Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Γνωρίζουμε τα Ανθρώπινα Δικαιώματα», έχει σκοπό οι μαθητές του Νηπιαγωγείου να γνωρίσουν και να μιλήσουν για τα ανθρώπινα δικαιώματα, να μάθουν να τα σέβονται και να τα υπερασπίζονται.Να γνωρίσουν τα δικαιώματα των παιδιών και την αξία τους για μια ισορροπημένη ανάπτυξη και μια ευτυχισμένη ζωή.Να αντιληφθούν ότι δεν έχουν όλα τα παιδιά του πλανήτη ίση πρόσβαση σε φαγητό,νερό και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.Να ευαισθητοποιηθούν, στο θέμα αποδοχής του διαφορετικού και του μοναδικού, να προβληματιστούν και να διαμορφώσουν θετική στάση απέναντι στο δικαίωμα της ποιοτικής ζωής που έχουν όλοι οι άνθρωποι.
ΕΓΓΡΑΦΈΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2023-2024
Θα γίνουν από
1 Μαρτίου 2023 – 20 Μαρτίου 2023
Φέτος, στο Νηπιαγωγείο θα εγγραφούν :
Υποχρεωτικά όλα τα παιδιά (νήπια), που γεννήθηκαν το 2018
Υποχρεωτικά όλα τα παιδιά (προνήπια), που γεννήθηκαν το 2019
Η εγγραφή πρoνηπίου (ήδη γραμμένο) στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα και ο γονέας δηλώνει αν επιθυμεί την συμμετοχή του μαθητή στο ολοήμερο τμήμα.
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ και
ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ :
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.Οι γονείς, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία, αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων taxisnet και συμπληρώνουν τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνονται για την πορεία της αίτησης.
Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή.
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα.
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
(κατόπιν ραντεβού) στο τηλ του νηπιαγωγείου μας 2663095887
1.Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) που συμπληρώνει ο παιδίατρος.
2.Φωτοτυπία των σελίδων εμβολιασμού και της πρώτης σελίδας με τα στοιχεία του μαθητή από το Βιβλιάριο Υγείας.
3.ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
4.ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΕΤΕΡΟΥ ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ
ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
1.Εάν το παιδί πάσχει από χρόνια ασθένεια, φωτοτυπία σχετικής ιατρικής γνωμάτευσης.
2.Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία σε περίπτωση μαθητών-τριων με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
3. Φωτοτυπία Δικαστικής Απόφασης ή Ιδιωτικού Συμφωνητικού Επιμέλειας (σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης).
ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ Οι αλλοδαποί μαθητές, εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο,
προσκομίζοντας τα δικαιολογητικά που αναφέρονται παραπάνω,
καθώς και ληξιαρχική πράξη γέννησης ή πιστοποιητικό, επίσημα μεταφρασμένο.
Η εγγραφή στο ολοήμερο τμήμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις.
Ώρα αποχώρησης ολοήμερου τμήματος:16:00 ΄
Στα νήπια που πρόκειται να φοιτήσουν στην Α΄ Δημοτικού χορηγείται Βεβαίωση φοίτησης την οποία έχουν μαζί τους οι γονείς κατά την εγγραφή τους στο Δημοτικό.
Οι ώρες που μπορείτε να προσέρχεστε στο Νηπιαγωγείο για τα δικαιολογητικά των εγγραφών και για όποια βοήθεια χρειαστείτε για την υποβολή της αίτησης είναι 12:00 με 13:00 μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με την Προϊσταμένη για την αποφυγή συνωστισμού.
«STEAM και η ΓΗ γυρίζει…» έχει ως στόχο με βάση τις αρχές του εποικοδομητισμού και με μεθόδους διερευνητικής μάθησης οι μαθητές να σκεφτούν και να βρουν απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα και για το γεγονός ότι οι πλανήτες δεν είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά αλληλοεξαρτώμενοι καθώς η Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με επτά άλλους πλανήτες,περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος, με τη σειρά του, περιστρέφεται γύρω από το κέντρο του γαλαξία μας. Η Σελήνη, η Γη και ο Ήλιος αποτελούν τα τρία ουράνια σώματα τα οποία σχηματίζουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα, με την εναλλαγή ημέρας/νύχτας, τις εκλείψεις και τις εποχές που προκύπτουν από τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των σωμάτων αυτών και με τις οποίες οι μικροί μαθητές θαπειραματιστούν και θα γνωρίσουν με βιωματικό τρόπο.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μαθαίνω ν’ αγαπάω τον εαυτό μου και να τον προστατεύω από ατυχήματα» είναι μία πρόταση που έχει στόχο τα παιδιά:
– να γνωρίσουν τα μέσα μεταφοράς.
– να γνωρίσουν τους φωτεινούς σηματοδότες, να κατανοήσουν το ρόλο αυτών, να τους αναγνωρίζουν ως επιβάτες οχήματος και να προσπαθήσουν να κινούνται ως πεζοί χρησιμοποιώντας τους ως σωστά στη χρήστη του δρόμου, με τη βοήθεια πάντα κάποιου ενήλικα (γονέα, εκπαιδευτικού)
-να γνωρίσουν τις διαβάσεις πεζών και να μάθουν τους ασφαλείς τρόπους διέλευσης του δρόμου με τη συνοδεία κάποιου ενήλικα.
-να γνωρίσουν τα είδη σήμανσης και τις κατηγορίες πινακίδων και να μάθουν να κυκλοφορούν σωστά. Να εξετάσουν και να σχεδιάσουν γνωστές τους πινακίδες από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.). Να έρθουν σε επαφή με θέματα κυκλοφοριακής αγωγής και ασφάλειας που απορρέουν από τα μηνύματα που στέλνουν οι πινακίδες.
– να έρθουν σε επαφή και να κατανοήσουν έννοιες, όπως ειδικό καθισματάκι, ζώνη ασφάλειας, αερόσακος κ.τ.λ., να μάθουν να τα αναγνωρίζουν ως αντικείμενα, να αναγνωρίσουν τη σπουδαιότητα του καθενός για την ασφάλειά τους ως επιβάτες και να ευαισθητοποιηθούν στην απαραίτητη χρήση τους στο αυτοκίνητο.
-να αναγνωρίσουν το ποδήλατο ως έννοια και ως όχημα κατά την κίνησή του στο δρόμο, να μάθουν για τα οφέλη του στην υγεία μας, να έρθουν σε επαφή με τις βασικές αρχές ασφαλούς οδήγησης ποδήλατου και τα βασικά σήματα, να μάθουν για τον βασικό εξοπλισμό του ποδηλάτη, να αναγνωρίσουν τα γράμματα της λέξης ΠΟΔΗΛΑΤΟ και κυρίως να κατανοήσουν ότι το ποδήλατο δεν είναι παιχνίδι, όταν το οδηγούμε στο δρόμο.
Η προσέγγιση της θεματικής θα είναι διαθεματική και θα εμπλακούν σε αυτή όλα τα γνωστικά αντικείμενα του Νηπιαγωγείου (γλώσσα, μαθηματικά, φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον, πληροφορική και αγγλικά).
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή