ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ
Την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή μας γιορτή σε συνεργασία με την Α΄ δημοτικού. Τα νήπια είπαν ποιήματα αποχαιρετισμού από το νηπιαγωγείο και τα παιδιά του δημοτικού ποιήματα καλωσορίσματος. Έπειτα τραγούδησαν το τραγούδι για την Διατροφή που φτιάξαμε με Τεχνητή Νοημοσύνη και ένα τραγούδι στα αγγλικά με την δασκάλα των αγγλικών κ Μαρία. Τέλος, χορέψαμε το τραγούδι του Οδυσσέα Ελύτη ” Ο βασιλιάς ο Ήλιος ζει”









