Η καλοκαιρινή γιορτή μας “Οι 4 εποχές”
Η καλοκαιρινή γιορτή μας ήταν η κατακλείδα του 4 ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Οι 4 εποχές και το κλίμα”.
(Το σκηνικό δημιουργήθηκε από τα παιδιά, υπό την καθοδήγηση και την εμψύχωση των νηπιαγωγών.)
Τα παιδιά τραγούδησαν τραγούδια σχετικά με την κάθε εποχή, είπαν παροιμίες για τον κάθε μήνα, χόρεψαν.
Η γιορτή έκλεισε με τον μπουφέ από γονείς/κηδεμόνες και νηπιαγωγούς.
Κρατούμε το χαμόγελο και την καλή διάθεση!
Καλό καλοκαίρι σε όλους μας και καλή ξεκούραση!
Ευχαριστούμε γονείς και παιδιά!
Να έχουμε υγεία!






