικής πίεσης – κλασικό εργαστήριο / Φυσική Β” Γυμνασίου – δ. Εξαναγκασμένη ταλάντωση – Συντονισμός με προσομοίωση Phet / σε διαδραστικό πίνακα / Φυσική Γ” κατεύθυνσης, ε. Θερμική διαστολή – κλασικό πείραμα και προσομοίωση σε ομάδες μαθητών, Ηχητικά κύματα – προσομοιώσεις Phet, βάσει ΑΠΣ Φυσικής Β” & Γ” Γυμνασίου για Πιλοτική Εφαρμογή, αντίστοιχα.
- Συνεργασίας καθηγητών με στόχο τη σύνθεση σεναρίων διδασκαλίας – φύλλων εργασίας με χρήση κλασσικού εργαστηρίου και νέων τεχνολογιών.
- Συντονισμός με το ΕΚΦΕ Σύρου για τις επιμορφωτικές δραστηριότητες υποστήριξης εργαστηριακής διδασκαλίας μαθημάτων ΦΕ 2014-15.
Τρίτη 14-10-2014, 11:00-14:30, στο εργαστήριο ΦΕ του ΓΕΛ Θήρας, σε συνεργασία με το ΕΚΦΕ Θήρας – 1η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ με εκπαιδευτικούς κλ. ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Θήρας – Θηρασιάς:
- Ενημέρωση – Αρχικός προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Εμβάθυνσης/Κατεύθυνσης και Βιολογία Β΄ Λυκείου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .
- Επιμορφωτική δραστηριότητα – εργασία σε ομάδες πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής/συνεργατικής μάθησης, συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14, με επιλογή ορισμένων σεναρίων από: α. Νόμοι Νεύτωνα – με χρήση προσομοιώσεων ΤΠΕ/phet / Φυσική Β” Γυμνασίου – β. Ηλεκτρόλυση Νερού – κλασικό πείραμα και χρήση βίντεο / Χημεία Β΄ Γυμνασίου – γ. Εξαναγκασμένη ταλάντωση – Συντονισμός με προσομοίωση Phet / σε διαδραστικό πίνακα / Φυσική Γ” κατεύθυνσης, δ. Θερμική διαστολή – κλασικό πείραμα και προσομοίωση σε ομάδες μαθητών, ε. Ηχητικά κύματα – προσομοιώσεις Phet, βάσει ΑΠΣ Φυσικής Β” & Γ” Γυμνασίου για Πιλοτική Εφαρμογή, αντίστοιχα.
- Πρόταση συνεργασία καθηγητών με στόχο τη σύνθεση σεναρίων διδασκαλίας – φύλλων εργασίας με χρήση κλασσικού εργαστηρίου και νέων τεχνολογιών.
- Συνεργασία και συντονισμός με το ΕΚΦΕ Θήρας για τις επιμορφωτικές δραστηριότητες υποστήριξης εργαστηριακής διδασκαλίας μαθημάτων ΦΕ 2014-15.
Δευτέρα 13-10-2014, 17:30-20:30,εργαστήριο ΦΕ Γυμνασίου ΛΤ Ίου – Επιμόρφωση εκπαιδευτκών κλ. ΠΕ04 σχολικών μονάδων Ίου:
- Ενημέρωση – Αρχικός προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Εμβάθυνσης/Κατεύθυνσης και Βιολογία Β΄ Λυκείου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .
- Επιμορφωτική δραστηριότητα – εργασία σε ομάδες πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής/συνεργατικής μάθησης, συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14, με επιλογή από τα θέματα: α. Νόμοι Υδροστατικής πίεσης – κλασικό εργαστήριο / Φυσική Β” Γυμνασίου – β. Εξαναγκασμένη ταλάντωση – Συντονισμός με προσομοίωση Phet / σε διαδραστικό πίνακα / Φυσική Γ” κατεύθυνσης – γ. Θερμική διαστολή – κλασικό πείραμα και προσομοίωση σε ομάδες μαθητών, Ηχητικά κύματα – προσομοιώσεις Phet, βάσει ΑΠΣ Φυσικής Β” & Γ” Γυμνασίου για Πιλοτική Εφαρμογή, αντίστοιχα.
- Προτάσεις για διαμόρφωση σεναρίων διδασκαλίας από τους εκπαιδευτικούς ΠΕ04
- Υποστήριξη εργαστηριακής διδασκαλίας μαθημάτων ΦΕ 2014-15 σε συνεργασία με το ΕΚΦΕ Θήρας.
Πέμπτη 09-10-2014, 11:10-14:00, στο εργαστήριο ΦΕ του Γυμνασίου Άνδρου, σε συνεργασία με το ΕΚΦΕ Άνδρου – Επιμόρφωση ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Άνδρου:
- Ενημέρωση – Αρχικός προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Εμβάθυνσης/Κατεύθυνσης και Βιολογία Β΄ Λυκείου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .
- Επιμορφωτική δραστηριότητα – εργασία σε ομάδες πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής/συνεργατικής μάθησης, συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14, με επιλογή ορισμένων σεναρίων από: α. Νόμοι Νεύτωνα – με χρήση προσομοιώσεων ΤΠΕ/phet / Φυσική Β” Γυμνασίου – β. Ηλεκτρόλυση Νερού – κλασικό πείραμα και χρήση βίντεο / Χημεία Β΄ Γυμνασίου – γ. Νόμοι Υδροστατικής πίεσης – κλασικό εργαστήριο / Φυσική Β” Γυμνασίου – δ. Εξαναγκασμένη ταλάντωση – Συντονισμός με προσομοίωση Phet / σε διαδραστικό πίνακα / Φυσική Γ” κατεύθυνσης, ε. Θερμική διαστολή – κλασικό πείραμα και προσομοίωση σε ομάδες μαθητών, Ηχητικά κύματα – προσομοιώσεις Phet, βάσει ΑΠΣ Φυσικής Β” & Γ” Γυμνασίου για Πιλοτική Εφαρμογή, αντίστοιχα.
- Πρόταση συνεργασία καθηγητών με στόχο τη σύνθεση σεναρίων διδασκαλίας – φύλλων εργασίας με χρήση κλασσικού εργαστηρίου και νέων τεχνολογιών.
- Συνεργασία και συντονισμός με το ΕΚΦΕ Άνδρου για τις επιμορφωτικές δραστηριότητες υποστήριξης εργαστηριακής διδασκαλίας μαθημάτων ΦΕ 2014-15.
Τετάρτη 08-10-2014, 17:30-20:30 – εργαστήριο ΦΕ ΓΕΛ Μυκόνου – Επιμόρφωση εκπαιδευτικών ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Μυκόνου με θέματα:
- Ενημέρωση – Αρχικός προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Εμβάθυνσης/Κατεύθυνσης και Βιολογία Β΄ Λυκείου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .
- Επιμορφωτική δραστηριότητα – εργασία σε ομάδες πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής/συνεργατικής μάθησης, συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14, με επιλογή από τα θέματα: α. Νόμοι Υδροστατικής πίεσης – κλασικό εργαστήριο / Φυσική Β” Γυμνασίου – β. Εξαναγκασμένη ταλάντωση – Συντονισμός με προσομοίωση Phet / σε διαδραστικό πίνακα / Φυσική Γ” κατεύθυνσης – γ. Θερμική διαστολή – κλασικό πείραμα και προσομοίωση σε ομάδες μαθητών, Ηχητικά κύματα – προσομοιώσεις Phet, βάσει ΑΠΣ Φυσικής Β” & Γ” Γυμνασίου για Πιλοτική Εφαρμογή, αντίστοιχα.
- Υποστήριξη εργαστηριακής διδασκαλίας μαθημάτων ΦΕ 2014-15 σε συνεργασία με το ΕΚΦΕ Σύρου.
ΤΕΤΑΡΤΗ 24-09-2014, 11:10-14:00 – Επιμόρφωση εκπαιδετικών ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Σύρου, με θέματα:
Ι. Επιμόρφωση του ΕΚΦΕ Σύρου
- Συνεργασία και συντονισμός με το ΕΚΦΕ Σύρου για τις επιμορφωτικές δραστηριότητες υποστήριξης εργαστηριακής διδασκαλίας μαθημάτων ΦΕ σχ. έτους 2014-15.
- Ενημέρωση για τον Πανευρωπαϊκό διαγωνισμό τριμελών μαθητικών ομάδων σε πειράματα Φυσικών Επιστημών – EUSO2014, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από 30/3 έως 6/4 2014 με συμμετοχή 52 ομάδων από 25 Ευρωπαϊκά κράτη: http://www.euso2014.eu/
ΙΙ. Ενημέρωση και Επιμόρφωση Σχολικού Συμβούλου ΠΕ04
- Ενημέρωση – Αρχικός προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Εμβάθυνσης/Κατεύθυνσης και Βιολογία Β΄ Λυκείου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .
- Επιμορφωτική δραστηριότητα – εισαγωγική φάσαη της εργασίας σε ομάδες πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής και ομαδοσυνεργατικής μάθησης συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14.
Αφήστε μια απάντηση