ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!! Άλλη μία χρονιά έφτασε στο τέλος της…Καλή πρόοδο στους μαθητές μας που θα πάνε στο δημοτικό ..Τους ευχόμαστε τα καλύτερα στη ζωή τους!!!