ΒΙΟΜΑΖΑ
1. ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ
2. ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ
3. ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
4. ΕΜΛΟΥΤΙΣΜΟΣ
Κατά τη διάρκεια της φάσης εμπλουτισμού, δεν μπορέσαμε να ανάψουμε φωτιά στο σχολείο, όπως ‘οριζε ο αεχικός προγραμματισμός. Αντί αυτού, προβάλαμε ένα εκπαιδευτικό βίντεο σχετικά με το πώς η καύση υλικών, όπως πεύκα, κουκουνάρια, ξηρά φύλλα, κομμάτια ξύλου και κελύφη καρπών, μπορούν να παράξουν θερμότητα. Στη συνέχεια, δημιουργήσαμε και παίξαμε μια ιστορία, σύμφωνα με την οποία, κάναμε μια εκδρομή στο δάσος και, κατά τη διάρκεια της, κρυώσαμε. Ένα νήπιο πρότεινε να μαζέψουμε ξύλα και ξερά χόρτα για να ανάψουμε φωτιά, η οποία τελικά μας ζέστανε και μας επέτρεψε να μαγειρέψουμε το φαγητό μας. Η δραστηριότητα κατέληξε ως μια πολύ διασκεδαστική εμπειρία για όλους.
5. ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ