ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ – ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ – ΚΑΡΠΟΙ – ΟΡΓΩΜΑ – ΣΠΟΡΑ – ΕΛΙΑ
ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ:
- Να αναγνωρίζουν φθινοπωρινές εικόνες
- Να κατανοήσουν το λόγο για τον οποίο πέφτουν τα φύλλα
- Να κάνουν υποθέσεις και να προβληματιστούν για το φαινόμενο της βροχής
- Να μάθουν τα φθινοπωρινά φρούτα και τους καρπούς
- Να βάλουν τα φρούτα στην καθημερινή τους διατροφή
- Να καταλάβουν τη θρεπτική αξία των φρούτων
- Να διευρυνθούν οι γνώσεις των παιδιών για τα φυτά και τους σπόρους
- Να ξεχωρίσουν τα δημητριακά από τα όσπρια
- Μάθουν για την ελιά και το λάδι και ότι αποτελεί βασικό είδος διατροφής.
- Να μάθουν τον τρόπο οργώματος παλιά και τώρα
- Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους
- Να έρθουν σε επαφή με τη μυθολογία
- Να ψυχαγωγηθούν με παραμύθια, ποιήματα, ιστορίες και μουσική
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ:
- Να προσεγγίσουν τα γεγονότα του Πολυτεχνείου μέσα από το κατάλληλο εποπτικό υλικό
- Να γνωρίσουν τα συνθήματα των φοιτητών και να τα κατανοήσουν
- Με αφορμή την «Ντενεκεδούπολη» να κατανοήσουν τις δημοκρατικές διαδικασίες για την ανάδειξη αρχηγού, προέδρου, πρωθυπουργού κλπ.
- Να προσεγγίσουν τις έννοιες δημοκρατία – δικτατορία (τί επιτρέπεται, τί απαγορεύεται)
ΣΧΗΜΑΤΑ
ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ:
- Να μάθουν τα επίπεδα σχήματα(τετράγωνο, τρίγωνο κ.λ.π.).
- Να γνωρίσουν τα στερεά σχήματα (κύβος, κώνος, πυραμίδα κ.λ.π.).
- Να εξοικειωθούν με την ονομασία των σχημάτων.
- Να δημιουργήσουν συνθέσεις με γεωμετρικά σχήματα.
- Να αναγνωρίζουν και να ταξινομούν τα βασικά επίπεδα σχήματα με βάση γενικά χαρακτηριστικά και σε ποικιλία θέσεων, μεγεθών και προσανατολισμών.
- Να περιγράφουν επίπεδα γεωμετρικά σχήματα χρησιμοποιώντας στοιχεία και ιδιότητες.
- Να κατασκευάζουν επίπεδα γεωμετρικά σχήματα με διάφορα μέσα