3 Ιουνίου Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου

Στο νηπιαγωγείο μιλήσαμε για το ποδήλατο μιας και είναι το αγαπημένο όχημα των μικρών αλλά και των μεγάλων. Θυμηθήκαμε πάλι τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς.

Τονίσαμε την αξία για το όφελος του ποδηλάτου στο σώμα, στη ψυχή και στο περιβάλλον.

1

 

Τα παιδιά ακολουθώντας τους κανόνες που ορίσαμε έκαναν μια όμορφη ποδηλατάδα στην αυλή του νηπιαγωγείου μας.

Η δράση μας ολοκληρώθηκε με ατομικές ζωγραφιές από τα παιδιά με το σύνθημα «ποδήλατο … το περιβάλλον αγαπώ».

8

Επίσκεψη στο Δημοτικό σχολείο Βουνοπλαγιάς

Με τα παιδιά επισκεφτήκαμε το Δημοτικό σχολείο  Βουνοπλαγιάς την Πέμπτη 28/5/26 για την εξοικείωση τους με το χώρο και την σχολική αίθουσα.

Προετοιμάσαμε με τα παιδιά πριν την επίσκεψη για το τι θα δουν και καταγράψαμε τις απορίες τους.

Ο Διευθυντής και οι δάσκαλοι του Δημοτικού μας καλωσόρισαν με χαρά.

Τα παιδιά μπήκαν στην τάξη, κάθισαν στα θρανία και πήραν μια εικόνα πως γίνεται το μάθημα.

Ο διευθυντής και οι δάσκαλοι έλυσαν τις απορίες των παιδιών.

EPISKEPSH DHMOTIKO 6

Είχαμε φτιάξει και μια αφίσα την οποία χαρίσαμε στα παιδιά της πρώτης τάξης και ως αντάλλαγμα για να μας ευχαριστήσουν μας κέρασαν καραμέλες.

EPISKEPSH DHMOTIKO 8