Για την φετινή σχολική χρονιά 2024-2025 το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning με τίτλο : ¨Curius Thinkers Dreaming¨(Περίεργοι Στοχαστές Ονειρεύονται).
1η κοινή δράση :
η δημιουργία λογότυπου για το πρόγραμμα
2η κοινή δράση :
Οι εταίροι ψηφίζουν το λογότυπο του σχολείου που τους αρέσει περισσότερο ,το οποίο θα υιοθετηθεί ως κοινό λογότυπο του προγράμματος.
Νικητής το 3ο Νηπιαγωγείο Ν.Καλλικράτειας. Χαρήκαμε πολύ για αυτό!!!
3η κοινή δράση :
Όλα τα σχολεία ,το καθένα στη γλώσσα της χώρας του, ασχολήθηκαν με το παραμύθι “Σ’ αγαπώ λέμε! / I Love You Already!” του συγγραφέα Jory John, με εικονογράφηση από τον Benji Davies.
Πρόκειται για μια ζεστή, χιουμοριστική και τρυφερή ιστορία που μας μιλά για τη φιλία, την αποδοχή της διαφορετικότητας και τη σημασία του να βρίσκουμε τρόπους να περνάμε όμορφα μαζί, ακόμα κι αν έχουμε διαφορετικές προτιμήσεις.
Εμπνευστήκαμε από το βιβλίο και οργανώσαμε δραστηριότητες που ενισχύουν την ενσυναίσθηση, ενώ παράλληλα προσεγγίσαμε θέματα όπως η διαφορετικότητα και η σημασία της επικοινωνίας.
Ξεκινήσαμε την ιστορία “Σ’ αγαπώ ήδη! / I Love You Already!” παρουσιάζοντας τους ήρωες, τον Αρκούδο και την Πάπια, με φιγούρες σε ξυλάκια βασισμένες στις εικόνες του βιβλίου. Με αυτές τις φιγούρες, διηγηθήκαμε την ιστορία σαν σκετς, βοηθώντας τα παιδιά να κατανοήσουν τους χαρακτήρες και τα συναισθήματά τους.
Στην συνέχεια παρακολουθήσαμε το παραμύθι και σε βίντεο από το YouTube,
.https://www.youtube.com/watch?v=HwX8Z-FWSg0
Ζωγραφίσαμε την σκηνή του παραμυθιού που αγαπήσαμε περισσότερο.
Παίξαμε τη διαδοχή της ιστορίας μας.
Φύλλα εργασίας για τη διαδοχή
Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Suno, δημιουργήσαμε ένα χαρούμενο τραγούδι για την Αρκούδα και την Πάπια. Ελπίζουμε να το απολαύσετε όσο κι εμείς!
Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Suno, δημιουργήσαμε ένα χαρούμενο τραγούδι για την Αρκούδα και την Πάπια. Ελπίζουμε να το απολαύσετε όσο κι εμείς!
Και στα Αγγλικά
SUNO i love you already jory john
Ερωτήσεις που τέθηκαν στα παιδιά σε σχέση με την αξία της φιλίας
Το τραγούδι
Μας έδωσε αφορμή να μάθουμε το ΠΑ και το ΠΙ μα φυσικά και το ΠΑΠΙ
Τραγουδήσαμε ,παίξαμε ,συνθέσαμε τη λέξη παπί ,ζωγραφίσαμε το τραγούδι.
4η κοινή δράση :
Όλα τα σχολεία ,το καθένα στη γλώσσα της χώρας του, ασχολήθηκαν με το παραμύθι :
“Η Χιονάτη και οι 7 νάνοι “
Η κοινή αποστολή μας ήταν να γράψουμε το παραμύθι “αλλιώς” ,όπου ο κακός του παραμυθιού θα ήταν ένας από τους νάνους και μέσα από αυτό να περάσουμε το μήνυμα της αγάπης ,της φιλίας αλλά και της συγχώρεσης.
Στα πλαίσια αυτής της δράσης, δημιουργήσαμε με τα παιδιά μία αφίσα για την Φιλία και την Συγχώρεση και αφού κατασκευάσαμε μάσκες δραματοποιήσαμε το κλασικό παραμύθι ”Η Χιονάτη και οι 7 Νάνοι” με μια όμως διαφορετική προσέγγιση στο ρόλο του κακού. Ο κακός του παραμυθιού είναι ένας από τους νάνους, που προδίδει τους φίλους του αλλά στο τέλος της ιστορίας μετανιώνει και ζητάει ΣΥΓΝΩΜΗ ,την οποία οι φίλοι του και η Χιονάτη δίνουν απλόχερα .
ΑΦΗΓΗΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ
ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΦΙΣΑΣ
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ