Με τα ζώα της ζούγκλας ασχολούμαστε ετούτο τον καιρό
και δείχνουμε στα παιδιά κατάλληλο εποπτικό υλικό.
Βλέπουμε βίντεο με τα ζώα της ζούγκλας σχετικό
και ενημερώνομαι γι’ αυτά τα ζώα και τους ήχους τους εγώ.
Ύστερα φύλλο εργασίας κάνουμε όλα τα παιδάκια,
αναγνωρίζουμε και ζωγραφίζουμε της ζούγκλας τα ζωάκια.
Έπειτα, αφού μετρήσουμε της ζούγκλας τα ζωάκια
γράφουμε πολύ προσεχτικά όλα τα παιδάκια
τον κατάλληλο αριθμό
στο ανάλογο τατράγωνο.
Μετράμε σε κάθε σειρά μαϊμούδες χαρωπές
και κυκλώνουμε μπανάνες ίσες με αυτές.
Διαβάζουμε το παραμύθι “Στης καμηλοπάρδαλης τη μύτη”
της Μαριανίνα Κριεζή
και ζωγραφίζουμε ό,τι μας άρεσε από κείνο πιο πολύ.
Ακούμε το τραγούδι “Στη ζούγκλα” μουσικοκινητικής
και διασκεδάζουμε κάνοντας κινήσεις κι εμείς.
Ακούμε από τους μύθους του Αισώπου “Το λιοντάρι και το ποντίκι”,
συζητάμε για τα μηνύματα που ο μύθος μας περνά
κι έπειτα το αποτυπώνω καλλιτεχνικά.
Έπειτα παίρνουμε χαρτάκια, ψαλιδάκια και μαρκαδοράκια
και φτιάχνουμε τα δικά μας ωραία λιονταράκια.
Ακούμε την ιστορία “Άρης, ο καλύτερος μεγάλος αδερφός του κόσμου”
που για τα δεινοσαυράκια μας μιλά
κι έπειτα εκφραζόμαστε καλλιτεχνικά.
Μετράμε όλα τα παιδιά τα μικρά δεινοσαυράκια
και κυκλώνουμε τον κατάλληλο αριθμό μέσα στα κουτάκια.
Έπειτα παίρνουμε ψαλιδάκια, ξυλομπογιές, χαρτάκια
και φτιάχνουμε τα δικά μας ωραία δεινοσαυράκια.
Τέλος, στήνουμε μακέτα που την ζούγκλα αναπαριστά
και τα παιδιά βάζουν τα ζωάκια και αυτοσχεδιάζουν δημιουργικά.