ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ….και ανταλλαγή ιδεών μεταξύ εκπαιδευτικών αλλά και νηπίων!
Η χαρά μας και ο ενθουσιασμός σε αυτές τις επαφές ήταν μεγάλη ,καθώς είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε εκπαιδευτικούς ,μαθητές και σχολεία άλλων χωρών !
Η αλληλεπίδραση αυτή έδωσε την ευκαιρία σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και μέσα να έρθουν σε επαφή με νέες κουλτούρες, αναπτύσσοντας την πολυπολιτισμική τους συνείδηση .
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.