1. Το ταξίδι μας ξεκίνησε στο διάστημα μελετώντας βιβλία με θέμα το διάστημα και το βίντεο της ESA με θέμα το ηλιακό σύστημα https://www.youtube.com/watch?v=HssHbpRwHjg
Μέσα από τα βιβλία προσπαθήσαμε να εντοπίσουμε τους πλανήτες που έχουν μπλέ, γαλάζιο και άσπρο χρωμα και τους αντιστοιχίσαμε με χρωματιστές χάνδρες.
Έπειτα παίξαμε με αυτό το χαρτόνι που οι πλανήτες και τα ονόματά τους είχαν κριτς-κρατς και προσπαθήσαμε να τους βάλουμε με τη σωστή σειρά ώστε να δούμε ποια είναι η θέση τους στο ηλιακό σύστημα
Έπειτα φτιάξαμε την αφίσα με τίτλο το δικό μας διάστημα με διαστημικά στένσιλς……αυτό ήταν το αποτέλεσμα:
2. Για την κατανόηση της τροχιάς φτιάξαμε στον πίνακα κιμωλίας μας τους πλανήτες με τις τροχιές τους.
Στη συνέχεια ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το διάστημα στην πόρτα μας ορίζοντας τις τροχιές των πλανητών αρχικά και μετά βάφοντας την πίσω πλευρά ενός χάρτινου πιάτου το οποίο αποτυπώσαμε σαν σφραγίδα επάνω στην ανάλογη τροχιά επάνω στην πόρτα. Το κάθε παιδί ζωγράφιζε από έναν πλανήτη, τον αποτύπωνε επάνω στην πόρτα και μετά έγραφε το όνομά του. Η τελευταία φωτογραφία δείχνει το αποτέλεσμα της προσπάθειας.
Τέλος για καλύτερη ευαισθητοποίηση και κατανόηση της τροχιάς παίξαμε με μπαλόνια, σπάγγο και μια φωτεινή μπάλα. Την μπάλα την κρατούσε ένα παιδί στο κέντρο και είχε δεμένο ένα σπάγγο σαν ζώνη επάνω του, στην οποία ήταν δεμένα 6 σχοινιά των οποίων η άκρη είχε από ένα μπαλόνι. Κάθε μπαλόνι το κρατούσε ένα παιδί και με μουσική γυρνούσαν όλοι γύρω από τον ήλιο. Για μουσική χρησιμοποιήθηκε το τραγούδι “Μια γιορτή στην γειτονιά του Ήλιου”
https://www.youtube.com/watch?v=vH-D8_mjGxU
Αξιοποιώντας το beebot μας φτιάξαμε μια διαδρομή με τους πλανήτες προγραμματίζοντας την διαδρομή της στον πλανήτη που θέλαμε
3. Επιπλέον συζητήσαμε για το φεγγάρι, είδαμε τις φάσεις του και ένα ωραίο τραγούδι και σχολιάσαμε το φαινόμενο μέρας -νύχτας https://www.youtube.com/watch?v=i235Y2HRksA
4. Τέλος ασχοληθήκαμε με διαστημόπλοια και αστροναύτες
Έτσι το ταξίδι μας έφτασε για την ώρα στο τέλος του!
Στο άπειρο και ακόμα παραπέρα!