Ιούνιος 2026
Ιούνιος!.. οι τελευταίες μας ανέμελες στιγμές στο νηπιαγωγείο!
Το καλοκαίρι κατέφθασε και υποδεχόμαστε τον Ιούνιο, τον πιο ξεσηκωτικό μήνα της χρονιάς! Το νηπιαγωγείο μας πλημυρίζει ήδη από θαλασσινή αύρα, δημιουργική διάθεση και προσμονή για τις διακοπές! Αυτόν το μήνα, οι μικροί μας μαθητές αναλαμβάνουν δράση ως επίσημοι προστάτες των ζώων συντροφιάς τους. Παράλληλα, βουτάμε στα καταγάλανα νερά για να γνωρίσουμε τα θαυμαστά ζώα της θάλασσας και του βυθού, ενώ μαθαίνουμε πώς να προστατευόμαστε σωστά κάτω από τον ήλιο. Ολοκληρώνουμε το ταξίδι μας με τη μεγάλη καλοκαιρινή μας γιορτή, γεμάτη χαμόγελα, μουσική και αναμνήσεις που θα μας συντροφεύουν στο καλοκαιρινό μας ταξίδι. 
Γεμάτοι όμορφες εικόνες από την επίσκεψή μας, στο οικολογικό πάρκο, αποφασίσαμε να φέρουμε τη φροντίδα για το περιβάλλον ακόμα πιο κοντά μας, στα ζωάκια της γειτονιάς μας, και έτσι γίναμε μια δυνατή ομάδα δράσης για την προστασία τους.
Μέσα από μια ζεστή συζήτηση στις τάξεις μας, εντοπίσαμε τα αδέσποτα ζώα που κυκλοφορούν γύρω μας, μοιραστήκαμε τις ανησυχίες μας και πήραμε μια σπουδαία απόφαση: να γίνουμε οι ίδιοι προστάτες τους. Επιστρατεύοντας τη δημιουργικότητά τους, τα παιδιά μεταμόρφωσαν και διακόσμησαν πήλινα δοχεία που έφεραν από το σπίτι. Τα γεμίσαμε με τροφή και τοποθετήσαμε το ταμπελάκι: «Με λίγο νερό και λίγο φαί, μπορείς να βοηθήσεις και εσύ». Τα δοχεία αυτά θα τοποθετηθούν έξω από τις πόρτες και τις αυλές των σπιτιών μας, ώστε να ευαισθητοποιήσουν τους περαστικούς.
Η δράση μας εμπλουτίστηκε με την επίσκεψη ενός επαγγελματία εκπαιδευτή ζώων, ο οποίος ήρθε στο νηπιαγωγείο μας, μαζί με το σκυλάκι του! Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν, παρακολούθησαν μια μικρή επίδειξη βασικής υπακοής και έμαθαν πολύτιμες πληροφορίες για τη γλώσσα του σώματος των ζώων: -Πως πλησιάζουμε με ασφάλεια έναν σκύλο(ρωτάμε πάντα τον ιδιοκτήτη, απλώνουμε αργά το χέρι για να μας μυρίσει). -Πως καταλαβαίνουμε τα συναισθήματά του (αν η ουρά είναι χαμηλά ή γρυλίζει, σημαίνει ότι φοβάται ή χρειάζεται το χώρο του). –Τις καθημερινές ανάγκες ενός ζώου συντροφιάς (σωστή διατροφή, καθαρό νερό, κτηνιατρική φροντίδα, βόλτα και πολύ παιχνίδι).
Μέσα από αυτό το βιωματικό εργαστήριο, τα παιδιά ανέπτυξαν βασικές δεξιότητες ζωής, με επίκεντρο την ενσυναίσθηση, την κοινωνική ευθύνη και τον εθελοντισμό. Καλλιεργώντας την κριτική τους σκέψη, εντόπισαν ένα πραγματικό πρόβλημα και πήραν συλλογικές αποφάσεις, λειτουργώντας ως ενεργοί πολίτες. Παράλληλα, ενισχύθηκε η δημιουργικότητα, η φαντασία και η λεπτή κινητικότητα μέσα από την εικαστική παρέμβαση.
Κάπως έτσι, γεμάτοι νέες γνώσεις για το βυθό, αγάπη για τα ζωάκια και ασφάλεια κάτω από τον ήλιο, αποχαιρετάμε έναν υπέροχο Ιούνιο και μια αξέχαστη σχολική χρονιά!


Ολοκληρώνουμε το ταξίδι μας γεμάτοι χαμόγελα, μουσική και συγκίνηση!Η καλοκαιρινή μας γιορτή έβαλε την πιο όμορφη πινελιά στις κοινές μας αναμνήσεις.
Ιδιαίτερη συγκίνηση μας γεμίζει ο αποχαιρετισμός αυτής της μοναδικής σχολικής χρονιάς, που ήταν γεμάτη παιχνίδι, γέλια και σπουδαίες ανακαλύψεις! Στα μεγάλα μας πρωτάκια που ανοίγουν τα φτερά τους για το Δημοτικό, ευχόμαστε ολόψυχα καλή πρόοδο και το νέο τους ταξίδι να είναι γεμάτο φως, γνώση και νέους φίλους! Να θυμάστε πάντα πόσο ικανοί και ξεχωριστοί είστε! Στα μικρότερα αστεράκια μας, δεν λέμε αντίο, αλλά δίνουμε ραντεβού για τον Σεπτέμβριο, έτοιμοι για νέες, συναρπαστικές περιπέτειες στο νηπιαγωγείο μας!
«Αποχαιρετάμε τη φετινή χρονιά με την καρδιά μας γεμάτη ευγνωμοσύνη, για τη συνεργασία μας, που γίνατε συνοδοιπόροι μας και ευχόμαστε σε κάθε οικογένεια, ένα Καλοκαίρι, γεμάτο όμορφες οικογενειακές στιγμές και ξεγνοιασιά!»







Μια μέρα γεμάτη φύση στο «Μικρό σχολείο της Γης» έζησαν οι μικροί μαθητές, με την επίσκεψή μας, στο θεματικό πάρκο φυσικής καλλιέργειας, στα Καλέσσα Ηρακλείου. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στο οικολογικό αγρόκτημα, ήρθαν σε επαφή με το περιβάλλον και κατανόησαν βιωματικά τις έννοιες της ανακύκλωσης και της διαχείρισης των φυσικών πόρων. Μέσα από τη δράση, «οι μικροί μας εξερευνητές της φύσης» έμαθαν πώς να μεγαλώνουμε φυτά χωρίς φάρμακα, να προστατεύουμε το νερό και να κάνουμε ανακύκλωση. Φύτεψαν το δικό τους σποράκι, ταξινόμησαν μυρωδάτα βότανα για αποξήρανση. Ήρθαν σε επαφή με τα ζώα και τον μικρόκοσμο της φύσης και ανακάλυψαν ωφέλιμα έντομα που προστατεύουν τα φυτά φυσικά. 

Η χαρά των παιδιών ήταν απερίγραπτη, καθώς τάισαν και παρατήρησαν ζωάκια, χάιδεψαν και γνώρισαν από κοντά φιλικές κατσικούλες και είδαν στην πράξη πως ζώα και φυτά συνεργάζονται αρμονικά. 

