Παρατηρήσαμε πίνακες των ζωγράφων Καζιμίρ Μαλέβιτς (Kazimir Malevich) και Γιόζεφ Άλμπερς (Josef Albers).
Αντιληφθήκαμε ότι όλοι οι πίνακες έχουν ένα κοινό γεωμετρικό σχήμα, το τετράγωνο!
Αφού μετρήσαμε, διαπιστώσαμε ότι τα τετράγωνα έχουν 4 πλευρές και 4 γωνίες. Στη συνέχεια εντοπίσαμε μέσα στην τάξη αντικείμενα με το σχήμα του τετραγώνου. Χρησιμοποιώντας τον χάρακα μετρήσαμε τις πλευρές των τετράγωνων αντικειμένων και ανακαλύψαμε ότι όλες είναι ίσες μεταξύ τους. Έτσι λοιπόν προσδιορίσαμε ότι δεν είναι όλα τα σχήματα με 4 πλευρές τετράγωνα αλλά μόνο αυτά που έχουν 4 ίσες μεταξύ τους πλευρές.
Σχηματίσαμε τετράγωνα με υλικά από τις διάφορες γωνιές που επιλέξαμε μόνοι μας. Τότε αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα: δυσκολευτήκαμε να σχηματίσουμε τετράγωνα με ίσες πλευρές. Αναρωτηθήκαμε πώς να λύσουμε το πρόβλημα μας και σκεφτήκαμε ότι πρέπει να μετράμε τη μία πλευρά και να σχηματίζουμε τις άλλες τρεις χρησιμοποιώντας ίσα κομμάτια. Μάλιστα για να εξασκηθούμε, λύσαμε και προβλήματα με τον ίδιο τρόπο. Έτσι δημιουργήσαμε τετράγωνα με πλευρά ίση με 3 ή 4 ή 5 τουβλάκια.
Έφτασε η ώρα της καλλιτεχνικής δημιουργίας. Αφού εμπνευστήκαμε από τον Josef Albers, δημιουργήσαμε τα δικά μας έργα με την τεχνική του κολάζ.
Παρατηρήσαμε πίνακες του Πάουλ Κλέε (Paul Klee) και γνωρίσαμε το ρεύμα του κυβισμού. Παρακολουθήσαμε στο διαδίκτυο το ακόλουθο βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=RDaSrCucMCw
Έπειτα, με τη βοήθεια του χάρακα χαράξαμε οριζόντιες και κάθετες γραμμές και δημιουργήσαμε το δικό μας πίνακα εμπνεόμενοι από τον Klee.






















