Κάθε χρόνο, κάνουμε στο νηπιαγωγείο μας ασκήσεις σεισμού για να ξέρουμε τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε και να μην πανικοβληθούμε. Η πρώτη άσκηση γίνεται στην αρχή της σχολικής χρονιάς και οι υπόλοιπες δύο κατά τη διάρκειά της.
Μιλήσαμε λοιπόν για τον σεισμό, είπαμε τι γνωρίζουμε, πώς δημιουργείται , πώς μετράμε την έντασή του και καταστρώσαμε ένα σχέδιο για το τι πρέπει να κάνουμε αν συμβεί ένας σεισμός την ώρα που βρισκόμαστε στο σχολείο.
1. Αν είμαστε κοντά σε τραπεζάκι πηγαίνουμε από κάτω και κρατάμε με το χέρι μας το πόδι του.
Αν δεν υπάρχει κοντά μας τραπεζάκι, σκύβουμε και καλύπτουμε με τα χέρια μας το κεφαλάκι μας.
2. Όταν τελειώσει ο σεισμός, κάνουμε τρενάκι και βγαίνουμε στην αυλή…
3. …όπου σχηματίζουμε τον κύκλο της ζωής για να μας μετρήσει η νηπιαγωγός και να περιμένουμε τους γονείς μας να έρθουν να μας πάρουν.
Μετά την άσκηση σεισμού, αποτυπώσαμε στο χαρτί τα 3 βήματα του σεισμού.
Είπαμε ότι και στο σπίτι πρέπει να συζητήσουμε και να συμφωνήσουμε με τους γονείς και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς μας τι θα κάνουμε σε περίπτωση σεισμού.
Σε φύλλο εργασίας τοποθετήσαμε τον εαυτό μας σε διάφορα σημεία του σπιτιού μας την ώρα του σεισμού.
Φτιάξαμε ένα βαλιτσάκι με όλα τα απαραίτητα αντικείμενα που χρειάζεται να έχουμε μαζί μας σε περίπτωση σεισμού και το πήραμε σπίτι ώστε με αφορμή αυτό να συζητήσουμε με τους γονείς μας και να φτιάξουμε ένα αληθινό βαλιτσάκι για το σπίτι μας.
Συγχαρητήρια σε όλους!!!!!
Ευχαριστούμε πολύ!!!