ΕΧΩ ΠΕΝΤΕ ΔΑΧΤΥΛΑΚΙΑ!

Με αφορμή το παραμύθι “Ο δαχτυλάκος”, το οποίο διαβάσαμε κατά τη διάρκεια της ώρας χαλάρωσης ασχοληθήκαμε με τα πέντε δάχτυλά μας!

στην αγκαλιά των παραμυθιών

Αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε τον δαχτυλάκο και την παρέα του και να δημιουργήσουμε μια ιστορία για το τι κάνουν οι πέντε φίλοι

20250116 1505471    20250116 1505531   20250116 151207 20250116 151214 20250116 15084320250116 1450571   20250116 154608

Στη συνέχεια συζητήσαμε τι κάνουμε εμείς με τα πέντε δάχτυλά μας. Συνειδητοποιήσαμε ότι μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε και για να δημιουργήσουμε αλλά και για να καταστρέψουμε!

Το βιβλίο “Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε”του Μάρτιν Αγκάσι μας βοήθησε για να σκεφτούμε και να συζητήσουμε τη δική μας χρήση των δαχτύλων μας και των χεριών μας εν γένει.

Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε

Με το τραγούδι: “Πέντε δαχτυλάκια” του Τάσου Ιωαννίδη από τα Λάχανα και Χάχανα διασκεδάσαμε, τραγουδήσαμε για τα πέντε δάχτυλά μας και εν συνεχεία ζωγραφίσαμε κι εμείς τι μπορούμε να κάνουμε με τα δάχτυλά μας.

20250122 162844   20250122 162907 120250122 162934 120250122 163026 120250122 163055 1

Υπάρχουν όμως άνθρωποι οι οποίοι δεν έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τα δάχτυλά τους είτε λόγω κάποιου ατυχήματος είτε γιατί γεννήθηκαν με κάποια αναπηρία. Παρ’όλα αυτά δεν το έβαλαν κάτω! Μιλήσαμε με τα παιδιά για τους ζωγράφους που δημιουργούν κάνοντας χρήση του στόματος ή του ποδιού και αφού είδαμε βίντεο  με έναν από αυτούς, τον κύριο Τριαντάφυλλο  Ηλιάδη να εξηγεί πώς ξεκίνησε να ζωγραφίζει και να δημιουργεί τους υπέροχους πίνακές του, αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε κι εμείς να ζωγραφίσουμε με αυτόν τον τρόπο για να αντιληφθούμε τη δυσκολία αλλά και τη δύναμη της θέλησης αυτών των ανθρώπων.

 

20250123 135433 20250123 134957 20250123 135401 20250123 134833 20250123 135524 20250123 135613 20250123 162723 20250123 162747 20250123 162836 20250123 134944 20250123 162656 20250123 162630 20250123 140315