Στο προαύλιο χώρο του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε αστροβραδιά όπου υπεύθυνος από την Αστρονομική Εταιρεία Ωρίων μας μίλησε για τον ουρανό και τους πλανήτες. Με τηλεσκόπιο είδαμε το Φεγγάρι, την Αφροδίτη και τον Δία.
Η δράση ενθουσίασε μικρούς και μεγάλους, καθώς συνδύασε τη γνώση με την εμπειρία, την επιστήμη με τη βιωματική μάθηση και την περιέργεια με την ανακάλυψη. Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με βασικές έννοιες της αστρονομίας, ανέπτυξαν επιστημονική σκέψη και ενίσχυσαν το ενδιαφέρον τους για τις φυσικές επιστήμες.








