Από το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Τριφυλίας μας επισκέφτηκαν για να μιλήσουμε για τα συναισθήματα που προκαλούνται κατά την μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό καθώς η επίσκεψή μας στα 2 Δημοτικά Σχολεία των Γαργαλιάνων που θα μεταφερθούν τα παιδιά ήταν δύσκολη.
Τα παιδιά έδειξαν έτοιμα και ώριμα να μεταβούν στην επόμενη βαθμίδα και απόλαυσαν την συζήτηση αλλά και το παραμύθι που μας διάβασαν οι εξαιρετικές κυρίες του Προγράμματος.Και έδωσαν ραντεβού για την επόμενη σχολική χρονιά στα νέα τους σχολεία πια.


