Ώρες ενημέρωσης γονέων ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΘΕ ΠΡΩΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΟΥ ΜΗΝΑ!