Ανακυκλώνω…Δημιουργώ…Ομορφαίνω την τάξη μου!

Ανακυκλώνω…Δημιουργώ…Ομορφαίνω την τάξη μου!

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης της σχολικής μας μονάδας

για την αναβάθμιση και αισθητική ανανέωση της αίθουσας διδασκαλίας του νηπιαγωγείου,

υλοποιήθηκε μια δημιουργική και παιδαγωγικά στοχευμένη δραστηριότητα

με αφορμή την Ημέρα Ανακύκλωσης.

Αρχικά, πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τα παιδιά γύρω από την έννοια της ανακύκλωσης,

τη σημασία της για την προστασία του περιβάλλοντος

και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε όλοι να συμβάλλουμε στην καθημερινότητά μας.

Μέσα από διάλογο, παραδείγματα και βιωματικές προσεγγίσεις,

τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν και εξέφρασαν τις δικές τους ιδέες και απορίες.

Στη συνέχεια, προχωρήσαμε σε μια σειρά δημιουργικών δραστηριοτήτων,

αξιοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά που συγκεντρώσαμε από το σπίτι και το σχολείο.

Μαζί με τα παιδιά κατασκευάσαμε εκπαιδευτικά παιχνίδια,

τα οποία ενσωματώθηκαν στην καθημερινή μαθησιακή διαδικασία

και χρησιμοποιούνται ήδη στην τάξη, ενισχύοντας τη μάθηση μέσα από το παιχνίδι.

Παράλληλα, δημιουργήσαμε καλλιτεχνικές κατασκευές για τη διακόσμηση της αίθουσας,

δίνοντας έναν νέο, ζεστό και προσωπικό χαρακτήρα στον χώρο.

Η δράση αυτή συνέβαλε όχι μόνο στη βελτίωση της αισθητικής της τάξης,

αλλά και στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης,

συνεργασίας και δημιουργικότητας στα παιδιά,

καθιστώντας τα ενεργούς μικρούς πολίτες με οικολογική ευαισθησία.

Δημιουργούμε εκπαιδευτικά παιχνίδια

 

 

Παίζουμε  με αυτά και μαθαίνουμε…

 

 

 

 

 

Ανακυκλώνουμε και ομορφαίνουμε την τάξη μας…

Φτιάχνοντας όμορφες μολυβοθήκες με άδεια μπουκάλια νερού

 

Μετατρέποντας τα άδεια δοχεία απορρυπαντικών σε όμορφες γλάστρες με φυτά

 

Μικρές πράξεις, μεγάλες αξίες!