Το νηπιαγωγείο και δημοτικό σχολείο Ψαθόπυργου επισκέφθηκαν το Ρωμαϊκό Υδραγωγείο της Πάτρας στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων για τον Κύκλο του Νερού. Μας μίλησαν για το σημαντικό ρόλο του νερού και της υδροδότησης των πόλεων και χωριών, για την ιστορία του υδραγωγείου και ξεναγηθήκαμε στο χώρο. Τέλος, συμμετείχαμε σε εργαστήριο κεραμεικής όπου φτιάξαμε κεραμεικά αγγεία.










