Το θέμα που επεξεργαζόμαστε τις μέρες αυτές είναι τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Παρατηρήσαμε πλούσιο φωτογραφικό υλικό τόσο με τα παλαιά Μέσα Μεταφοράς και την εξέλιξη τους, όσο και με τα νέα σύγχρονα μέσα, τα οποία ομαδοποιήσαμε και αντιστοιχήσαμε ανάλογα με το πού κινούνται, σε μέσα της στεριάς, της θάλασσας και του αέρα. Μας βοήθησε πολύ σε αυτό το παιδαγωγικό υλικό του νηπιαγωγείου(μικρογραφίες αυτοκινήτων, τρένων αεροπλάνων κλπ.) Παρακολουθήσαμε σχετικά εκπαιδευτικά βίντεο , προσδιορίσαμε μέσα από ερωτήσεις προβληματισμού τα επαγγέλματα που σχετίζονται με τα μέσα μεταφοράς, επισημάναμε την αναγκαιότητα και χρησιμότητα αυτών στη ζωή μας. Αναζητήσαμε πληροφορίες για τις μετακινήσεις στο χρόνο , στο διαδίκτυο. επισημάναμε τις διαφορές και κάναμε συγκρίσεις. Οι μικροί μου μαθητές εκφράστηκαν δημιουργικά, τόσο σε ομαδικό όσο και ατομικό επίπεδο, ζωγραφίζοντας και κατασκευάζοντας μέσα μεταφοράς (τρένο,αυτοκίνητα ,φορτηγό, αεροπλάνα, καραβάκια), με ανακυκλώσιμα υλικά (ρολά κουζίνας, τουαλέτας, αυγοθήκες, καπάκια μπουκαλιών κλπ. Τα παιδιά απόλαυσαν ιδιαίτερα, τα κινητικά παιχνίδια που παίξαμε στο γειτονικό γήπεδο του χωριού, μιμούμενοι τα διάφορα μέσα μεταφοράς χρησιμοποιώντας υλικά του σχολείου (στεφάνια, χάρτινες σαΐτες, χάρτινες καρδιές τις οποίες κόψαμε στη μέση και με βάση το κάθε χρώμα τα παιδιά φτιάξανε ζευγάρια. Έτσι τα παιδιά γίνανε βαρκούλες, αυτοκίνητα, αεροπλανάκια, τρενάκι ζωηρό, που ανάλογα με το ρυθμό στο ταμπουρίνο μου, πότε τα βαγόνια του έτρεχαν ελεύθερα στο χώρο, πότε επέστρεφαν πίσω από τη μηχανή. Πετάξαμε σαΐτες και μιμηθήκαμε το άλογο με τον καροτσέρη.
Το ζωηρό τρενάκι.
Βαρκούλες.
Αυτοκίνητα που πότε κινούνται στο δρόμο ,πότε ξεκουράζονται στο πάρκιν τους.