
Η Υπαπαντή του Κυρίου γιορτάζεται στις 2 Φεβρουαρίου και είναι μια μεγάλη γιορτή της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Την ημέρα αυτή η Παναγία και ο Ιωσήφ πήγαν τον μικρό Χριστό στον Ναό, σαράντα ημέρες μετά τη γέννησή Του, σύμφωνα με το έθιμο της εποχής.
Στην Ελλάδα, η ημέρα αυτή έχει καθιερωθεί και ως Ημέρα της Μητέρας από την Εκκλησία, γιατί τιμάται η Παναγία, μητέρα του Χριστού. Είναι μια ευκαιρία να εκφράσουμε την αγάπη, τον σεβασμό και την ευγνωμοσύνη μας προς όλες τις μητέρες για τη φροντίδα, τη στοργή και την αφοσίωσή τους.