Η ΕΛΙΑ

Το φθινόπωρο μας αποχαιρέτησε και η τελευταία του εβδομάδα ήταν αφιερωμένη σε δραστηριότητες που αφορούσαν τα ωφέλιμα ελαιόδεντρα.

Αρχικά διαβάσαμε το μύθο της Αθηνάς και του Ποσειδώνα, συζητήσαμε το λόγο για τον οποίο το δώρο της Αθηνάς επιλέχτηκε από τους κατοίκους της πόλης, γιατί η ελιά είναι τόσο ωφέλιμο δέντρο για τον άνθρωπο αλλά και τα προϊόντα που μπορούν να παραχθούν από αυτό πέραν του λαδιού. Με βάση το μύθο αυτό τα παιδιά ζωγράφισαν το σημείο αυτό που τους κέντρισε το ενδιαφέρον και εξήγησαν και το λόγο.

Μάθαμε το γράμμα “Ε,ε” και τις λεξούλες “ελιά” και “λάδι”. Στη συνέχεια μιλήσαμε για τα μέρη  από τα οποία αποτελείται το δέντρο της ελιάς, κατασκευάσαμε τα δικά μας ελαιόδεντρα και σειροθετήσαμε τα δέντρα ενός ελαιώνα από το μεγαλύτερο στο μικρότερο. Παρακολουθήσαμε ένα εκπαιδευτικό βίντεο για το λιομάζεμα και την παραγωγή λαδιού στο ελαιοτριβείο, τα παιδιά μοιράστηκαν μαζί μας τις εμπειρίες τους καθώς σε έναν τόπο όπως η Ζάκυνθος υπάρχουν πληθώρα ελαιώνων και τ περισσότερα παιδιά βιώνουν τη διαδικασία αυτόν τον καιρό με τους δικούς τους. Για αυτό το λόγο τα παιδιά δημιούργησαν μία καρτέλα με τη διαδικασία του μαζέματος της ελιάς, αριθμώντας ένα- ένα τα βήματα.

Τέλος, διεξαγάγαμε το πείραμα ανάμειξης του λαδιού με το νερό και παρατηρήσαμε πως όσο και να προσπαθήσουμε, τα δύο αυτά υγρά υλικά διαχωρίζονται. Σαν σωστοί, μικροί επιστήμονες τ παιδιά συμπλήρωσαν το καθένα το δικό του φύλλο διεξαγωγής του πειράματος ώστε να θυμούνται το συμπέρασμα στο οποίο οδηγήθηκαν.

814f2c17 d282 49bd 80a1 44e43d3d04d6 1 88d81843 3869 4774 9264 1cbaefbba876 1 3074403e eed0 463d 83fe 33f16ca65d73 452d63a5 a5a2 4355 ab32 fac1d0a6429f 1 93a1033e 39e4 4d44 a160 e89de5af1aa7 ce3cfa41 2496 4dbd bebb 9911088173da a2136481 b6d4 4d7a 8159 d7d02876a5c8 f8668451 e73c 4cab 8e42 10f0ed326adf 1 6ba72364 3434 4c23 b4d7 ca619c3544db 1 1915d856 a607 499b 886d 0d59c90b1c57 1

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: Ζω Καλύτερα- Ευ Ζην/Αυτομέριμνα “Δε Μαλώνω , Δε Μαλώνω, Αγκαλιά Μεγάλη Απλώνω”

Στα πλαίσια του πρώτου Εργαστηρίου Δραστηριοτήτων που δουλέψαμε κατά τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο  με τίτλο “Δε μαλώνω, δε μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω” οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν, έθεταν τους ακόλουθους στόχους:

  • Να ενδυναμωθούν οι σχέσεις μεταξύ των παιδιών
  • Να μάθουν να συνεργάζονται και να δουλεύουν ομαδικά
  • Να αποκτήσουν ενσυναίσθηση για το θύτη και το θύμα
  • Να κατανοήσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματα που προκαλούνται όταν υπάρχει βία
  • Να κατανοήσουν τις έννοιες “δίκαιο” , “άδικο”, ¨ευγένεια”, “αγένεια”, “βοήθεια”, φροντίδα”
  • Να αντιληφθούν τις συνέπειες που επιφέρει ο εκφοβισμός και να αποκτήσουν μηχανισμούς υπεράσπισης του εαυτού τους και άλλων θυμάτων εκφοβισμού.
  • Να ενισχύσουν την αντίληψη της από κοινού δράσης, της αλληλοβοήθειας και της συλλογικότητας.
  • Να ενισχύσουν το λεξιλόγιό τους και να μπορούν να εξηγήσουν τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις πράξεις τους.

Μερικές κατασκευές στα πλαίσια του εργαστηρίου είναι οι ακόλουθες:

af382841 efa9 45c9 954e 5a2fc63ade93 0b7f3aa7 3eb8 4512 a1eb f0689d98d226 c3278236 496a 4508 8517 d093e82ed677  70d50aed 5419 493b a2a2 625d8375277c

c59c55ae ea64 446f 9e89 e605b92ddec3 8c3295c5 8817 41bb 96e2 48d96e9d3201   1f7833b6 a32e 419a aa0d fc29d40441ca 1   IMG 4781

e4c6faed aad6 4304 a7ae 47b3013135b5 25f26056 a52b 4227 a490 ee6bb859f6dc

 

“ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ”

Την Τετάρτη  27 Νοεμβρίου 2024, οι εκπαιδευτικοί, παρευρεθήκαμε στο Δημοτικό Σχολείο Μουζακίου στο οποίο είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε ένα άκρως ενδιαφέρον και χρήσιμο σεμινάριο “Πρώτων Βοηθειών”. Την επιμόρφωση πραγματοποίησαν μέλη του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας (Ε.Κ.Α.Β.) Ζακύνθου από το Τμήμα Εκπαίδευσης.

3020199e 221f 4b1f 8c05 b8d63b9b1913 52cbb536 db78 4121 abd1 54c12b9f2ad1 37ed45fd 33c1 4132 a293 fb86ff05665a 741af88d c9a2 4e77 876f 692049908552 fd3721c5 191a 4134 bce0 4f8419ae7947 380a3fd3 b9ae 4a0e b9c1 eb080217ca3f

 

17η ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Την εβδομάδα αυτή στο σχολείο μας μιλήσαμε για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Μάθαμε το γράμμα  “Π,π” του Πολυτεχνείου αλλά και το γράμμα “Δ,δ” της δημοκρατίας και της δικτατορίας. Μιλήσαμε εκτενώς με τα παιδιά για τις δύο αυτές έννοιες , παρακολουθήσαμε ένα σχετικό εκπαιδευτικό βίντεο και κατανοήσαμε τις αξίες της δημοκρατίας και της ελευθερίας φωνάζοντας και εμείς το γνωστό σύνθημα “Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία”, με ντουντούκες που κατασκεύασαν τα ίδια τα παιδιά. Φτιάξαμε την πύλη του πολυτεχνείου καταθέτοντας τα δικά μας γαρύφαλλα στους φοιτητές, ζωγραφίσαμε τον δικό μας τοίχο με “δυο καρδιές και έναν ήλιο στη μέση” και τραγουδήσαμε το ομόνυμο τραγούδι μέσα από ένα εικονόλεξο, αλλά και το τραγούδι “ο δρόμος”. Τέλος, για να αντιληφθούν καλύτερα τα παιδιά την έννοια της δημοκρατίας κάναμε τις δικές μας εκλογές, με αφορμή το βιβλίο “Το Δάσος” της Σοφίας Ζαραμπούκα, ψηφίζοντας το πιο δημοφιλή φίλο μας, ρίχνοντας την ψήφο μας σε ένα κουτί-κάλπη και στη συνέχεια καταμετρώντας τις σημειώσαμε στον πίνακα της τάξης.

Μερικές από τις κατασκευές παρουσιάζονται στη συνέχεια:

IMG 4521

IMG 20241114 124843 IMG 20241114 124743 IMG 20241113 122847 IMG 20241113 123118 IMG 4527

IMG 20241114 124643 IMG 4433 IMG 4434 IMG 4437 IMG 4440 IMG 4443

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

Το Φθινόπωρο έφτασε και στο σχολείο μας.

Αρχικά, κάνοντας μια βόλτα στην αυλή μας παρατηρήσαμε πως στη φύση κυριαρχεί λιγότερο πλέον το πράσινο χρώμα και περισσότερο το καφέ, το πορτοκαλί, το κίτρινο και το κόκκινο από τα πεσμένα φύλλα. Ο καιρός έχει αλλάξει, όπως και ο τρόπος που ντυνόμαστε. Τα χρώματα αυτά του φθινοπώρου αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για τους μικρούς μαθητές οι οποίοι ζωγράφισαν και στόλισαν τα παράθυρα του σχολείου μας. Μάθαμε το γράμμα “Φ,φ” από το οποίο ξεκινά το όνομα του κύριου Φθινοπωρούλη, με τον οποίο συστηθήκαμε. Το γράψαμε, προφέραμε τη φωνούλα του και παρατηρήσαμε πως μοιάζει με τον ήχο που κάνει ο αέρας όταν φυσάει.

Φτιάξαμε μπότες φθινοπωρινές και δέντρα και τα στολίσαμε με φύλλα φθινοπωρινά από χαρτί γκοφρέ, αλλά αυτό που ξετρέλανε τα παιδιά ήταν η τεχνική ζωγραφικής με φούντες από μπρόκολο. Αυτό μας έδωσε την αφορμή να μιλήσουμε για τα λαχανικά και τα φρούτα που βρίσκουμε αυτή την εποχή. Τα παρατηρήσαμε και μάθαμε τις μαθηματικές έννοιες μεγέθους του “μεγαλύτερου”, του “μικρότερου” και της ταξινόμησης και φτιάξαμε νόστιμα μηλοπιτάκια.

Με αφορμή το βιβλίο “Ένας σκίουρος μια μέρα” μιλήσαμε για τα στοιχεία που εντοπίζουμε στο εξώφυλλό του (τίτλος, συγγραφέας, εικονογράφος, εκδόσεις). Γίναμε μικροί ηθοποιοί, δραματοποιήσαμε την ιστορία του μικρού σκίουρου, γίναμε ερευνητές και λύνοντας αινίγματα βρήκαμε στην τάξη τα σκορπισμένα βελανίδια του ήρωα και με συνεργασία και ενισχύοντας τη λεπτή κινητικότητα με ένα μανταλάκι τα παιδιά μετέφεραν όλα τα βελανίδια πίσω στο καρότσι του σκίουρου. Τέλος, με ρυθμικό ρυθμό (παλαμάκια) καλέσαμε τους ήρωες της ιστορίας στο σχολείο μας και συνειδητοποιήσαμε πως οι λέξεις αποτελούνται από μικρότερες φωνούλες-συλλαβές.

Μερικές δημιουργίες παρουσιάζονται παρακάτω:

IMG 20241108 121932  IMG 20241108 122746   IMG 20241108 122750 IMG 4425IMG 20241108 122056 IMG 20241114 122505 IMG 20241114 122423  IMG 20241108 122129 IMG 20241108 122755 IMG 20241108 122235 IMG 20241108 122650 1 IMG 20241108 122642 IMG 20241108 122114 IMG 4133 1 IMG 4135 1 IMG 4140 1 IMG 4059 1IMG 4063 1 IMG 4065 1 IMG 4168 1 IMG 4170 IMG 4176 1  IMG 4178 1 IMG 4186 1 IMG 4184 IMG 4180 1

ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023



Λήψη αρχείου

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24»

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24»

 

Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α ́ 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α ́ 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α ́109). Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020/8-5-2020 (Β ́ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του  Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2023-2024, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία  για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

 

Επισημαίνεται ότι κατά την περίοδο των εγγραφών, αποτελεί ευθύνη των Διευθυντών/ντριών – Προϊσταμένων των σχολικών μονάδων η μέριμνα για την τήρηση των εκάστοτε απαιτούμενων οδηγιών του  ΥΠΑΙΘ και του ΕΟΔΥ για την αποφυγή της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ


Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του
νηπίου/ προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/ κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του
νηπίου/ προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο
έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/ νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/ νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/ προνηπίου». Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ  53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Σε αυτά τα παραστατικά,πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται:

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ, εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/ τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/ κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του. Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767), οι γονείς/ κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο  Νηπιαγωγείο (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η  Διευθυντής/ντρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη  Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά  που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές  ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι  σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή  σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα  καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της  ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ από  1 έως 20 ΜΑΡΤΙΟΥ και

ΩΡΑ 13:00μμ έως 14:00μμ.

Η Προϊσταμένη

Στυλιανέση Αθηνά