Απο τις πρωτες δράστηριοτητες στο νηπιαγωγείο για το σχεδιο δράσης που αφοράτις σχέσεις των μαθητων ήταν η αναγνωση κα η επεξεργασία των παρακατω παραμυθιών:
Ορισαμε το συμβόλαιο μας και αργοτερα επανηλθαμε με του “Σχοινιου τα μανταλάκια”
το οποίο αναφερεται στην συνεργασία και τι μπορώ να επιτύχω με τον άλλο
Φτασαμε στν Φλεβαρη και επεξεργαστηκαμε μονοι μας αλλα και σε συνεργασία το θεμα των Αποκρεων ( διερευνηση προτερων γνώσεων )
Παιξαμε συνεργατικα παιχνίδια
Φτιαξαμε το ΓαΪτανακι της φιλίας
Διαβασαμε τον Χαρταετο της φιλίας και κατασκευάσαμε τον δικό μας γραφοντας τα υλικα της που είναι
Αγαπη, συννενόηση, συνεργασία,αλληλοβοήθεια,εμπιστοσύνη
Στις 8 Απριλίου πραγματοποιηθηκε απο τον οργανισμό Προταση Ζωής βιωματικό εργαστήριο με θέμα ” Η διαχείριση των συγκρούσεων στην τάξη- Εγω και οι φίλοι μου” το οποίο συντόνισαν οι κ.Μαρία Μπακατσέλου,αναπληρώτρια , επιστημονικά υπευθυνη, ψυχολόγος- ψυχοθεραπευτρια και η κ.Πετροπούλου Γεωργία ,Κοινωνιολόγος- Ψυχολόγος .
Επίσης τα παιδιά στα πλαίσια του etwinning προγράμματος “Κοκκινη κλωστή δεμένη, δεξιότητες γυρεύει”πολλές φορές συνεργάζονται για την δημιουργία έργων ( αφισες, bazaar, προσκλήσεις, κάρτες κ.τ.λ)