3 Ιουνίου Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου
Στο νηπιαγωγείο μιλήσαμε για το ποδήλατο μιας και είναι το αγαπημένο όχημα των μικρών αλλά και των μεγάλων. Θυμηθήκαμε πάλι τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς.
Τονίσαμε την αξία για το όφελος του ποδηλάτου στο σώμα, στη ψυχή και στο περιβάλλον.
Τα παιδιά ακολουθώντας τους κανόνες που ορίσαμε έκαναν μια όμορφη ποδηλατάδα στην αυλή του νηπιαγωγείου μας.
Η δράση μας ολοκληρώθηκε με ατομικές ζωγραφιές από τα παιδιά με το σύνθημα «ποδήλατο … το περιβάλλον αγαπώ».
















