-
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα σχόλια
Ιστορικό
Kατηγορίες
Μεταστοιχεία
Ευχές
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Γράψτε σχόλιο
“Έξυπνο Σχολείο χωρίς Πλαστικά
Κάναμε αλλαγές για να μειώσουμε τη χρήση πλαστικού μιας χρήσης στο σχολείο μας, αυξήσαμε την ευαισθητοποίηση για τα ζητήματα που σχετίζονται με τη ρύπανση απο πλαστικό, και είμαστε πλέον ΕΞΥΠΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΣΤΙΚΑ!(Plastic Clever Schools).
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Γράψτε σχόλιο
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ
Το Νηπιαγωγείο Περιγιαλίου συμμετέχει στο Διεθνές Δίκτυο ” Οικολογικά Σχολεία” της ΕΕΠΦ ( της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης).
Στόχος του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή στάσης των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον, μέσα από συμμετοχικές διαδικασίες στη λήψη αποφάσεων, στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή των δράσεων, ώστε τα σχολεία να γίνουν κοινότητες αειφορικής συμβίωσης σε παιδαγωγικό αλλά και πρακτικό επίπεδο. Αυτό επιτυγχάνεται με την διαμόρφωση και την εφαρμογή του «Οικοκώδικα» (ένα σύνολο κανόνων περιβαλλοντικής συμπεριφοράς), καθώς και την εφαρμογή ενός Περιβαλλοντικού Σχεδίου Δράσης (αφορά τον περιβάλλοντα σχολικό χώρο και την μετατροπή του σε καθαρό, όμορφο, ανθρώπινο και φιλικό).
Πάζλ του Οικοκώδικα
Συμμετοχή σε δράση της ΕΕΠΦ, να μεταφέρουν τα αισιόδοξα μηνύματα των μαθητών και των μαθητριών για το περιβάλλον, την κλιματική αλλαγή και την προστασία της φύσης, στον Πρωθυπουργό της Ελλάδας, για ένα σημαντικό Παγκόσμιο γεγονός «τη διάσκεψη κορυφής του ΟΗΕ για το κλίμα στο Ντουμπάι».
Κάρτα προς τον Πρωθυπουργό docx
Συμμετοχή στις παγκόσμιες μέρες δράσεις του δικτύου FEE(LET’S GET CLIMATE READY!)
Συμμετοχή στον Εθελοντικό καθαρισμό της Helmepa
ICC 2023 Certificate GR_ΝΓ Περιγιαλίου (2)
Συμμετοχή του σχολείου στον μαθητικό διαγωνισμό ζωγραφικής με τίτλο: «Μην ψαρώνεις! Μπορούμε να σώσουμε τις θάλασσες, που διοργανώνει η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος «HELMEPA».
Συμμετοχή στον μαθητικό διαγωνισμό ζωγραφικής με τίτλο: «Η θάλασσα που θέλω να έχω!» του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης
Πραγματοποίηση βιβλιοπαρουσιάσεων – βιωματικά εργαστήρια, στο χώρο του νηπιαγωγείου.
Διοργάνωση και συμμετοχή του σχολείου σε Ευρωπαϊκά προγράμματα e Twinning (European School Education Platform) με θέμα «Recyclable Christmas».
Συμμετοχή στην πανελλαδική σχολική ενέργεια ενάντια στην Ενδοσχολική Βία – ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ.
Μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο
Παρακολούθηση κουκλοθέατρου, με θέμα «Τα μυστικά της θάλασσας» (φροντίζω το περιβάλλον), από το κουκλοθέατρο της Αναστασίας Ξηρομερίτου.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Γράψτε σχόλιο
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024
Το Νηπιαγωγείο Περιγιαλίου συμμετέχει στο Διεθνές Δίκτυο ” Οικολογικά Σχολεία” της ΕΕΠΦ ( της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης).
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων θα υλοποιηθούν δράσεις που αποβλέπουν στην ευαισθητοποίηση των παιδιών, την εκπαίδευση, την συμμετοχή και την αλλαγή στάσης των νηπίων σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον.
Θεματική Ενότητα: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Θέμα «Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα».
Ενδεικτικός Τίτλος: «Φροντίζω κι ενεργώ για ένα περιβάλλον καθαρό»
Θεματική Ενότητα: Φροντίζω το περιβάλλον
Θέμα: Αειφόρος ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση.
Ενδεικτικός τίτλος: «Κατανοώ, Παρατηρώ, Μηδενίζω, Ανακυκλώνω, Δημιουργώ»
Θεματική Ενότητα: Ζω καλύτερα – Ευ ζην
Θέμα: Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη
Ενδεικτικός τίτλος: «Κουκλοπαίζουμε»
Συμμετοχή στο διαγωνισμό κουκλοπαίζουμε 5
Θεματική ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Θέμα: STE(A)Μ.
Ενδεικτικός τίτλος: Το ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Γράψτε σχόλιο
Διευκολύνοντας τη μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό
Επίσκεψη στην Α’ Δημοτικού και πραγματοποίηση επιδαπεδίου παιχνιδιού, στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης του Αλληλοσεβασμού και της Διαφορετικότητας σε παιδιά Προσχολικής και πρώτης Σχολικής Ηλικίας.
Επίσκεψη στον εξωτερικό χώρο της Α’ Δημοτικού και πραγματοποίηση παιχνιδιού σε αυτοσχέδια πίστα- μακέτα με την αξιοποίηση συστήματος ρομποτικής (beebot) για τον κύκλο του νερού.
Επίσκεψη στην τάξη της ΣΤ’ Δημοτικού. Παρουσίαση video, αφίσας και πραγματοποίηση ψηφιακού παιχνιδιού για την εξοικονόμηση ενέργειας στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής αγωγής και της διασύνδεσης με το βιβλίο της Μελέτης Περιβάλλοντος της ΣΤ’ Δημοτικού.
Πραγματοποίηση στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου, εξωτερικού κιναισθητικού παιχνιδιού στο πλαίσιο της κυκλοφοριακής αγωγής, παρουσία της σχολικής τροχονόμου. Επίσκεψη των μαθητών της Α’ Δημοτικού στο Νηπιαγωγείο.
Από κοινού παρακολούθηση παράστασης κουκλοθέατρου (Ο Σίμος και ο σεισμός) στο χώρο του νηπιαγωγείου.
Επίσκεψη στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού: οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου και της Α’ Δημοτικού παρακολούθησαν από κοινού το μάθημα της Γυμναστικής.
Επίσκεψη στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού σχολείου. Οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου σε συνεργασία με μαθητές διαφορετικών τάξεων του Δημοτικού συμμετείχαν στην παρουσίαση παραδοσιακών χορών
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Γράψτε σχόλιο
Συμμετοχή των παιδιών σε δράσεις
Συμμετοχή στην πανελλαδική σχολική ενέργεια ενάντια στην Ενδοσχολική Βία – «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ»
Συμμετοχή σε επετειακή εκδήλωση του Δήμου Κορινθίων: “Οι Έλληνες στον δρόμο της Ελευθερίας, Μάρτιος 1821, η Κορινθία στην επανάσταση”.
Συμμετοχή στον μαθητικό διαγωνισμό «Το Κλίμα αλλάζει …αλλάζω ζωή», που διοργανώνει η Ελληνική Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού –ΕΛΛΕΤ για το σχολικό έτος 2022-2023.
Συμμετοχή στον 6o Πανελλήνιο σχολικό διαγωνισμό με τίτλο Bravo Schools «Δημιουργούμε έναν Καλύτερο Κόσμο».
Συμμετοχή στην υλοποίηση δραστηριοτήτων που αφορούν το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning: The joy of Christmas, για το σχολικό έτος 2022-2023στην πλατφόρμα του προγράμματος (European School Education Platform).
Υλοποίηση βιβλιοπαρουσίασης-βιωματικό εργαστήρι του παιδικού βιβλίου “Παίζοντας με τον Αίσωπο. Μια διασκευή του μύθου “Ο Λαγός και η χελώνα”.
Παρακολούθηση κουκλοθέατρου – βιωματικού εργαστήριου, στο χώρο του νηπιαγωγείου«O Σίμος και ο σεισμός», από το εκπαιδευτικό κουκλοθέατρο Τεχνόπολης.
Παρακολούθηση κουκλοθέατρου και βιωματικού παιχνιδιού : «Κυκλοφορώ με χαμόγελο», από το εκπαιδευτικό κουκλοθέατρο της Άννας Ξηρομερίτου.
Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης στο Θέατρο Περιγιαλίου με θέμα: «Η χήνα με τα χρυσά φτερά».
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Γράψτε σχόλιο
Εργαστήρια δεξιοτήτων για το σχολικό έτος 2022-2023
Θεματική Ενότητα: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη.
Θέμα «Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα».
Ενδεικτικός Τίτλος: «Πρόγραμμα ανάπτυξης του Αλληλοσεβασμού και της Διαφορετικότητας σε παιδιά Προσχολικής και πρώτης Σχολικής Ηλικίας».
Βασικοί στόχοι:
- Αυτοσεβασμός: Τα παιδιά μαθαίνουν να εκτιμούν την αξία τους ως άτομα μοναδικά, πολύτιμα, ικανά που αξίζουν και είναι σημαντικά στη ζωή.
- Σεβασμός προς τους άλλους: Τα παιδιά μαθαίνουν να αντιλαμβάνονται την ύπαρξη του άλλου ως άτομο εξίσου πολύτιμο και ότι οι άνθρωποι είναι μεταξύ τους ίδιοι και διαφορετικοί
- Σεβασμός προς το περιβάλλον: Τα παιδιά μαθαίνουν ότι ο πλανήτης γη με όλα τα έμβια και άβια όντα του, αξίζει σεβασμό.
Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος.
Θεματική ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Θέμα: STE(A)Μ.
Ενδεικτικός τίτλος: STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού.
Βασικοί στόχοι:
- ανάπτυξη δεξιοτήτων ψηφιακού εγγραμματισμού.
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων προσανατολισμού και μέτρησης αποστάσεων
- Ενθάρρυνση δημιουργίας κατασκευών που αναδεικνύουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα, όπως ο κύκλος του νερού μέσα από παιγνιώδεις διαδικασίες.
Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – Ιανουάριος.
Θεματική Ενότητα: Φροντίζω το περιβάλλον
Θέμα: Αειφόρος ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση.
Ενδεικτικός τίτλος: «Την ενέργειά μου πίσω παρακαλώ».
Βασικοί στόχοι:
- Κατανόηση της έννοιας της ενέργειας.
- Ευαισθητοποίηση σε θέματα που αφορούν τον μετριασμό της κλιματικής αλλαγής, την προσαρμογή, τη μείωση των επιπτώσεων και την έγκαιρη προειδοποίηση.
- Υπολογισμός του ενεργειακού αποτυπώματος και ανάπτυξη της «ενεργειακής» και «περιβαλλοντικής» συνείδησης.
Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος-Μάρτιος.
Θεματική Ενότητα: Ζω καλύτερα – Ευ ζην
Θέμα: Αυτομέριμνα, Ασφάλεια και πρόληψη, Ψυχική Υγεία.
Ενδεικτικός τίτλος: Τρέχω, παίζω και γελώ και τον κώδικα τηρώ».
Βασικοί στόχοι:
- Εισαγωγή των παιδιών στο θέμα της οδικής ασφάλειας μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, με τρόπο απλό, κατανοητό και ευχάριστο.
- Εκμάθηση κανόνων, για να κυκλοφορούν με ασφάλεια στην πόλη, στους δρόμους ως πεζοί, επιβάτες και ποδηλάτες.
Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Γράψτε σχόλιο