ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ…ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ !!!
ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΜΕΘΩΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΥΛΟ …
ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ…
Βάζοντας όλη μας την αγάπη…και την τέχνη…γιορτάσαμε αυτή την μεγάλη και πολύ σημαντική ημέρα , την ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ στο Νηπιαγωγείο μας !!! Στο τέλος της ημέρας , οι γλυκές μας μανούλες είχαν την ευκαιρία να επισκεπτούνε την στολισμένη προς τιμήν τους τάξη μας και να τους δώσουμε με χαρά τα δωράκια που φτιάξαμε με τα χεράκια μας !!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!



ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΜΑΣ ΓΛΥΚΕΣ…
ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ !!!
ΗΡΘΕ Η ΠΑΣΧΑΛΙΑ…ΛΕΝΕ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ…
Πόσο πολύ μας άρεσαν οι μέρες που αφιερώσαμε στο να γιορτάσουμε την γιορτή του ΠΑΣΧΑ στην τάξη και που καθώς πλησίαζε την περιμέναμε με μεγάλη χαρά !!! Πόσα πράγματα μάθαμε για ήθη , έθιμα και παραδόσεις , στον τόπο μας , αλλά και σε άλλα μέρη , αλλά και για τη θρησκευτική ιστορία του Πάσχα ! Αυτό που πάντα αναμένουν τα παιδιά με μεγάλη ανυπομονησία , είναι να φτιάξουν με τα μαγικά τους χεράκια τις πασχαλινές κατασκευές … καλαθάκια … λαμπάδες … να βάψουν πασχαλινά αυγά με διάφορους τρόπους … να φτιάξουν κουλουράκια … στολίδια από πηλό … να πειραματιστούν με διαφορετικές τεχνικές … να παίξουν και να διασκεδάσουν ….
ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΚΥΛΗΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΧΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ … ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΦΥΓΑΜΕ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΧΕΡΙΑ !!! ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΑΥΓΑ , ΜΑΣ ΓΕΜΙΣΑΝ ΧΑΜΟΓΕΛΑ !!!
Ήρθε η ώρα τα βιβλία με θέμα το Πάσχα να κοσμήσουνε τη Βιβλιοθήκη της τάξης…κι εμείς να μάθουμε αυτά που θέλουμε !
Άς αρχίσουμε να δημιουργούμεεε...
ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ …
ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΠΟΤΕ !!!
ΚΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ , ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ …
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ …
ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ !!!
Γενέθλια στο Νηπιαγωγείο !!!
Στα παιδιά αρέσει πολύ να γιορτάζουν τα γενέθλιά τους στο σχολείο !
Κάπως έτσι γιορτάζουμε λοιπόν κι εμείς τα γενέθλια μας μέσα στην τάξη… Με πάρτυ , χαρά , παιχνίδια , μουσική , τούρτες , κεράσματα και γιορτινά καπελάκια …
Φυσικά δεν παραλείπουμε ποτέ να φτιάξουμε για τους φίλους μας που γιορτάζουν … το δικό μας χειροποίητο προσωπικό δωράκι !!!
( Μην ξεχνάτε να κάνετε κλικ πάνω στις φωτογραφίες , για να τις βλέπετε μεγαλύτερες )
ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΑΞΙΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ 25η ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Αυτές οι μέρες ήταν αφιερωμένες στη διπλή γιορτή της πατρίδας μας , γιορτή εθνική αλλά και θρησκευτική ! Η 25η Μαρτίου του 1821 στάθηκε ευκαιρία ώστε να μάθουν τα παιδιά σχετικά με τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και επιπλέον να ανατρέξουμε στα γεγονότα εκείνων των χρόνων που οι σκλαβωμένοι Έλληνες αποφάσισαν να ξεσηκωθούν , να πολεμήσουν γενναία και να ορκιστούν «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ» !!! Τραγούδια , ποιήματα , κατασκευές , σημαίες , πρόβες για την παρέλαση και πολλά άλλα από αυτά που λάβανε χώρα αυτές τις μέρες στο Νηπιαγωγείο μας … θα τα βρείτε εδώ και θα θαυμάσετε τα παιδάκια μας !!!
Και η μέρα της ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ από τους μικρούς μας μαθητές , που με πολλή περηφάνια είδαμε να παρελαύνουν , να απογγέλουν ποιήματα και τραγούδια και να λένε με δυνατές φωνούλες τον Εθνικό μας ύμνο !!!

ΖΗΤΩ Η 25η ΜΑΡΤΙΟΥ !!!
Η Κυρά-Σαρακοστή …
που είναι έθιμο παλιό ,
οι γιαγιάδες μας την φτιάχναν
με αλεύρι και νερό !
Για στολίδι της φορούσαν
στο κεφάλι ένα σταυρό ,
μα το στόμα της ξεχνούσαν
γιατί νήστευε καιρό !
Και τις μέρες τις μετρούσαν
με τα πόδια της τα επτά …
Κόβαν ένα τη βδομάδα
μέχρι να ρθει η Πασχαλιά !
ΗΡΘΕ Η ΜΕΡΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΥΡΑ-ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ !
(το περιμέναμε πώς και πώς !)
Έφτασε η Σαρακοστή
και σε αγώνα μας καλεί
με νηστεία , προσευχή ,
ησυχία και σιωπή !
Τρώμε τώρα ντοματούλες ,
μακαρόνια , πατατούλες ,
όσπρια , λαχανικά
κι άλλα τέτοια φαγητά !
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΑ-ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ…
ΝΑ Η ΣΥΝΤΑΓΗ !!!
Το ζυμάρι για την Κυρά Σαρακοστή φτιάχνεται με:
1 κούπα νερό περίπου,
1 κούπα αλάτι,
3 κούπες αλεύρι (γ.ο.χ),
βάζουμε όσο νερό χρειάζεται, για να γίνει ένα εύπλαστο ζυμάρι. Το “στέγνωμά του” γίνεται σε φούρνο, όχι σε πολύ δυνατή φωτιά, για περίπου 20-30 λεπτά, αφού το ζητούμενο είναι να στεγνώσει και να σκληρύνει και όχι να ψηθεί!
Αυτό το ζυμάρι δεν τρώγεται, παρά μόνο φτιάχνεται για το καλό, αφού είναι αλατόζυμο, όπως το λένε. Το ζυμάρι έχει επίτηδες μεγάλη ποσότητα αλατιού, για να μπορεί να συντηρηθεί και τις 7 εβδομάδες και να μη μουχλιάσει. Δεν ήταν λίγες οι νοικοκυρές που έβαζαν μέσα ένα μικρό νόμισμα. Στο τέλος της 7ης εβδομάδας, κάθε μέλος της οικογένειας έκοβε με το χέρι ένα μικρό κομμάτι. Σε όποιον έπεφτε το νόμισμα σήμαινε ότι θα είχε την τύχη με το μέρος του!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!
Ελάτε να πετάξουμε χαρταετούς ψηλά…
Ελάτε να πετάξουμε χαρταετούς ψηλά …
Τον ήλιο να κοιτάξουμε για πρώτη μας φορά !
Πολύχρωμες κορδέλες, παιδιά που τραγουδούν,
Που τρέχουν, που γελάνε, πουλιά που κελαηδούν…
Πετούν ψηλά πολύ ψηλά
στα σύννεφα να πάνε…
κι εκεί που ανεβαίνουνε τους γλάρους συναντάνε!
Το γαιτανάκι παίζουνε και στήνουνε χορό,
Το πνεύμα της αποκριάς να νιώσουνε θαρρώ!
Μεγάλες πτήσεις κάνουνε ταξίδια αστρικά,
Εκεί να συναντήσουνε πουλιά αερικά…
Σε άλλους κόσμους να βρεθούν να πούνε μια ωδή…
Γι’ αυτόν τον κόσμο των παιδιών που ζει πάνω στη γη!
Μετά το ολοήμερο ταξίδι στη χαρά ,
η αγέρωχη η όψη τους στον άνεμο λυγά…
Το δρόμο της επιστροφής τους παίρνουνε παιδιά,
από τον ουρανό στη γη να βρουν παρηγοριά….
παιδιά που τραγουδούν,
Που τρέχουν, που γελάνε,
που παίζουν και πηδούν …..
Μικροί παραμυθάδες … και πάλι σε δράση !!!
Με αφορμή , για άλλη μια φορά τα ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ και το θέμα μας για ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ , αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το δεύτερο ολόδικό μας παραμύθι … μιας και μας άρεσε τόσο πολύ την πρώτη φορά ( άν θυμάστε με θέμα τότε την Υγιεινή Διατροφή )
Εξάλλου , έχουμε όλα όσα χρειάζονται για τον σκοπό αυτό …. Κέφι , ιδέες και πολλή φαντασία !!!
<< Φτιάξαμε ένα παραμύθι
το κουκί και το ρεβίθι…
Για να δείτε πως μπορούμε
παραμύθι να σας πούμε…
Τί κι αν είμαστε μικρά
Με χεράκια τόσα δά…
Έχουμε όμως φαντασία
και θα γράψουμε ιστορία !!!>>
( Συγγραφείς , εικονογράφοι , παραμυθάδες ΚΑΙ ποιητές… τα παιδιά !!! )
Ξεφυλλίστε το μαζί μας …
( μήν ξεχνάτε να κάνετε κλίκ πάνω στην πρώτη φωτογραφία για να δείτε τις εικόνες μεγαλύτερες ! )
<<ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ…
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ…”
( είπαν τα παιδιά……)
<< Κάναμε πολλή δουλειά
ώρα για ξεκούραση παιδιά…
και το βράδυ όταν κοιμηθούμε
παραμύθια ας ονειρευτούμε ….>>
ΗΡΘΕΣ ΠΑΛΙ…ΤΡΕΛΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ !!!
Από τις πιο διασκεδαστικές , αλλά και δημιουργικές μέρες μας περάσαμε στην τάξη … αυτές τις ημέρες της ΑΠΟΚΡΙΑΣ !!! Με αφορμή την γιορτή του Καρναβαλιού , εκφραστήκαμε μέσα από τη ζωγραφική και τις κατασκευές , αφήσαμε τη φαντασία μας να τρέξει ελεύθερη , διασκεδάσαμε κατασκευάζοντας μάσκες και καπέλα από διάφορα υλικά που βρήκαμε στα συρτάρια της τάξης , ανοίξαμε το <<κουτί της μεταμφίεσης>> , ψάξαμε τί μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και υποδυθήκαμε διάφορους ρόλους μέσα από παιχνίδια και δραματοποιήσεις !!!
Η τελευταία εβδομάδα της Αποκριάς ήταν ένα μεγάλο πάρτι και τα παιδιά, εκτός από τις μάσκες , τα κομφετί και τις στολές τους φυσικά … λάτρεψαν τα παραδοσιακά τραγούδια που συνόδευαν τις μέρες μας και μάλλον θα τα ζητάνε όλο το χρόνο ξανά και ξανά… 
ΠΑΡΤΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ !!! (κάντε κλίκ πάνω στις φωτογραφίες για να τις δείτε μεγαλύτερες)
- 14 Φεβρουαρίου
- 17 ΝΟΕΜΒΡΗ
- 25η Μαρτίου
- 28η Οκτωβρίου
- e-Twinning
- Europe Code Week
- Green Hands-Cool Schools
- Make a wish
- Safer Internet
- Ανακοινώσεις
- Άνοιξη
- Απόκριες
- Αποταμίευση
- Αποχαιρετιστήριο
- Αρχή Σχολικής Χρονιάς
- Γενέθλια
- Γενικά
- ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ
- Γυρίζοντας το χρόνο πίσω…
- Γωνιές – Κέντρα Ενδιαφέροντος
- Διαγωνισμοί
- Δικαιώματα
- Δράσεις
- Είναι Χριστούγεννα σ΄όλη τη γη !
- Εκδηλώσεις
- ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΜΕΣΣΗΝΗ
- Εκδρομή στην Μεθώνη και την Πύλο
- Εκδρομή στους Χριστιάνους
- Εκπαιδευτικά προγράμματα
- Ελεύθερο παιχνίδι(1)
- Ελεύθερο παιχνίδι(2)
- Εμπλοκή Γονέων
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- Η Κυρά-Σαρακοστή
- Ημέρα Ευρωπαικών Γλωσσών
- Καλοκαίρι
- Κωδικοποίηση
- Λέμε στη Βία ένα δυνατό ΟΧΙ!
- Μαγειρική/Ζαχαροπλαστική
- Μεταμορφώσαμε το Νηπιαγωγείο μας!
- Πάσχα
- Περιβάλλον
- Πόλεμος-Ειρήνη
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
- ΠρωτοΜαγιά
- Ρομποτική
- Συνεργασία
- Σχήματα
- Τα παραμύθια μας
- Τέχνη
- Το Αρχικό μας Γράμμα
- Το Νηπιαγωγείο μας
- Το Όνομά μου
- Φθινοπωρινή εξερεύνηση
- Φθινόπωρο
- Φιλαναγνωσία
- Χαρταετοί
- Χειμώνας
- Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο1
- Χρώματα
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΡΑΘΟΠΟΛΗΣ
Εδώ θα αναρτηθεί η περιγραφή για το σχολείο, π.χ. την ιστορία του, τους χώρους του, τις υποδομές και τον εξοπλισμό της σχολικής μονάδας.
(υπο κατασκευή)


































ν

















































