ΤΜΗΜΑ 3
Ξεκινήσαμε το πρόγραμμά μας με τίτλο :<< Νηπίων παιδεία πρώτο βήμα στη δημοκρατία>>, κατασκευάζοντας το μπουκέτο της τάξης μας. Κάθε παιδί ζωγράφισε στα πέταλα ενός χάρτινου πιάτου-λουλουδιού το αγαπημένο του παιχνίδι, φαγητό, ζώο, τραγούδι και χρώμα, για να δούμε ότι δεν έχουμε όλοι τις ίδιες προτιμήσεις γιατί είμαστε διαφορετικοί.
Τα παρουσιάζουμε στην τάξη.
Την επόμενη μέρα μας επισκέφθηκε η Δώρα ένα καινούριο παιδάκι στη γειτονιά,την οποία τα παιδάκια στο προηγούμενο σχολείο της την κορόιδευαν γιατί μιλάει λίγο περίεργα και γιατί ο αδελφός της ήταν σε αναπηρικό αμαξίδιο.
Είδαμε σχετικό βίντεο και συζητήσαμε για τα συναισθήματα που νιώθει η Δώρα. Της δώσαμε προτάσεις- λύσεις και της χαρίσαμε μια ομαδική κατασκευή με χεράκια.
Διαβάσαμε το παραμύθι: <<Του σχοινιού τα μανταλάκια>>,που μιλάει για την αληθινή φιλία και τη συνεργασία. Γίναμε κι εμείς μανταλάκια στη μπουγάδα που απλώσαμε, ζωγραφίσαμε τον καλύτερο φίλο-η μας και τι σημαίνει για μας φιλία.
Μάθαμε το τραγούδι <<Εγώ είμαι εγώ>>, φτιάξαμε το πορτρέτο μας με εφημερίδα κι έτσι παρατηρήσαμε τη μοναδικότητα καθενός μας!
Κολλήσαμε το αρχικό του ονόματός μας σε όμοια τουβλάκια ,σχηματίσαμε τον πύργο των ονομάτων μας και με προσοχή αφαιρούσαμε το δικό μας τουβλάκι , χωρίς να πέσουν τα άλλα.
Ακόμα είδαμε το βίντεο : << Η εχθρόπιτα >> που μιλούσε για τη φιλία και καταγράψαμε τι θα κάναμε με ένα φίλο μας που δεν κάνουμε τόσο παρέα.
Διαβάσαμε τον <<Έλμερ τον παρδαλό ελέφαντα>> και μιλήσαμε για τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα. Είδαμε φωτογραφίες παιδιών από όλο τον κόσμο που διαφέρουν από εμάς και πήραμε σχετικές πληροφορίες από το παραμύθι : <<Τρεις παλάμες όλη η γη>>.
Τέλος φτιάξαμε την κουρτίνα της αγάπης γράφοντας μηνύματα αγάπης στους συμμαθητές μας, καθώς και τις ταυτότητές μας με τα προσωπικά μας στοιχεία, τη φωτογραφία, την υπογραφή μας και το δαχτυλικό μας αποτύπωμα!
Τμήμα 1