Οι κλόουν είχαν και φέτος την τιμητική τους στο νηπιαγωγείο μας !!!
Τα παιδάκια μας δημιούργησαν κλόουν με διάφορες τεχνικές και το αποτέλεσμα ήταν εξαίσιο!!!
A) Ομαδικό παιχνίδι Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και ο στόχος ήταν να βάλουν τις περισσότερες μπαλίτσες στο στόμα του κλόουν!!!
Ο φαταούλας κλόουν έφαγε όλες τις μπαλίτσες μας!!!
Β) Ομαδικό παιχνίδι Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ζευγάρια και μέσα από διάφορες δοκιμασίες που πέρασαν στην διαδρομή τους έπρεπε να φτάσουν πρώτοι στο τέρμα και να βάλουν στην σωστή σειρά τα κομμάτια του παζλ ώστε να σχηματιστεί ο κλόουν !!!
ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΑΣ
Το Γαϊτανάκι
Από τα λίγα έθιμα που διατηρούνται αυτούσια ως τις μέρες μας, το γαϊτανάκι είναι ένας χορός που δένει απόλυτα με το χρώμα και το κέφι της αποκριάς. Το γαϊτανάκι πέρασε στην Ελλάδα από πρόσφυγες του Πόντου και της Μικράς Ασίας και έδεσε απόλυτα με τα άλλα τοπικά έθιμα, αφού η δεξιοτεχνία των χορευτών αλλά και ο ιδιαίτερος χαρακτήρας του δεν αφήνουν κανέναν αδιάφορο!
Δεκατρία άτομα χρειάζονται για να στήσουν το χορό. Ο ένας κρατά ένα μεγάλο στύλο στο κέντρο, από την κορυφή του οποίου ξεκινούν 12 μακριές κορδέλες, καθεμιά με διαφορετικό χρώμα. Οι κορδέλες αυτές λέγονται γαϊτάνια και δίνουν το όνομά τους στο έθιμο.
Γύρω από το στύλο, 12 χορευτές κρατούν από ένα γαϊτάνι και χορεύουν μαζί, σε 6 ζευγάρια, τραγουδώντας το παραδοσιακό τραγούδι. Καθώς κινούνται γύρω από το στύλο, κάθε χορευτής εναλλάσσεται με το ταίρι του κι έτσι όπως γυρνούν πλέκουν τις κορδέλες γύρω από το στύλο δημιουργώντας χρωματιστούς συνδυασμούς. Ο ένας χορευτής περνάει τη μια φορά μέσα και την άλλη από έξω από τον άλλον και έτσι οι κορδέλες πλέκονται πολύχρωμες πάνω στο κοντάρι δημιουργώντας διάφορα χρωματιστά σχέδια. Όταν πια οι κορδέλες τυλιχτούν γύρω από το στύλο και οι χορευτές χορεύουν όλο και πιο κοντά σε αυτόν, τότε ο χορός τελειώνει και το στολισμένο γαϊτανάκι μένει να θυμίζει το αποκριάτικο πνεύμα. ( Μάρλεν Κεφαλίδου )
Έτοιμο και το δικό μας γαϊτανάκι !!!
Ο χαρταετός
Οδυσσέας Ελύτης:
«Nα γίνομαι άνεμος για τον χαρταετό και χαρταετός για τον άνεμo ακόμη και αν δεν υπάρχει ο ουρανός ».
Τα παιδιά μας έστειλαν το δικό τους μήνυμα με τον χαρταετό που δημιούργησαν .
Ο χαρταετός μας πέταξε ψηλά στον ουρανό με την τρισδιάστατη κατασκευή μας !!!








