ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΤΡΑΣ
Το νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με την Α΄ δημοτικού συμμετείχε στο Διαπολιτισμικό Φεστιβάλ Πάτρας “Το λιμάνι της Πάτρας – Χρώματα και Ρίζες του Κόσμου”. Το Φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε στα Παλαιά Σφαγεία όπου παρουσιάσαμε την αφίσα που είχαμε φτιάξει, είδαμε τα δρώμενα και θεατρικά των άλλων σχολείων, φτιάξαμε κατασκευές και συμμετείχαμε σε ομαδικά παιχνίδια.















