Αφού συζητήσαμε για τις χρήσεις των δοντιών, όπου ακούστηκαν ιδέες όπως για να τρώμε, να μιλάμε, να δαγκώνουμε, να μασάμε, παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με σκοπό να δούμε και ακόμη μια χρήση των δοντιών από άτομα με ειδικές ανάγκες. Μετά το βίντεο συζητήσαμε με τα παιδιά πως αυτοί οι άνθρωποι καταφέρνουν και κάνουν τόσο ωραία έργα τέχνης μόνο με τη χρήση του στόματος. Αποφασίσαμε να πειραματιστούμε και να δοκιμάσουμε και εμείς τι μπορούμε να κάνουμε με το στόμα μας, και φυσικά καταλήξαμε στο ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο να ζωγραφίσουμε μόνο με το στόμα και χρειάζεται πολύ εξάσκηση.
Έπειτα παίξαμε εμπέδωσης όσων μάθαμε για τα δόντια, τις καλές και κακές τροφές, και τις καλές συμπεριφορές που πρέπει να υιοθετήσουμε για να έχουμε δόντια γερά και καθαρά.
Και ήρθε η ώρα για το αγαπημένο μας κολάζ, όπου το κάθε παιδί πήρε μια σελίδα με τροφές που κάνουν τα δόντια χαρούμενα και γερά και τροφές που τα στεναχωρούν και μπορούν να τα καταστρέψουν. Πρώτα κόψαμε μία μία τις εικόνες και έπειτα τις κολλήσαμε στο σωστό δόντι.
Χρώμα – Σύμβολο – Εικόνα
Αφού μιλήσαμε αναλυτικά για τα δόντια, με διδακτική αξιοποίηση της στρατηγικής «Χρώμα-Σύμβολο-Εικόνα» οι μαθητές πρότειναν τις δικές τους αποτυπώσεις και συμβολισμούς για τα δόντια, αιτιολογώντας την απάντησή τους. Ο καθένας αποτύπωσε τις ιδέες του στο χαρτί.
























