Και η Γη Γυρίζει στο Νηπιαγωγείο

1. Το ταξίδι μας ξεκίνησε στο διάστημα μελετώντας βιβλία με θέμα το διάστημα και το βίντεο της ESA με θέμα το ηλιακό σύστημα https://www.youtube.com/watch?v=HssHbpRwHjg

Μέσα από τα βιβλία προσπαθήσαμε να εντοπίσουμε τους πλανήτες που έχουν μπλέ, γαλάζιο και άσπρο χρωμα και τους αντιστοιχίσαμε με χρωματιστές χάνδρες.

495babea edd3 4fc6 a74e f69ad94c7a6d  Έπειτα παίξαμε με αυτό το χαρτόνι που οι πλανήτες και τα ονόματά τους είχαν κριτς-κρατς και προσπαθήσαμε να τους βάλουμε με τη σωστή σειρά ώστε να δούμε ποια είναι η θέση τους στο ηλιακό σύστημα  3adf84c2 f9ab 45d7 91ec aa9aa3d3b448

Έπειτα φτιάξαμε την αφίσα με τίτλο το δικό μας διάστημα με διαστημικά στένσιλς……αυτό ήταν το αποτέλεσμα:f02e7248 f0f5 4c2f 9fd4 041c8897a0c3    750b9488 7c69 45b8 b90d f10f1c909064   731b1d8f 3ce8 42de 8ce5 b6874a8be2e9     00691f39 ba68 4341 8807 8cbb1f57ff74

ee96f28e 2dcd 475f a908 72cba3ba6161                                                                                                                                                                                  2. Για την κατανόηση της τροχιάς φτιάξαμε στον πίνακα κιμωλίας μας τους πλανήτες με τις τροχιές τους. 0b5bdc3e b644 437c a72d a872114549ec

Στη συνέχεια ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το διάστημα στην πόρτα μας ορίζοντας τις τροχιές των πλανητών αρχικά και μετά βάφοντας την πίσω πλευρά ενός χάρτινου πιάτου το οποίο αποτυπώσαμε σαν σφραγίδα επάνω στην ανάλογη τροχιά επάνω στην πόρτα.  Το κάθε παιδί ζωγράφιζε από έναν πλανήτη, τον αποτύπωνε επάνω στην πόρτα και μετά έγραφε το όνομά του. Η τελευταία φωτογραφία δείχνει το αποτέλεσμα της προσπάθειας.

cf28bfd6 6c1f 4092 b1c4 95f370c170b4 06a1002a e2c3 4183 9469 88f9518abec6 b10b38a1 9e81 4cac 9cd5 03c154297aef e8205182 642b 41e8 861a d203005e1b04 e84097ba 87ff 4fcc b9d5 f4ef255fff3b

Τέλος για καλύτερη ευαισθητοποίηση και κατανόηση της τροχιάς παίξαμε με μπαλόνια, σπάγγο και μια φωτεινή μπάλα. Την μπάλα την κρατούσε ένα παιδί στο κέντρο και είχε δεμένο ένα σπάγγο σαν ζώνη επάνω του, στην οποία ήταν δεμένα 6 σχοινιά των οποίων η άκρη είχε από ένα μπαλόνι. Κάθε μπαλόνι το κρατούσε ένα παιδί και με μουσική γυρνούσαν όλοι γύρω από τον ήλιο. Για μουσική χρησιμοποιήθηκε το τραγούδι “Μια γιορτή στην γειτονιά του Ήλιου” 

https://www.youtube.com/watch?v=vH-D8_mjGxU

Αξιοποιώντας το beebot μας φτιάξαμε μια διαδρομή με τους πλανήτες προγραμματίζοντας την διαδρομή της στον πλανήτη που θέλαμε

0e16cb93 e503 430a 8a02 0656a8c9ccd6

3. Επιπλέον συζητήσαμε για το φεγγάρι, είδαμε τις φάσεις του και ένα ωραίο τραγούδι και σχολιάσαμε το φαινόμενο μέρας -νύχτας https://www.youtube.com/watch?v=i235Y2HRksA

afce8618 55c9 4e53 9683 2a1d1e0e73ce b3f0a550 69dc 460c aa0b c4dde8b018ca 715d48c5 0990 4711 9376 404da0e49f33

 

4. Τέλος ασχοληθήκαμε με διαστημόπλοια και αστροναύτες

207e7538 e00c 49ed 8e7a 2b3e743052c6 ea1183d3 985e 434b 8adf 646b0eb58634

Έτσι το ταξίδι μας έφτασε για την ώρα στο τέλος του!

 

Στο άπειρο και ακόμα παραπέρα!

 

 

“Επίσκεψη του Κέντρου Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία στο Νηπιαγωγείο μας”

Στις 26 Μαρτίου επισκέφθηκε το σχολείο μας το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία, λόγω της συμμετοχής μας στο πρόγραμμα του κέντρου “Ζω με και από το δάσος”. Τα παιδιά μαζί με τις ικανές εκπαιδευτικούς πήραν μέρος σε παιχνίδια γνωριμίας και θεατρικού παιχνιδιού, δραματοποιώντας στοιχεία και μορφές του δάσους (αρκούδα, αλεπού, λουλούδι, δέντρο, φίδι, κουκουβάγια, λύκος).

viber image 2025 04 01 00 42 49 422 1

Έπειτα, ξεκινήσαμε με υλικά ανακυκλώσιμα να φτιάχνουμε το δικό μας δάσος…έπεσε πολλή προσπάθεια, αλλά τα αποτελέσματα μας δικαίωσαν.

viber image 2025 03 28 12 38 11 618

viber image 2025 03 28 12 58 59 312

Για το τέλος του προγράμματος πήγαμε μια ωραία βόλτα στο χωριό να απολαύσουμε τη φύση!

viber image 2025 03 28 12 38 10 823

Ευχαριστούμε πολύ το Κ.Ε.ΠΕ.Α Σουφλίου και πιο συγκεκριμένα την κ. Μαρία και την κ. Σεβίλ για την επίσκεψη και το δημιουργικό πρόγραμμα που μας χάρισαν!

Πάμε για άλλες περιπέτειες…

 

Εγγραφές μαθητών στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2025-2026

Πρώτη Εγγραφή στο Νηπιαγωγείο

Αγαπητοί γονείς θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως οι εγγραφές των παιδιών που έχουν γεννηθεί το έτος 2021 έχουν ξεκινήσει και θα διαρκέσουν από τις 5 έως τις 24 Μαρτίου 2025.

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

1. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου-
προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Οδηγίες για την εγγραφή: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/docs/manual_parents.pdf

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου
μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

2. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ:

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του
άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το
Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο
των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο
Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα.
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο
σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από
το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον
υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη
Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό
Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

3. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι
γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική
μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου. Σε
αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμαή για
το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του
Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής
του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου
γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική
υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο στο τηλέφωνο 2554034367

 



Λήψη αρχείου

 

Το ταξίδι στους πόλους!

Ο χειμώνας είναι ακόμα εδω και στο Νηπιαγωγείο μας πήγαμε ένα ταξιδάκι στους πόλους.

Με οδηγό την υδρόγειο βρήκαμε τον Βόρειο και τον Νότιο πόλο και παρακολουθήσαμε ένα βίντεο αρχικά για την Ανταρκτική.

Βίντεο Ανταρκτικής https://www.youtube.com/watch?v=gkGSk-MdtYU&t=4s

Με χρώματα και πον-πον βάλαμε ωραίες πιτσιλιές στον παρακάτω πινγκουίνο και φτιάξαμε μια κατασκευή

https://blogs.sch.gr/nipsidiroch/files/2025/02/πιγκουίνος-πον-πον.pdf 

πιγκουίνος πον πον

ΠΙΓΚΟΥΊΝΟΙ Αντιγραφή

Μετά τις τέχνες σειρά έχει το παιχνίδι. Γι αυτό αφού είδαμε ένα βίντεο με πιγκουίνους παριστάναμε εμείς τους πιγκουίνους που κρατούν προσεκτικά τα αυγά τους, περνώντας εμπόδια, ώσπου να φτάσουν στην φωλιά.

παω τα αυγά στη φωλιά

Έπειτα ασχοληθήκαμε με αντιστοίχιση, συμπληρώνοντας με το σωστό τρόπο το παρακάτω φύλλο εργασίας.

αντιστοίχιση αυγά με μωρά πιγκουίνου

Για να τελειώνουμε τα ζώα της Ανταρκτικής φτιάξαμε τη δική μας λεκάνη με χάνδρες, φελιζόλ, ζωάκια και νερό

λεκάνη με χανδρες και ζωα

Φύγαμε από τον Νότιο πόλο και επισκεφθήκαμε τον Βορρά. Εκεί είδαμε βίντεο με τα ζωάκια της Αρκτικής και παίξαμε με τον τροχό δραστηριοτήτων

Βίντεο με ζωάκια Αρκτικής https://www.youtube.com/watch?v=5qX5VFrOtWc

https://wheelofnames.com/view/el/9nn-htf/ 

Εκεί βρήκαμε την Πολική αρκούδα που την φτιάξαμε σε κατασκευή πάνω σε πιατάκι όπως παρακάτω

βάψιμο πιατάκια κατασκευή αρκουδάκι

κατασκευή αρκουδίτσα      κατασκευη αρκουδι

Στο ίδιο μέρος βρήκαμε τους εσκιμώους και τα ιγκλού. Είδαμε βίντεο με κατασκευή ιγκλού και φτιάξαμε και εμείς τα δικά μας. Τέλος για χαλάρωση καθίσαμε να ψαρέψουμε κανένα ψαράκι από τον πάγο. Βλέπαμε τι αριθμό μας έδειχνε το ζάρι και ψαρεύαμε όσα ψάρια αντιστοιχούσαν στον αριθμό.

κατασκευή με τουβλάκια            ιγκλου κατασκευή        εσκιμώος

ψαρεμα 2 ΨάρεμαΨάρεμα εσκιμώοι

 

 

 

 

 

Για το τέλος του ταξιδιού στους πόλους παίξαμε ένα memory game για να θυμηθούμε τις λέξεις που μάθαμε από την περιπλάνησή μας.

https://wordwall.net/el/resource/86412271/%ce%b6%cf%8e%ce%b1-%cf%84%cf%89%ce%bd-%cf%80%cf%8c%ce%bb%cf%89%ce%bd

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 14 111155 Καλές περιπλανήσεις!!!

 

 

“Νέα χρονιά, νέες περιπέτειες !! Είθε όλες οι επιθυμίες σας να πραγματοποιηθούν!!”

Ευτυχισμένο το 2025 🎉✨”

474157050 919058170340148 6367797542434601495 n

Το Νηπιαγωγείο Σιδηροχωρίου εύχεται καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία και αγάπη!

Προετοιμασία για τον χειμώνα!!

Καθώς μπαίνει ο χειμώνας ξεκινάμε να σκεφτόμαστε τα ρούχα που χρειαζόμαστε για να μας κρατάνε ζεστούς.

Μιλήσαμε λοιπόν για τα ρούχα που φοράμε τον χειμώνα και φτιάξαμε ντουλάπες με ρούχα από Α4, μιλήσαμε για το διάσημο ουκρανικό παραμύθι “το γάντι”. Αρχικά το βρήκαμε στο Internet και το παρακολουθήσαμε.

https://www.youtube.com/watch?v=BuKOmMlU1vQ  

Μετά είπαμε τα ζωάκια που εμφανίζονται στην ιστορία μας (ποντίκι, βάτραχος, λαγός, αλεπού, λύκος, αγριογούρουνο, αρκούδα), τα τοποθετήσαμε στη σειρά και τέλος τα αναπαραστήσαμε.

Αφού τελειώσαμε την αναπαράσταση κάναμε το παρακάτω φύλλο εργασίας.

473145847 1187288762755617 7123947372195512741 n

Φτιάξαμε επίσης τα δικά μας σκουφιά για να διακοσμήσουμε την τάξη μας!

473447115 595795136483196 4176694057867773418 n

Καλό μας χειμώνα!!

Η ελιά και το λάδι

Το τελευταίο διάστημα ασχοληθήκαμε με την θεματική της ελιάς.

  1.  Αρχικά ψάξαμε τα γράμματα από τα οποία απαρτίζεται και προσπαθήσαμε να τα βάλουμε στη σειρά αλλά και να τα σχηματίσουμε με πλαστελίνη   462570660 582462741393804 8271995594607457244 n      462573289 935429144686337 328294579778761185 n
  2. Μετά για την κατασκευή μας χρησιμοποιήσαμε χαρτόνι, χαρτιά κουζίνας για κορμό δέντρου και πηλό για να δημιουργήσουμε τα καλάθια και τις ελιές. Αφού βάψαμε τα καλάθια και τις ελιές τοποθετήσαμε ελιές από γκοφρέ επάνω στο πράσινο χαρτόνι 462572130 1527180741335305 2642908073944665242 n462576706 1542871926591289 2123522422493011276 n
  3. Σε φύλλα εργασίας γράψαμε τη λέξη ελιά και λάδι.
  4. Είδαμε βίντεο με τη συλλογή της ελιάς: https://www.youtube.com/watch?v=wi2Sk5c5j7I
  5. Χορέψαμε στους ρυθμούς συλλογής της ελιάς χρησιμοποιώντας μουσικά όργανα!!  https://www.youtube.com/watch?v=zrJShpe9_8E
  6. Τέλος μιλήσαμε λίγο για την Αθηνά, τον Ποσειδώνα και τη σχέση τους με την ελιά
    https://www.youtube.com/watch?v=O7U61C8gvjg

Είδαμε δηλαδή τον τρόπο με τον οποίο η ελιά καταλήγει στο φαγητό και στη σαλάτα μας!

Καλή μας όρεξη!

Ζωάκια σε χειμερία νάρκη!!

Στις αρχές του Νοέμβρη ασχοληθήκαμε με τα ζωάκια που σιγά σιγά προετοιμάζονται για τον χειμέριο ύπνο τους.

Μιλήσαμε για την αρκούδα, το σαλιγκάρι, το φίδι, τη χελώνα και τον σκαντζόχοιρο. Τα είδαμε σε ένα βίντεο που παρουσιάζει την κατάσταση στην οποία υποβάλλονται για να ξεκινήσουν τον ύπνο τους.

Ζώα σε χειμερία νάρκη:

https://www.youtube.com/watch?v=FonCq9YJJxw 

Αφού τα είδαμε και είπαμε τα ονόματά τους, τα φτιάξαμε με πηλό, τα βάψαμε ,την επόμενη μέρα και τα βάλαμε για ύπνο. Φτιάξαμε και ένα σαλιγκάρι ως κατασκευή. Για την κατασκεή πύλινων ζώων μοιραστήκαμε τις εικόνες που αναπαριστούσαν τα ζώα. Οι εικόνες αυτές χρησιμοποιήθηκαν αργότερα για ένα παιχνίδι (αναφέρεται παρακάτω).

Πηλός Ζωα Χρειαστήκαμε τα σύνεργα πλαστελίνης για τα ζωάκια και τα κουπάτ για τις αρκούδες 

Ένας σκαντζόχοιρος, ένα σαλιγκάρι και μια χελώνα(υπό κατασκευή) 466603500 556997207043050 5178674927604630388 n   467480062 1091449089441778 5786024243408430705 n    467471666 380901281712445 6333783196887922822 n462576066 2019222421846707 8561638113457049568 n

Η κατασκευή μας με το σαλιγκάρι 466826174 1286834572471114 7604470263153770632 n

Την επόμενη μέρα φέραμε το bee- bot να παίξει μαζί μας και να επισκεφθούμε όποιο ζωάκι θέλουμε στο σπίτι του. Γράφαμε τον κώδικα και μετά τα παιδιά τον εφάρμοζαν στην μελισσούλα.

467479470 1095264852383017 2531001886137755505 n

Τέλος, με τις φωτογραφίες των ζώων που αναφέρθηκαν παραπάνω παίξαμε ένα παιχνίδι με συνοδία μουσικής από το τραγούδι “Φθινόπωρο” του Vivaldi. Σχηματίσαμε σε κύκλο τις εικόνες των ζώων και τα παιδιά στάθηκαν τρυγύρω τους. Όσο διαρκούσε η μουσική έπρεπε να γυρίζουν γύρω από τα ζώα. Μόλις η μουσική σταματούσε έπρεπε να αναφέρουν το ζώο μπροστά στο οποίο σταμάτησαν. Αυτό το επαναλάβαμε μέχρι να τελειώσει το τραγούδι. Το Φθινόπωρο του Vivaldi:  https://www.youtube.com/watch?v=RWqq1q7zUT0

Επειδή όμως τα ζωάκια συνέχισαν να μας ενθουσιάζουν για το τέλος μαζέψαμε τις εικόνες και τις δείχναμε, ώστε όλα τα παιδιά να κάνουν τη μίμηση του ζώου που απεικονιζόταν.

 

Καλό χειμώνα ζωάκια μας!

Τα λέμε την άνοιξη!!

Προετοιμασία για 28η Οκτωβρίου

Όσο πλησιάζει η Εθνική επέπειος της 28ης Οκτωβρίου προετοιμαζόμαστε αναλόγως. Μάθαμε κάποιες βασικές λέξεις (ΟΧΙ, φαντάρος, βουνό, 28η Οκτωβρίου 1940, στεφάνι, ΑΕΡΑ) και έπειτα φτιάξαμε μια ομαδική κατασκευή .

462549389 1553504925535616 5480341229282637710 n

Ξεκινήσαμε να κόβουμε να γράμματα της λέξης ΟΧΙ και μετά τα βάψαμε με σκοπό να γίνει ο τίτλος της αφίσας μας…

ΔΕΝΤΡΑ ΓΙΑ ΒΟΥΝΟ   Έπειτα κόψαμε τα δέντρα για να φτιάξουμε τα δάση

αφισα 28ης

Αφίσα για την 28η Οκτωβρίου με τους φαντάρους στα βουνά ανάμεσα στα δάση

 

Την ημέρα της γιορτής πραγματοποιήθηκε γιορτή με ποιήματα και τραγούδια σε συνεργασία με το Δημοτικό. Μετα ακολούθησε παρέλαση.

Χρόνια πολλά σε όλους!!