Φθινόπωρο και γνωριμία με τον ζωγράφο Β.Καντινσκι…Οι μαθητές ζωγράφισαν καφέ δέντρα με κύκλους διαφορετικού μεγέθους…
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024
Οκτώβριος – Νοέμβριος 2023: Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: Φροντίζω το περιβάλλον: Αποκωδικοποιώντας τις φυσικές καταστροφές. Κλιματική αλλαγή , φυσικές καταστροφές, Σεισμοί, Ηφαίστεια, Τσουνάμι και τώρα τι κάνω;
Η διαδικασία των υποθέσεων και της διερευνητικής μάθησης είναι βασικό χαρακτηριστικό του τρόπου εργασίας στη θεματική των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Τι βρίσκεται άραγε στο εσωτερικό της Γης και πως αυτό επηρεάζει την καθημερινότητά μας; Στο αρχικό στάδιο της εργασίας οι μαθητές και οι μαθήτριες υπέθεσαν τι βρίσκεται στο εσωτερικό της Γης. Τις αρχικές τους υποθέσεις τις επαλήθευσαν ή τις εμπλούτισαν στην συνέχεια μέσα από την ερευνητική διαδικασία του υλικού των βιβλίων αλλά και των σχετικών βίντεο.
Μικρά Βιβλία στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Οι μύθοι του κόσμου για τους σεισμούς μέσα σ΄ ένα μικρό βιβλίο, εμπνευσμένο από το βιβλίο ‘’Η γη χορεύει’’.
Δημιουργήσαμε μικρά βιβλία με αφορμή τους μύθους που υπάρχουν σ’ όλο τον κόσμο για τους σεισμούς.
Το Μικρό Βιβλίο είναι ένα εργαλείο για την ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων, της γραφής και ανάγνωσης,
της έκφρασης και επικοινωνίας. Οι μαθητές, δηλαδή, αναπτύσσουν τη γραφή και την ανάγνωση μέσα σε πραγματική περίσταση επικοινωνίας (βλ. Puren, 2010) ενώ τους δίνεται ένα πραγματικό κίνητρο για τη χρήση της γλώσσας, εφόσον πρόκειται να γράψουν για να διαβαστούν. Εδώ, λοιπόν, η γλώσσα εκπληρώνει τον πραγματικό της σκοπό, την έκφραση και την επικοινωνία. Οι μαθητές αναπτύσσουν την ελεύθερη έκφραση, τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους για να δημιουργήσουν ένα έργο που θέλουν να είναι ξεχωριστό.
Εργαστήριο 2ο: Το δεντρόσπιτο των δικαιωμάτων του παιδιού
Βιβλίο των παιδιών για τα δικαιώματα τους
Με αφορμή το 2ο εργαστήριο δεξιοτήτων “δημιούργησαν ,ζωγράφισαν και έγραψαν τις έννοιες που τους αφορούν. Αφού κατανόησαν την αξία των δικαιωμάτων στην ζωή τους (γνωστικός και κοινωνικοσυναισθηματικός τομέας) το ανέπτυξαν εικαστικά και γλωσσικά. Αποφάσισαν για εξώφυλλο να κάνουν το σχολείο τους.
Σκέψου σαν τον Magritte
Τα μαγικό καπέλο του Magritte
Ο Ρενέ Μαγκρίτ ήταν ένας αριστοτεχνικός ζωγράφος εκφραστής του σουρεαλισμού που ζωγράφιζε ανάμεσα στην πραγματικότητα και τη φαντασία. Με αφορμή το βιβλίο που διαβάσαμε στο διαδίκτυο για τα βασικά χαρακτηριστικά της ζωγραφικής του οι μαθητές και οι μαθήτριες αντικατέστησαν τα σύννεφα του πρωτότυπου πίνακα με άλλα αέρινα στοιχεία της φαντασίας τους.
Η προσέγγιση του πίνακα υλοποιήθηκε με τις βασικές αρχές και τις ρουτίνες σκέψης του μοντέλου παρατήρησης έργων τέχνης Artful Thinking.
Δήμαρχος….Νηπιαγωγείου
Οι δημοτικές εκλογές είναι ένα γεγονός που επηρεάζει τη σχολική ρουτίνα και βέβαια είναι μία αφορμή για σύνδεση της καθημερινότητας και της σχολικής ζωής. Αλήθεια αν τα παιδιά γίνονταν δήμαρχοι τι θα ήταν αυτό που θα υπόσχονταν και θα προσπαθούσαν να διορθώσουν και να καλυτερεύσουν στην πόλη τους;
Άλλωστε πως να κρυφτείς από τα παιδιά έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα….για λακκούβες, για δρόμους, για βλάβες στα παιχνίδια των παιδικών χαρών που παίζουν αλλά και για το πως να δίνουμε και να προσφέρουμε σε όλους από ρούχα και παιχνίδια μέχρι σπίτια και παγωτά για όλους.
Οι υποψήφιοι δήμαρχοι του Νηπιαγωγείου Ροδόπολης εκφωνούν τον προεκλογικό τους λόγο….
To Nηπιαγωγείο Ροδόπολης δημιουργεί…
Ανοιχτή μέρα συνεργασίας και δράσης στο Νηπιαγωγείο μας . Μαθητές /τριες , γονείς και εκπαιδευτικοί κατασκεύασαν λουλούδια από ανακυκλώσιμα υλικά , δημιούργησαν κατασκευές για τη διαμόρφωση του σχολικού κήπου, έφτιαξαν επιδαπέδια παιχνίδια και έβαψαν – ζωγράφισαν αντικείμενα της αυλής του σχολείου . Ακολούθησαν ομαδικά παιχνίδια με μαθητές /τριες , γονείς και εκπαιδευτικούς .





Ευχαριστούμε πολυ τα αγαπημένα μας παιδιά , τους γονείς και τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων για όλες αυτές τις όμορφες και δημιουργικές στιγμές .
OI XOΠΑ ΗΡΩΕΣ του Νηπιαγωγείου Ροδόπολης
σας ενημερώνουν …

Η καμπάνια “ΧΟΠΑ Ήρωες 112”, στοχεύει στην εξοικείωση των παιδιών του νηπιαγωγείου μέχρι Δ’ δημοτικού, με τα τρία κυριότερα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και στην ενημέρωσή τους για τον Πανευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης 112, που θα πρέπει να καλέσουν σε αυτήν την περίπτωση. Η άμεση παρέμβαση, με την κλήση του 112, μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου, αλλά και μεταξύ της «ζωής όπως την ξέρουμε» και της απώλειας αυτής της ποιότητας ζωής λόγω μιας μόνιμης αναπηρίας. Οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου μας, δημιούργησαν μια ψηφιακή αφίσα προκειμένου να μεταδώσουν το μήνυμα τους και να προστατέψουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα.


















