ΣΧ.ΈΤΟΣ 2024-2025 : “Curius Thinkers Dreaming”

Για την φετινή σχολική χρονιά 2024-2025 το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning με τίτλο :   ¨Curius Thinkers Dreaming¨(Περίεργοι Στοχαστές Ονειρεύονται).

1η κοινή δράση :

η δημιουργία λογότυπου για το πρόγραμμα

KINDERGARDEN N.SILATA 1

2η κοινή δράση :

Οι εταίροι ψηφίζουν το λογότυπο του σχολείου που τους αρέσει περισσότερο ,το οποίο θα υιοθετηθεί ως  κοινό λογότυπο του προγράμματος.

20241213 121812 1 20241213 121827 1 Στιγμιότυπο οθόνης 46 1 Στιγμιότυπο οθόνης 47 1 Στιγμιότυπο οθόνης 48 1

Νικητής το 3ο Νηπιαγωγείο Ν.Καλλικράτειας. Χαρήκαμε πολύ για αυτό!!!

logo 3kindergardenneakallikrateia 2 1

 

3η κοινή δράση :

Όλα τα σχολεία ,το καθένα στη γλώσσα της χώρας του, ασχολήθηκαν με το παραμύθι “Σ’ αγαπώ λέμε! / I Love You Already!” του συγγραφέα Jory John, με εικονογράφηση από τον Benji Davies.

Πρόκειται για μια ζεστή, χιουμοριστική και τρυφερή ιστορία που μας μιλά για τη φιλία, την αποδοχή της διαφορετικότητας και τη σημασία του να βρίσκουμε τρόπους να περνάμε όμορφα μαζί, ακόμα κι αν έχουμε διαφορετικές προτιμήσεις.

12.620 SAGAPAO LEME

Εμπνευστήκαμε από το βιβλίο και οργανώσαμε δραστηριότητες που ενισχύουν την ενσυναίσθηση, ενώ παράλληλα προσεγγίσαμε θέματα όπως η διαφορετικότητα και η σημασία της επικοινωνίας.

Ξεκινήσαμε την ιστορία “Σ’ αγαπώ ήδη! / I Love You Already!” παρουσιάζοντας τους ήρωες, τον Αρκούδο και την Πάπια, με φιγούρες σε ξυλάκια βασισμένες στις εικόνες του βιβλίου. Με αυτές τις φιγούρες, διηγηθήκαμε την ιστορία σαν σκετς, βοηθώντας τα παιδιά να κατανοήσουν τους χαρακτήρες και τα συναισθήματά τους.

20250121 114410 IMG 2523 1

θεατ 1 20250114 093545 1

20250114 094028 120250114 093924 1

Στην συνέχεια  παρακολουθήσαμε το παραμύθι και σε  βίντεο από το YouTube,

.https://www.youtube.com/watch?v=HwX8Z-FWSg0

Ζωγραφίσαμε την σκηνή του παραμυθιού που αγαπήσαμε περισσότερο.

  20250114 104037 1 20250114 104357 1 20250114 110248

Παίξαμε τη διαδοχή της ιστορίας μας.

20250114 114645 001 120250114 114544 1

 20250114 114555 120250114 114607 1

Φύλλα εργασίας για τη διαδοχή

20250116 091253 11 1 20250116 091259 1φυλλα

Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Suno, δημιουργήσαμε ένα χαρούμενο τραγούδι για την Αρκούδα και την Πάπια. Ελπίζουμε να το απολαύσετε όσο κι εμείς!

Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Suno, δημιουργήσαμε ένα χαρούμενο τραγούδι για την Αρκούδα και την Πάπια. Ελπίζουμε να το απολαύσετε όσο κι εμείς!

SUNO Σ ΄ΑΓΑΠΑΩ ΛΕΜΕ!

 

Και στα Αγγλικά

SUNO i love you already jory john

 

Ερωτήσεις που τέθηκαν στα παιδιά σε σχέση με την αξία της φιλίας

 

Το τραγούδι 

Μας έδωσε αφορμή να μάθουμε το ΠΑ και το ΠΙ μα φυσικά και το ΠΑΠΙ

Τραγουδήσαμε ,παίξαμε ,συνθέσαμε τη λέξη παπί ,ζωγραφίσαμε το τραγούδι.

 Messenger creation AFC8FB10 9A10 4080 8710 7A7D57816700Messenger creation E0330589 CCAD 4CD9 A216 24DA7F447472

Messenger creation 30EAF8D5 5ABC 4B4C 8A88 1E325E434A56

Messenger creation A8B50C82 B59F 449D A2D6 A3A05C1C1766Messenger creation 0D945F70 643E 4367 BEF8 EB98BCC09B9A

4η κοινή δράση :

Όλα τα σχολεία ,το καθένα στη γλώσσα της χώρας του, ασχολήθηκαν με το παραμύθι :

“Η Χιονάτη και οι 7 νάνοι “

Η κοινή αποστολή μας ήταν να γράψουμε το παραμύθι “αλλιώς” ,όπου ο κακός του παραμυθιού θα ήταν ένας από τους νάνους και μέσα από αυτό να περάσουμε το μήνυμα της αγάπης ,της φιλίας αλλά και της συγχώρεσης.

Στα πλαίσια αυτής της δράσης,  δημιουργήσαμε  με τα παιδιά μία αφίσα για την Φιλία και την Συγχώρεση και αφού κατασκευάσαμε μάσκες δραματοποιήσαμε το κλασικό παραμύθι ”Η Χιονάτη και οι 7 Νάνοι” με μια όμως διαφορετική προσέγγιση στο ρόλο του κακού. Ο κακός του παραμυθιού είναι ένας από τους νάνους, που προδίδει τους φίλους του αλλά στο τέλος της ιστορίας μετανιώνει και ζητάει ΣΥΓΝΩΜΗ ,την οποία οι φίλοι του και η Χιονάτη δίνουν απλόχερα .

ΑΦΗΓΗΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ

ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ

1 2 3

 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΦΙΣΑΣ

4 5 6 7 8 8A 911

12

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

14 21 19 15 22

25 27 28 29 30 31