Κάνουμε ιστόγραμμα για να ανιχνεύσουμε τις απόψεις των παιδιών για το τι σημαίνει η λέξη ο εαυτός μου!
Ζωγραφίζω τον εαυτό μου και συνθέτω το pazzl της τάξης μου!
Ακρόαση του τραγουδιού << Εγώ είμαι εγώ>> Αναπαριστούν τα λόγια με μιμητικές κινήσεις.
ΑΦΗΓΗΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ
Αχ γιατί να είμαι γάτα”
Διαδοχή του παραμυθιού
Δραματοποίηση παραμυθιού
Διαδοχή του παραμυθιού
Δραματοποίηση παραμυθιού
Με αφορμή το παραμύθι ”Αχ γιατί να είμαι γάτα” Ζωγραφίζω: Αν δεν ήμουν παιδάκι τι θα ήθελα να ήμουν
Φύλλα εργασίας: Πόσο χρονών είμαι , Ποια εποχή έχω γενέθλια, Αποτύπωμα χεριού ποδιού Σειροδετώ από το μεγαλύτερο στο μικρότερο
Μαθαίνω το όνομα μου.
Αναγνωρίζω το όνομα μου ,το τοποθετώ με αλφαβητική σειρά, μετρώ τον αριθμό των γραμμάτων που έχει το όνομα μου Βρίσκουμε τη λίστα μετά ονόματα της τάξης μου
Δείτε τις υπόλοιπες δραστηριότητες για τον εαυτό μου και για το εργαστήριου δεξιοτήτων ¨Νηπίων παιδεία Το πρώτο βήμα στην δημοκρατία¨ Στο παρακάτω sway