Στο 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με την Εκπαιδευτική Ρομποτική
μέσα από τον κύκλο του Νερού θα ασχοληθούμε
και αρχικά το ενδιαφέρον των παιδιών κινητοποιούμε.
Βίντεο για τον κύκλο του νερού βλέπουν τα παιδιά
και ενημερώνονται για του νερού το ταξίδι σχετικά.
Έπειτα δημιουργούμε χάρτη εννοιολογικό
για να δούμε ποιες είναι οι γνώσεις τους γύρω απ’ το θέμα αυτό.
Διαβάζουμε το παραμύθι “Πέφτει, πέφτει η σταγόνα ” στα παιδιά
κι έπειτα το αποτυπώνουν καλλιτεχνικά.
Ακούμε και βλέπουμε το εικονογραφημένο ποίημα
του Ζαχαρία Παπαντωνίου “Από που είσαι ποταμάκι”
κι ύστερα γράφουμε τις λεξούλες όλα τα παιδιά με το μολυβάκι.
Ακούμε το παραμύθι “Οι σταγόνες” πολύ προσεχτικά
κι ύστερα φτιάχνουν γι’ αυτό όλα τα παιδιά μία ζωγραφιά.
https://www.youtube.com/watch?v=iVpGY733UDo
Έπειτα κάνουμε σταγονούλες όλα τα παιδιά
με χρώματα ωραία, όμορφα, πλουμιστά
κι ύστερα δραματοποιούμε με όρεξη πολλή
την ιστορία που ακούσαμε όλοι στη στιγμή.
Έπειτα ζωγραφίζουμε κάνοντας εργασία ατομική
με τον κύκλο του νερού να είναι σχετική.
Το παραμύθι ακούμε”Δεν φοβάμαι το νερό”
και ύστερα καλλιτεχνικά το αποτυπώνω εγώ.
Ακούμε και μαθαίνουμε τραγούδι για τον κύκλο του νερού σχετικό
και διασκεδάζουμε ευχάριστα μ’ αυτό.
Φύλλα εργασίας σχετικά με το νερό κάνουν τα παιδιά
τηρώντας τις οδηγίες πολύ προσεχτικά.
Δημιουργούμε αφίσα ομαδική
με τον κύκλο του νερού να είναι σχετική.
Ψηφιακά παιχνίδια παίζουν τα παιδιά
με τον κύκλο του νερού όλα σχετικά.
https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin- ajax.php?action=h5p_embed&id=641486
Πειράματα κάνουμε με τα παιδιά σωρό
για να καταλάβουν τις ιδιότητες που έχει νερό.
Έπειτα φύλλα εργασίας κάνουν τα παιδιά
για να εμπεδώσουν τις γνώσεις τους σχετικά με τα πειράματα.
Το οικοδομικό υλικό συναρμολογούνε τα παιδιά,
συνεργάζονται, πειραματίζονται
και κατασκευάζουν για το νεράκι φράγματα.
Μαθαίνουμε να προγραμματίζουμε το ρομποτάκι
και το ρυθμίζουμε να κάνει ταξιδάκι.
Κωδικοποιούμε και χρησιμοποιούμε την μακέτα του νερού
στέλνοντας το ρομποτάκι κάθε φορά κι αλλόυ.
Κουκλοθέατρο βλέπουν τα παιδιά
με τον Λαλού και τον Τραλαλού
που μας μιλάνε για τον κύκλο του νερού.
Τέλος φτιάχνουμε χάρτη εννοιολογικό
για να δούμε τις γνώσεις που απέκτησα για το θέμα αυτό