Ταυτόχρονα με το σχέδιο δράσης της σχολικής μονάδας για τον εμπλουτισμό της δανειστικής βιβλιοθήκης έγινε και η καταγραφή στο myschool σχεδόν όλων των βιβλίων -παραμυθιών που υπάρχουν στην σχολική μονάδα. Έγινε η καταγραφή σε 12 σελίδες επί 10 βιβλία σύνολο 120 τίτλοι. Παρατίθενται φωτογραφίες.

2 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου
Τιμήσαμε την σημερινή ημέρα με το slogan :ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΦΤΕΡΑ.
Επισκεφθήκαμε το Δημοτικό Σχολέιο Νέου Σιδηροχωρίου ,όπου διαβάσαμε το παραμύθι < ΗΣΥΧΙΑ>, των εκδόσεων ΙΚΑΡΟΣ. Λύσαμε το σταυρόλεξο των βιβλίων και ζωγραφίσαμε το παραμύθι που σας καταθέτουμε στο Ηλεκτρονικό βιβλίο του συνδέσμου που ακολουθεί.
https://read.bookcreator.com/9WdX239hm5fvBqFeiIgsgIH9lmz1/9gyFe3cKS6CpAg34fF1BLg

Χελιδονίσματα 2025
Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε σε οργανωμένη δράση με τίτλο: <ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ 2025> από το ΚΕΠΕΑ ΜΑΡΩΝΕΙΑΣ στον χώρο του Δημοτικού Σχολείου μαζί με αυτό και το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Κομοτηνής την Πέμπτη 13-03-2025.
Η δράση περιλάμβανε παιχνίδια βιωματικά, τραγούδι, χορό, παρουσίαση κ ανάλυση των αποδημητικών πουλιών από την Υπεύθυνη του ΚΕΠΕΑ Κυρία Δάφνη Κυνδελέρου και κυρίως μοναδικές δημιουργίες των μαθητών, όπως αφίσες, ζωγραφιές και σαφώς φωλιές από πηλό.
Περάσαμε όμορφα και ευχαριστούμε όλους για την εμπειρία της συνεύρεσης κ υποδοχής της Άνοιξης.

Δωρεά public- Εμπλουτισμός βιβλιοθήκης
Ευχαριστούμε πολύ για την δωρεά 5 βιβλίων δικής μας επιλογής το κατάστημα public Κομοτηνής , ευχαριστούμε ξανά για την δοτικότητα να εμπλουτιστεί η δανειστική μας βιβλιοθήκης με νέους τίτλους που θα μας ταξιδέψουν σε έννοιες, όπως:

SDG 15 Ζωή στην στεριά -Δενδροφύτευση ενεργού πολίτη
Στο Νηπιαγωγείο στις 12/3/25 μετά από προθυμία γονέα για δωρεά δέντρων έγινε στα πλαίσια της δράσης ενεργού πολίτη δενδροφύτευση.
Αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τον στόχο SDG 15 <<Ζωή στη στεριά>> , να γίνουμε ενεργοί πολίτες με αγάπη για το περιβάλλον και την αειφορία. Δεσμευτήκαμε να φροντίζουμε την ανάπτυξη των δέντρων που φυτεύσαμε και στοχεύουμε με όλες αυτές τις δράσεις να εαυσθητοποιηθούν οι μαθητές στην περιβαλλοντική προστασία.
Φυτεύτηκαν 2 πλατανομουριές ,όπου μεγαλώνοντας θα μας δώσουν παχιά σκιά με τα καρδιόσχημα φύλλα τους.
6 Μαρτίου-Ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας κ του εκφοβισμού
Σήμερα 6 Μαρτίου ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού κ της ενδοσχολικής βίας, διαβάσαμε το παραμύθι :
< Μίλα μικρή καμήλα> της Ελένης Ξένης Τσούση από την PITSINA την Περήφανη Νηπιαγωγό , το αποδώσαμε με ζωγραφική, το αναλύσαμε με συζητήσεις κ διαδηλώσαμε στην αυλή με το σύνθημα < ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ> < ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ – ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ>

Εγγραφές σχολικού έτους 2025-2026
-
Πρώτο βήμα : Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) με κωδικούς taxisnet και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του παιδιού .


Σπορίτες -Δράση Ενεργού Πολίτη
Η εξέλιξη των φυτών μας σήμερα 27-3-25 και το μοίρασμα αυτών στα παιδιά για να τα φυτέψουν στο σπίτι τους.
Σπόρος είμαι εγώ μικρός
και σαν έρθει ο καιρός
δέντρο θα γεννώ μεγάλο
μια ομορφιά το κάτι άλλο..!! Για να γίνει όμως αυτό τι χρειάζομαι εγώ;;
Χώμα, ήλιο, αέρα, νερό
Η πρόοδος των φωτών μας στις 18/3/2025
Η πρόοδος των φυτών- η εξέλιξη της σποράς 7/3/25
Με την κυρία Σοφία στα πλαίσια της Δράσης του Ενεργού Πολίτη κ της ευαισθητοποίησης των μαθητών απέναντι στην φύση ,γίναμε σε συνεργασία με τους Σπορίτες Κομοτηνής φυσιολάτρες εν δράσει. Φυτέψαμε Ντοματοπιπεριες, πεπόνι Δουκάτου, ντομάτες ,βασιλικό πλατύφυλλο κ μαρούλι ανοιξιάτικο .Υπογράψαμε συμβόλαιο ευθύνης να τα παρατηρούμε και να τα φροντίζουμε για την ανάπτυξη τους. Θα κάνουμε καταγραφές εξέλιξης κ προόδου ανάπτυξης των φυτών που σπείραμε κ θα τα μοιράσουμε την Άνοιξη για φύτευση στους μπαξέδες των γονέων.

Δράση Γαστρονομίας στο Δημοτικό Σχολείο
Το Δημοτικό Σχολείο Νέου Σιδηροχωρίου ,διοργάνωσε και υλοποίησε με την προθυμία και αγάπη των γονιών <Φεστιβάλ Γαστρονομίας> στον χώρο του το Σάββατο 15/2/2025 ,στο οποίο συμμετείχε και το Νηπιαγωγείο.
Σκοπός του Φεστιβάλ ήταν να γνωρίσουμε διαφορετικές κουλτούρες κ γεύσεις, γιατί το φαγητό ενώνει τους λαούς διαχρονικά, δίχως διακρίσεις, συγκρίσεις, συναγωνισμούς , αφού τα υλικά και το μεράκι παραμένουν ίδια, απλά αλλάζουν οι συνταγές..
Ευχαριστούμε το Δημοτικό Σχολείο κ τους συναδέλφους για την πρωτοβουλία, τους γονείς για την στήριξη και την συμμετοχή.. ήταν μια δράση οργανωμένη πλήρως ,που μόνο ευχαρίστηση πρόσφερε συμμετοχής και ουρανίσκου.





























































































