Waterwise! Το νερό είναι πηγή ζωής!

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων μιλήσαμε για το νερό ως πηγή ζωής, για τον κύκλο του νερού, τη χρησιμότητα του στην καθημερινή ζωή όλων των έμβιων όντων, για τις μορφές του (υγρό, αέριο, στερεό), τις πηγές του και τα είδη του (γλυκό στις λίμνες και τα ποτάμια) ή αλμυρό (στις θάλασσες και στους ωκεανούς) …

…επίσης επισημάναμε τους τρόπους που σπαταλάμε το νερό και εξοικονόμησής του…κάναμε αφίσες για να γράψουμε συνθήματα πως να βοηθήσουμε τον πλανήτη Γη, αλλά και για να θυμόμαστε τους τρόπους που εξοικονομούμε νερό στην καθημερινότητα!

IMG 20260504 111953IMG 20260504 111959

IMG 20260504 111948