Σεισμός – και τώρα τι κάνω; |
Σκοπός του συγκεκριμένου θέματος είναι να αποκτήσουν οι μαθήτριες και οι μαθητές γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωσή του.
Παράλληλα, οι μαθήτριες και οι μαθητές θα ζωγραφίσουν, θα τραγουδήσουν, θα δουν εκπαιδευτικά και χρήσιμα βίντεο, θα ακούσουν μύθους γύρω από τον σεισμό, θα ενημερωθούν οι ίδιοι αλλά θα ενημερώσουν και τις οικογένειές τους για τις απαιτούμενες ενέργειες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωση ενός σεισμού και κυρίως θα συμμετέχουν σε προσομοίωση καταστάσεων σεισμού στο σχολικό χώρο.
Ξεκινήσαμε με την παρακολούθηση VIDEO με θέμα τους Φυσικούς κινδύνους
Συζήτηση και επεξήγηση αποριών γύρω από το θέμα των Φυσικών Κινδύνων
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε έναν εννοιολογικό χάρτη με τους Φυσικούς κινδύνους.
Συζήτηση για το εσωτερικό της γης .
http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-2792
Παρακολουθήσαμε στο διαδίκτυο για τους μύθους δημιουργίας ενός σεισμού ανά τον κόσμο
ακολούθησε συζήτηση γύρω από τους μύθους για τους σεισμούς.
Έπειτα οι μαθητές συμμετείχαν στο διαδικτυακό παιχνίδι για τους μύθους των λαών αναφορικά στον
σεισμό.
Μιλήσαμε για τις αισθήσεις του σεισμού.
Μιμηθήκαμε το σεισμό.
Μελέτη των οδηγιών των σελίδων 4-5 από την παρουσίαση του ΟΑΣΠ με θέμα:
¨Σεισμός : πως μπορούμε να προστατευτούμε”.
Ακολούθησε συζήτηση πάνω στο θέμα και φτιάξαμε το δικό μας βαλιτσάκι για το σεισμό.
Οι τρεις χρήσιμοι αριθμοί σε περίπτωση σεισμού.
Μάθαμε να πληκτρολογούμε τους αριθμούς στο τηλέφωνο.
Μία παρουσίαση από το Φωτόδεντρο με θέμα “Οι κίνδυνοι σε περίπτωση σεισμού”
Τραγούδι των Ημισκούμπρια “Σεισμός, φιλαράκο μη σε πιάνει πανικός”.
Παιχνίδι από το Φωτόδεντρο με θέμα “Σεισμός – Αυτοπροστασία”