Επέτειος του Πολυτεχνείου
Στα πλαίσια της προσέγγισης της επετείου του Πολυτεχνείου , προσπαθήσαμε να καταλάβουμε την αξία της Δημοκρατίας.
Μέσα από την ιστορία «ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗΣ» της Ευγενείας Φακίνου, επιχειρήσαμε να κατανοήσουμε σύνθετες έννοιες όπως δημοκρατία, δικτατορία, ελευθερία έκφρασης. Ζωγραφίσαμε τους ήρωες της ιστορίας , την αναδιηγηθήκαμε, την τραγουδήσαμε και παίξαμε κουκλοθέατρο . Δουλέψαμε σχετικό φύλλο εργασίας για καλύτερη εμπέδωση.
Το παραμύθι «Η κυρά Δημοκρατία» μας βοήθησε, μέσα από τη διδακτική αξιοποίηση που κάναμε, να εμπλουτίσουμε την έμφαση στην πραγματική μάχη που έγινε ανάμεσα στη Δημοκρατία και τη Δικτατορία με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου και εστιάσαμε στις διαφορετικές καταστάσεις που βιώνουμε στην καθεμία από αυτές στη ζωή μας γενικότερα.




















