1)Η ΑΦΙΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΛΑΣΤΡΑ
Πραγματοποιήθηκε συζήτηση για το πώς ανθίζουν τα λουλούδια. Τέθηκαν ερωτήματα για το τι χρειάζεται ένα σποράκι για να γίνει άνθος .Αφού τονίστηκε η σημαντικότητα του νερού οι μαθητές δραματοποίησαν την διαδικασία που το σποράκι γίνεται άνθος σε 5 στάδια. Στο τέλος σε ομαδική εργασία αποτυπώθηκαν τα βήματα από τα νήπια.
2)Η ΑΦΙΣΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ
Υπό το άκουσμα μελωδίας οι μαθητές σκέφτηκαν που υπάρχει νερό .Έπειτα με τυχαίο τρόπο χωρίζονται σε δύο ομάδες σε ίσο αριθμό ατόμων. Στο κέντρο υπάρχει ένα χαρτόνι με την λέξη νερό .Κάθε ομάδα καλείται να συμφωνήσει από κοινού κάποιο μέρος ή κάτι που έχει νερό. Οι ομάδες εναλλάξ είπαν την ιδέα τους και την αποτύπωσαν στο χαρτί.
3)ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ
α)Το ερώτημα που τέθηκε στην αρχή της δραστηριότητας ήταν με τι λιώνει πιο εύκολα ο πάγος Σε 4 ποτηράκια με πάγο οι μαθητές έβαλαν στο πρώτο νερό, στο δεύτερο ζάχαρη, στο τρίτο αλάτι και στο τελευταίο τίποτε άλλο εκτός από τον πάγο. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως με το αλάτι και το νερό ο πάγος λιώνει πιο γρήγορα.
β)Πείραμα ουράνιο τόξο
Στο βίντεο οι μαθητές χρωματίζουν το νερό Στη συνέχεια τοποθετούν το χαρτί μέσα στο νερό και παρατηρούν πως το νερό περπατάει στο χαρτί όταν εκείνο έχει τις άκρες του στο ποτήρι με το νερό και το χρώμα.
γ)Τα παιδιά είδαν στον υπολογιστή της τάξης μας νερόμυλο και έμαθαν πως γίνεται το σιτάρι αλεύρι.Στη συνέχεια έγραψαν στον υπολογιστή την λέξη νερό .Τέλος πραγματοποιήθηκε το πείραμα που είδαμε πως με την βοήθεια του νερού γυρνάει ο μύλος.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
Δημιουργήσαμε τους δικούς μας νερόμυλους







