Δημιουργία μαθητικών λογαριασμών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Σας ενημερώνουμε πως οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό πρόσβασης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), μέσω του οποίου μπορούν να έχουν πρόσβαση  στις υπηρεσίες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ)  https://www.sch.gr/services .
Η εγγραφή των μαθητών/τριών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ)  γίνεται στο σύνδεσμο: https://register.sch.gr/students/
Για τη διαδικασία εγγραφής επισημαίνουμε τα ακόλουθα σημεία:
Οι γονείς/κηδεμόνες  θα πρέπει  να ακολουθήσουν προσεκτικά τις οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης, ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η εγγραφή.

  • Κατά την εγγραφή  θα ζητηθεί το σχολείο φοίτησης),η τάξη φοίτησης( επιλέγετε ΠΡΟΝΗΠΙΑ-ΝΗΠΙΑ) ,το τμήμα (επιλέγετε ανάλογα 1 )
  •  Κατά την εγγραφή  θα ζητηθεί  επίσης ο Α.Μ. (αριθμός μητρώου) του/της μαθητή/τριας. Ο αριθμός μητρώου του παιδιού σας ,θα σας δοθεί από το σχολείο.
  •  Είναι αναγκαία η ορθή αναγραφή της διεύθυνσης e-mail   και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων του μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.
  • Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας αποστέλλεται  μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείο (e-mail), στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας, με τα στοιχεία εγγραφής.
  • Οδηγίες για τη δημιουργία μαθητικού λογαριασμού στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
  • Σε περίπτωση αδυναμίας από το γονέα  η εγγραφή γίνεται από το σχολείο μετά από έγγραφή δήλωση του γονέα.

     

ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ για την ΟΙΚΟΣΥΜΜΑΧΙΑ στα Education Leaders Awards 2025 στην κατηγορία “Δεσμός με την Κοινωνία”!

ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ για την ΟΙΚΟΣΥΜΜΑΧΙΑ στα Education Leaders Awards 2025 στην κατηγορία “Δεσμός με την Κοινωνία”! Μια δυναμική εκπαιδευτική σύμπραξη 17 σχολείων από Ελλάδα, Κύπρο & Μόναχο — ανάμεσά τους και το Νηπιαγωγείο Πηλίου — που από το 2019 ενώνει εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς & φορείς γύρω από ένα κοινό όραμα: Την οικολογική και κοινωνική ευαισθητοποίηση, τη συμμετοχή της κοινότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία και την ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, μέσα από τη φιλαναγνωσία, τη δημιουργική αφήγηση και το eTwinning.
Οι δράσεις μας δεν μένουν μέσα στα όρια του σχολείου, απλώνουν ρίζες στην κοινωνία, την εμπνέουν και την παρασύρουν στο κοινό μας όνειρο: Έναν κόσμο πιο βιώσιμο, πιο ανθρώπινο, πιο συμμετοχικό.
Κάθε χρόνο και ένα βραβείο. Κάθε χρόνο κι ένα διαφορετικό σχολείο μας εκπροσωπεί. Φέτος, παρέλαβαν για λογαριασμό της Οικοσυμμαχίας το ασημένιο μας βραβείο εκπαιδευτικοί από το 6ο Νηπιαγωγείο Χαλκίδας και το 2ο Νηπιαγωγείο Ερέτριας.
Δείτε τις δράσεις μας στο παρακάτω βίντεο:
Ένα μεγάλο μπράβο στους μαθητές μας και ένα τεράστιο ευχαριστώ στους συνεργάτες μας για την πολύτιμη συμβολή τους στο έργο!
506710060 1269874904661055 1641338569197724889 n

«Σου δανείζω τον πλανήτη! Μια γιορτή γεμάτη αγάπη και οικολογικά μηνύματα!

Την Παρασκευή  13  Ιουνίου 2025, οι μικροί μαθητές/ριες  έκλεισαν τη σχολική χρονιά με μια  όμορφη  καλοκαιρινή γιορτή, αφιερωμένη στο περιβάλλον! Μια παράσταση γεμάτη μηνύματα,  χορό, κέφι,  χαμόγελα, όπου τα παιδιά   διασκέδασαν  και  «δίδαξαν »τους παρευρισκόμενους. Ευχαριστούμε  τα παιδιά, τους γονείς και όσους  συνέβαλαν ώστε να πραγματοποιηθεί  αυτή η όμορφη  παράσταση! Καλό καλοκαίρι !

 

Anonymo schedio 4Anonymo schedio 11Anonymo schedio 8 1

Ο Andrew μας ταξίδεψε μέσα από το eTwinning!

Το δίκτυο Οικοσυμμαχίας,  κατά το σχολικό έτος 2024-2025, έχοντας  σχολεία (νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία) από την Ελλάδα, την Κύπρο, την Ισπανία, την Τουρκία και την Εσθονία, προωθώντας  με αυτό τον τρόπο τη συνεργασία και την ανταλλαγή εμπειριών εκπόνησε το έργο eTwinning με τίτλο «Global travellers of Oikosimmaxia. Με πρωταγωνίστρια τη μασκότ-κούκλα της ομάδας, τον Άντριου και τα εικονικά του ταξίδια, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να «εξερευνήσουν» τον κόσμο, ανακαλύπτοντας το πολιτιστικό και φυσικό περιβάλλον των χωρών προορισμού τους. Μέσα από τη μουσική, τις τέχνες, την ιστορία, την κουζίνα και τα προβλήματα κάθε περιοχής, οι μαθητές συνειδητοποίησαν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει κάθε χώρα, με παγκόσμιο αντίκτυπο. Αρχικά φτιάξαμε το λογότυπο του έργου.

LOGO 2023 2024

Ξεκινώντας  γνωρίσαμε τη γειτονιά μας με την μέθοδο του slow-looking και φτιάξαμε το χάρτη της !Schools presentation          Kindergarten of Pili 3

Στη συνέχεια παρουσιάσαμε το χάρτη μας σε άλλα σχολεία της Οικοσυμμαχίας!Τον Νοέμβριο μέσω βίντεο γνωρίσαμε τον Άντριου που μας ανακοίνωσε πως του αρέσουν τα ταξίδια, πως μας θέλει  συνταξιδιώτες του και πως με επιστολές θα μας ενημερώνει για αυτά που θα μαθαίνει στα ταξίδια του. Στην πρώτη του επιστολή μας ζήτησε να σημειώσουμε εμείς το ταξίδι που θα θέλαμε να κάνουμε στον παρακάτω .ενεργό χάρτη. 

Το πρώτο ταξίδι του Άντριου  ήταν στην Ισπανία! Μας έστειλε φωτογραφίες από τα αξιοθέατα και μαζί με πληροφορίες και εικόνες που έφεραν τα  παιδιά μάθαμε αρκετά για τη χώρα αυτή. Εστιάσαμε στα μουσεία αυτής της χώρας και τους ζωγράφους. Γνωρίσαμε τον μοναδικό Picasso, τon Miro καθώς και τον Σαλβατόρ Νταλί. Γνωρίσαμε τα πιο όμορφα μουσεία , ανάμεσά τους και το μουσείο του Picasso και μας εντυπωσίασε το υποβρύχιο μουσείο γλυπτικής! Το μουσείο δημιουργήθηκε από τον Βρεττανό καλλιτέχνη Jason deCaires Taylor και περιλαμβάνει πάνω από 300 γλυπτά σε βάθος 12-15 μέτρων!

Anonymo schedio

 

Κάθε σχολείο έχει αναλάβει μία λέξη από μία λίστα και υποχρεώνεται να την μεταφράζει στην γλώσσα της χώρας που θα επισκέπτεται  κάθε φορά ο  Άντριου και να την διακοσμεί  με όποιο τρόπο επιθυμεί προκειμένου να δημιουργηθεί ένα συνεργατικό λεξικό  με όλες τις λέξεις. Το Νηπιαγωγείο μας  έχει αναλάβει την λέξη “ειρήνη» ”, μεταφράσαμε  λέξη στην ισπανική γλώσσα (  το ίδιο κάναμε για όλες τις χώρες που επισκέφτηκε ο Andrew) και ζωγραφίσαμε τον πίνακα του Picasso «Το κορίτσι με το περιστέρι».

Global travellers dictionary 1

 

Ο  Άντριου στην Ισπανία, έρχεται σε επαφή με τις πλημμύρες της Βαλένθια και μέσα από  μήνυμα μας ζητάει να ψάξουμε πληροφορίες και να προβληματιστούμε για τον λόγο που συνέβη αυτή η περιβαλλοντική καταστροφή. Σε ζευγάρι με το   Νηπιαγωγείο Μαντουδίου ψάχνουμε στο διαδίκτυο  ,βλέπουμε τις καταστροφές ,αναζητούμε τα αίτια και φτιάχνουμε μία αφίσα , γράφοντας  περιβαλλοντικά μηνύματα που  πρότειναν οι μαθητές: Την αφίσα την μοιράσαμε στην τοπική κοινωνία.

Νηπιαγωγείο Πηλίου και Νηπιαγωγείο Μαντουδίου 1  Nhpiagogeio Mantoydioy 1

Εκτός από τον Άντριου γνωρίσαμε το δημοσιογράφο Paul Salopek και μάθαμε  για τη μέθοδο που χρησιμοποιεί καθώς ο Paul Salopek βαδίζει στα μονοπάτια των πρώτων ανθρώπων που μετανάστευσαν από την Αφρική ,έχοντας ήδη διανύσει ήδη 38.000 χ .λ. μ. , και αντλεί πληροφορίες μόνο από ντόπιους  που συναντά. Όλες οι πληροφορίες που συγκεντρώνουν τα σχολεία μπαίνουν στο συνεργατικό έγγραφο  Paul Salopek.

Το επόμενο ταξίδι του Άντριου ήταν στην Φιλανδία! Ζητήσαμε από παιδιά και γονείς πληροφορίες για τα αξιοθέατα, για την παραδοσιακή μουσική  και χορό καθώς και για τα χόμπι των Φινλανδών. Είδαμε και χορέψαμε παραδοσιακούς χορούς και γνωρίσαμε τα χόμπι των Φινλανδών. Μας εντυπωσίασε το τρέξιμο  στο χιόνι ,καθώς και το χόμπι των γυναικών στο οποίο συμμετέχουν σε αγώνα άλματος ιππεύοντας παιχνίδια-άλογα!

image 4

 

Παρατηρήσαμε πολλές φορές  σε ζωντανή σύνδεση με web camera πολλά μέρη της Φιλανδίας ειδικά το Ροβανιέμι , το χωριό του Αϊ Βασίλη ,συζητήσαμε για το καιρό και όσα είδαμε. Αποθηκεύσαμε φωτογραφίες και στιγμιότυπα οθόνης και τα ανεβάζουμε σε συνεργατικό έγγραφο.

Junior Weather Watchers 1

Συνεχίζοντας το ταξίδι του Andrew βρίσκεται στην Ισλανδία κάτι που δεν  το ανακοινώθηκε στους μικρούς μαθητές/ριες  ,αλλά   μέσα από μία σκυταλοδρομία προκλήσεων κλήθηκαν να ανακαλύψουν τον τόπο προορισμού.. Αρχικά, τα σχολεία χωρίζονται σε ζευγάρια  επιλέγοντας το χαρακτηριστικό στοιχείο της Ισλανδίας για το οποίο θα βρουν πληροφορίες. Στην  πρώτη σελίδα της παρουσίασης  canvas το πρώτο ζευγάρι παρουσιάζει τον Andrew μπροστά σε ένα χαρακτηριστικό μνημείο της Ισλανδίας χωρίς όμως να πει πού είναι και προκαλεί το επόμενο ζευγάρι να το ανακαλύψει με τη βοήθεια των https://lens.google/Το δεύτερο ζευγάρι, αφού καταλάβει σε ποια χώρα είναι ο Andrew, βρίσκει πληροφορίες για το ιδιαίτερο στοιχείο αυτής της χώρας (πχ άλλα μνημεία, το φαγητό κτλ) το οποίο έχει επιλέξει νωρίτερα στο πινακάκι, το βάζει στην παρουσίαση. Το τελευταίο ζευγάρι ανακοινώνει την Χώρα, την σημαία της και τον χάρτη. Το  νηπιαγωγείο  μας σε συνεργασία με το 2ο Νηπιαγωγείο Ερέτριας ανέλαβε να βρει πληροφορίες για τον καιρό και το κλίμα της Ισλανδίας. ICELAND 1

Στην Ισλανδία, τα σχολεία χωρίζονται σε τρεις ομάδες και ο Andrew στέλνει γράμμα λέγοντας πως, στο ταξίδι του προς τα εκεί, γνώρισε ένα κοριτσάκι που του είπε πως είδε μια πολική αρκούδα μέσα στην πόλη. Ο Andrew καλεί τα παιδιά να φτιάξουν την ιστορία της αρκούδας μέχρι το σημείο που φτάνει στην πόλη, γιατί δεν μπορεί να φανταστεί πώς και γιατί βρέθηκε εκεί. Η ιστορία μας  ξεκινά με την αρκούδα πάνω σε ένα κομμάτι πάγου που αποκολλήθηκε εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής. Καθώς ταξιδεύει, βλέπει διάφορα πράγματα μέχρι που καταλήγει στην πόλη. Η ιστορία στηρίχτηκε στο βιβλίο ΧΑΘΗΚΑ.

 

https://www.storyjumper.com/book/read/178721071/-The-trip-of-the-bear#

Το ταξίδι συνεχίστηκε στην Αφρική. Οι μαθητές, απαντώντας σε  κουίζ έπρεπε να ανακαλύψουν σε ποια ήπειρο επρόκειτο να ταξιδέψει ο Andrew (Αφρική). Στη συνέχεια, οι ερωτήσεις έγιναν πιο συγκεκριμένες, ώστε να καταλάβουν ποια ακριβώς χώρα θα επισκεπτόταν (Αίγυπτος)

Kindergarten of Pili 4

 

looking for informa482743363 605804619112521 8217025649917273032 n 1

Ξεκίνησε ένα αλυσιδωτό challenge με τίτλο «Βγες από την Πυραμίδα». Κάθε σχολείο δημιούργησε ένα ταμπλό σε σχήμα πυραμίδας και σχεδίασε μια διαδρομή με κώδικα (βελάκια), την οποία έστειλε στο επόμενο σχολείο. Εκείνο χρησιμοποίησε ρομπότ για να βρει την έξοδο.

GET OUT OF THE PYRAMID 2

 

Μάθαμε να ανακυκλώνουμε σαν τους Ζαμπαλίν  και υλοποιήσαμε τη δράση No Waste. Κάθε σχολείο επέλεξε ένα φρούτο ή λαχανικό και προσπάθησε να το αξιοποιήσει πλήρως, χωρίς να πετάξει τίποτα. Εμείς ασχοληθήκαμε με το κυδώνι.

quince

Επόμενη στάση για τον Andrew ήταν η Κένυα. Έστειλε γράμμα στους μαθητές πάνω σε ένα ζώο της ζούγκλας και τους είπε πως βρισκόταν στη σαβάνα. Τους κάλεσε να βρουν πληροφορίες για τα ζώα της ζούγκλας. Κάθε σχολείο δημιούργησε ένα ζώο της επιλογής του σε μεγάλο πόστερ με όποια τεχνική ήθελε. Εμείς φτιάξαμε μια μαϊμού !

Anonymo schedio 1

Πραγματοποιήθηκε η δράση «Παίζω με τα ζώα». Τα σχολεία χωρίστηκαν σε ζευγάρια. Το ένα έστελνε στο άλλο έναν γρίφο ή ένα κομμάτι φωτογραφίας για να μαντέψει το ζώο. Όταν το ανακάλυπτε, έγραφε το όνομά του και τα δύο σχολεία έφτιαχναν ζωγραφιές. Στη συνέχεια, συνεργάστηκαν για να βρουν πληροφορίες και ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει το ζώο, καταγράφοντάς τα μαζί με ένα σχετικό εκπαιδευτικό βίντεο.

Δείτε το στο canva.com

Στη συνέχεια ο Andrew έφτασε στην Κίνα. Μέσα από ένα γράμμα του, μας περιέγραψε το ταξίδι του πάνω σε μια σαΐτα από πάπυρο, φορώντας μάσκα, και την προσγείωσή του στο Σινικό Τείχος. Μας παρουσίασε το σοβαρό περιβαλλοντικό πρόβλημα της χώρας με τη μόλυνση του αέρα. Προβληματιστήκαμε και συνεργαστήκαμε για να εντοπίσουμε αιτίες και να προτείνουμε λύσεις. Ως νηπιαγωγείο, προτείναμε τη μείωση σπατάλης του ρεύματος. Ακούστε εδώ τις υπόλοιπες λύσεις στο πρόβλημα της μόλυνσης που προτείνουν συλλογικά οι μαθητές.

Μετά από έρευνα στο διαδίκτυο  γνωρίζουμε την Κίνα και φτιάχνουμε το ομαδικό μας poster

Our collabaration poster

Χρησιμοποιώντας τη ρουτίνα σκέψης “Δημιουργικές ερωτήσεις”,   και προβληματιστήκαμε σχετικά με το Σινικό Τείχος,  αναζητώντας απαντήσεις σε ερωτήματα όπως:

1. Τι νομίζεις ότι είναι; Πώς μοιάζει;-- Σαν ένα τείχος από ένα μεγάλο κάστρο!
2. Γιατί το έφτιαξαν; -Για να κρύβονται στον πόλεμο
3. Ποιος θα μπορούσε να έμενε εκεί;- Ο Βασιλιάς
Creative Questions CHINA 1

Στη συνέχεια ο Andrew ταξίδεψε με έναν δράκο από την Κίνα στη Βραζιλία, γιατί δεν έβρισκε εισιτήριο για το αεροπλάνο. Εκεί έμαθε για τη Lucia Pereira, μια μαμά που είχε φτιάξει μια βιβλιοθήκη για παιδιά που δεν μπορούν να αγοράσουν βιβλία. Η ιστορία αυτή ενέπνευσε τη δράση δημιουργίας σελίδας για ένα silent book, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου.

Anonymo schedio 3  487169011 2594237700771752 5082325926371359963 n 1 489562895 1605784903437238 6875799695099907947 n

  • Φτιάξαμε :
 Το γλυπτό των δικαιωμάτων: Ομαδική Συμμετοχή ως Οικοσυμμαχία στο συνέδριο του Μαΐου 
 στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά (ΕΚΠΑ) «Υφαίνοντας Ιστορίες» . 
Εμείς διαλέξαμε το δικαίωμα του παιδιού στο παιχνίδι 
Oikosymmachia 768x1024 1    a3be6f24 a324 4d7e 83a9 b86951f6ac92 removebg preview
Τη Φωνή της Γνώσης» – δύο πίνακες που δημιουργήθηκαν από τους μαθητές της Οικοσυμμαχίας,
 οι οποίοι μέσα από λέξεις και φράσεις αποτύπωσαν τον αγώνα των ανθρώπων ενάντια
 στον αναλφαβητισμό. Μέσα από την καλλιτεχνική αυτή σύνθεση εκφράζεται η πίστη
 στη δύναμη της εκπαίδευσης και η ελπίδα για ένα μέλλον με περισσότερη γνώση,
 ισότητα και ευκαιρίες για όλους.
The voice of Knowledge

 

kkk

Επόμενη στάση για τον Andrew η Αμερική!

k

Με αφορμή το γράμμα του Andrew , τα σχολεία της Οικοσυμμαχίας ασχολούνται με την υγιεινή και την ανθυγιεινή διατροφή και χωρίζονται σε ομάδες . Εμείς έπρεπε να ανακαλύψουμε πόσο συχνά καταναλώνουμε ανθυγιεινά γεύματα τύπου γρήγορου φαγητού.

Το  κάθε σχολείο έφτιαξε  μία υγιεινή συνταγή την κατέγραψε και φτιάχτηκε ένα βιβλίο συνταγών για όλη την Οικοσυμμαχία!

Δείτε το στο canva.com

Ολα τα σχολεία συναντήθηκαν διαδικτυακά , παρουσίασαν τα έργα τους και σε ένα ασπροπίνακα ηλεκτρονικά προσπαθώντας να ζωγραφίσουν ταυτόχρονα ένα χάμπουργκερ υγιεινό. Μετά την ζωγραφιά την ανεβάσαμε  στο ΑΙ. MAGIC SCHOOL και μας παρουσίασε σε φωτογραφία την ζωγραφιά μας.

kllll

Και το ταξίδι  του Andrew  τελειώνει στην Αυστραλία!

 

Ο Andrew  μας ζήτησε μόλις έφτασε στην Αυστραλία να μελετήσουμε και να βρούμε πληροφορίες σχετικά με την μόλυνση  των θαλασσών. Διαβάσαμε το βιβλίο ΤΟ ΧΑΟΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ  και το  Σ΄ΑΓΑΠΑΩ ΜΠΛΟΥ    και  προβληματιστήκαμε αρκετά.

Για τα   Plastic clever schools  τα σχολεία της οικοσυμμαχίας με τη μορφή σκυταλοδρομίας  φτιάξαμε  ένα Freinet βιβλίο, με θέμα την πλαστική μόλυνση των θαλασσών και ήρωα τον Andrew.

Δείτε το στο canva.com

Κάναμε καθαρισμό της παραλίας και πειραματιστήκαμε με την άμμο.

Anonymo schedio 6   Kindergarten of Pili 5

948bacd8 73a8 44a3 a3dd d3bc6c713ac3 removebg preview

Μετά από όλα αυτές τις δράσεις και άλλες πολλές οι μαθητές/ριες της Οικοσυμμαχίας έλαβαν επάξια τον έπαινό τος!

epainos

Το Νηπιαγωγείο μας στο Ευρωπαϊκό Dίκτυο Blue Schools!

Tο Νηπιαγωγείο μας απέκτησε επίσημη πιστοποίηση και εντάχθηκε στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Μπλε Σχολείων (Network of European Blue Schools)!Η διάκριση αυτή ήρθε μέσα από το εκπαιδευτικό μας έργο «Αποκαλύπτοντας το “χάος” που δημιουργήσαμε στις θάλασσές μας!», στην κατηγορία «Υγιής Ωκεανός», αποδεικνύοντας την ενεργή συμμετοχή και ευαισθητοποίηση των παιδιών μας σε θέματα προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Ως μέλος πλέον του Δικτύου, το σχολείο μας έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί και να συνεργαστεί με άλλα Μπλε Σχολεία από όλη την Ευρώπη. Μπορούμε να ανταλλάξουμε ιδέες, πρακτικές και εμπειρίες με στόχο την προώθηση της ωκεάνιας παιδείας και της περιβαλλοντικής συνείδησης.



Λήψη αρχείου

Συμμετείχαμε στον 6ο Μαραθώνιος Ανάγνωσης «Οικογένεια: Εκεί που μπορείς να είσαι ο εαυτός σου»

Συμμετείχαμε στον 6ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ με τίτλο
 «Οικογένεια: Εκεί που μπορείς να είσαι ο εαυτός σου».



Λήψη αρχείου

5 Ιούνη: Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος! Δράσεων συνέχεια!

Την Πέμπτη 5/6 σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό Σύλλογο και το Δημοτικό Σχολείο πραγματοποιήσαμε δενδροφύτευση  στην παραλία. Στη συνέχεια πραγματοποιήσαμε καθαρισμό της παραλίας .Όλες οι  ανωτέρω δράσεις πραγματοποιήθηκαν με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, έχοντας ως στόχο την εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας για περιβαλλοντικά θέματα, την αειφορία ως παγκόσμια πρόκληση, για το περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή .

Anonymo schedio 6

fb70da63 2d78 488f 80ee feaf8fb8c0e5  5c1b08d8 c493 4ebc a01c 8946ecd141a8 3f3ea33e 33d6 46da a182 ba26b36cec12

 

 

 

108aee31 fa05 46bb b2ed 299e98d924775b5fd609 dedc 4211 af42 ca94d84d339d890e770f a629 4f13 8aa9 29262e23bba8006099de d5c1 43e0 a89d 30368206fd70 18c0cec67 749c 4090 a420 56a9f33f1930

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Δασικό Χωριό και δράση για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος!!

Την Τετάρτη 4 Ιούνη σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Προκοπίου επισκεφτήκαμε το Δασικό Χωριό Ευβοίας! Παίξαμε, περπατήσαμε στο δάσος , γνωρίσαμε φυτά και ζωάκια.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος πραγματοποιήσαμε κοινή δράση των δύο σχολείων. Μιλήσαμε για τα δάση , τη χρησιμότητά τους καθώς και τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν .Στη συνέχεια τα παιδιά των δύο σχολείων  έγιναν δυο μεικτές ομάδες ,ζωγράφισαν και έστειλαν τα μηνύματά τους φτιάχνοντας δύο όμορφες αφίσες με πολλή αγάπη και υπέροχη συνεργασία!

Ευχαριστούμε τον κύριο Βασίλη για την ξενάγηση καθώς και όλο το προσωπικό του Δασικού Χωριού  για την υπέροχη φιλοξενία!

71d39978 c57a 4152 a72e 14d2f35723fa 7aa2971e 0679 40f1 be4c 65646084dba3 d5233c77 4491 4aa1 b5f5 682b87075b35

a5bef8e7 b81c 4081 822f 72b1b091262e 1bb10cfa b3b6 4c61 bef7 df5151deb0f0 6e047822 50be 45eb 90c0 effd61d7d518

0efd421d 58c4 4907 b9bb 723c49e9b7a3

802f5421 e6c5 4c33 97ce a5d76202ac27

257d51a2 085b 4ae7 95cd ca7b5ef04e99

8ea85c11 10e8 4ca5 9026 c3d415efb4dc 1

9dea317a 1155 4386 8707 e81213453bd0

00eb2b50 c888 47ab a3f9 fa71f48f4a54