28η Οκτωβρίου
Τι είναι ο Πόλεμος; Τι είναι η Ειρήνη; Πότε ζούμε καλύτερα; Τα παιδιά βλέπουν καρτέλες (από το Olagiatonhpiagwgeio.blogspot.com, είναι εκτυπωμένες εδώ και χρόνια, μπορεί να κάνω και λάθος). Τις ταξινομούν σε δύο ομάδες και καλούνται να περιγράψουν τι βλέπουν σε κάθε καρτέλα.
Κατόπιν σε φύλλο εργασίας αποτυπώνουν τον πόλεμο και την ειρήνη.
Ζωγραφίζουν με παλάμη το περιστέρι της Ειρήνης.
Βλέπουμε τα παρακάτω βίντεο στο Youtube:
και ακούμε βλέποντας εικόνες το βιβλίο του Φ. Μανδηλαρά “Το έπος του Σαράντα”
Μαθαίνουμε το ΟΧΙ και το ΑΕΡΑ
Παιχνίδι με σημαίες. Πρώτα μαθαίνουμε να βρίσκουμε την ελληνική σημαία ανάμεσα σε πάααρα πολλές σημαίες. Κατόπιν βρίσκουμε σημαίες σύμφωνα με ένα χαρακτηριστικό τους, (π.χ. ποια σημαία έχει ένα αστέρι, ποια έχει μόνο κόκκινο χρώμα, ποια έχει τέσσερα αστέρια, ποια έχει κόκκινο κύκλο κλπ.) Ψάχνουμε να βρούμε τις ίδιες σημαίες στο ταμπλό με τις πολλές. Κάνουμε την ελληνική σημαία με παλάμες.
Δημιουργούμε παζλ με την εικόνα του πλοίου ΕΛΛΗ στο jigsaw planet και παίζουμε με αυτό. (Παιδί και υπολογιστής)
Ομαδική εργασία “28η Οκτωβρίου”

Κατασκευή σημαίας
Χρώματα-ουράνιο τόξο
Μείξεις χρωμάτων, διαβάθμιση χρώματος
Πίνακας προτιμήσεων-ποιο χρώμα μου αρέσει;
Να βάψουμε τα παράθυρα με χρώματα; Να κάνουμε το ουράνιο τόξο της τάξης μας.
Διαβάσαμε το “παραμύθι με τα χρώματα” του Αλ. Κυριτζόπουλου από εδώ:
https://www.youtube.com/watch?v=1EgPBdyq5EM&ab_channel=Virginia184
και κάναμε τη δική μας χρωματιστή βροχή.
Τα χρώματα του φθινοπώρου ΚΟΚΚΙΝΟ-ΚΙΤΡΙΝΟ-ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ-ΚΑΦΕ
Ονόματα
Στις πρώτες μέρες ενός σχολικού έτους στο νηπιαγωγείο (και όχι μόνο) τα παιδιά προσπαθούν να μάθουν να αναγνωρίζουν το όνομά τους. Οι εκπαιδευτικοί μέσα από πληθώρα δραστηριοτήτων προσπαθούν για το καλύτερο αποτέλεσμα. Κάποια παιδιά το καταφέρνουν πολύ γρήγορα. Κάποια θέλουν λίγο περισσότερο χρόνο. Ενδεικτικές φετινές δραστηριότητες
Ανασυνθέτω το όνομά μου
Στολίζω το αρχικό μου γράμμα, με τελείες και με ψηφίδες
Κάνω το όνομά μου πάζλ
Στολίζω το δέντρο με φύλλα – ονόματα
και δημιουργώ το δάσος με τα ονόματα
Βρίσκω το όνομά μου στην καρτέλα
Παιχνίδια γνωριμίας
Νέα χρονιά, νέα παιδιά. Πρώτες μέρες και πρέπει να γνωριστούμε, να μάθουμε κανόνες, να συνεργαζόμαστε, να ακούμε. Παιχνίδια γνωριμίας λοιπόν στην αυλή του σχολείου (κοινή με το δημοτικό). Πρώτα πρέπει να μάθουν να σχηματίζουν έναν κύκλο. Κατόπιν να πετάνε την μπάλα σε ένα παιδί φωνάζοντας το όνομά του.
Χρησιμοποιώντας στεφάνια να μάθουν τις έννοιες μέσα – έξω. Με το σύνθημα πρέπει να πηδήξουν μέσα στο στεφάνι και το αντίθετο να βγουν έξω από το στεφάνι.
Να μάθουμε το αρχικό μας πρώτα να το ακούμε και μετά να το βρίσκουμε. Πάντα μέσω παιχνιδιού αυτές τις μέρες. Δίνοντας το σύνθημα η νηπιαγωγός, τα παιδιά πρέπει να τρέξουν και να βρουν την καρτέλα με το αρχικό τους γράμμα και την σηκώσουν ψηλά.
Θεατρική Παράσταση για το τέλος
Το μπλε φόρεμα της θάλασσας
Ο Δρόμος προς τον Γολγοθά
Θέλοντας να βάλουμε τα παιδιά σε κλίμα κατάνυξης καθώς πλησίαζε η Μεγάλη βδομάδα δείξαμε την παρακάτω εικόνα να την περιγράψουν, να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, να φανταστούν τι δείχνει κλπ
Κατόπιν χρησιμοποιώντας μεικτές τεχνικές όπως μαύρη ξυλομπογιά για το περίγραμμα του σταυρού, ψιλό πινέλο για το βάψιμο με μαύρο χρώμα, βαμβάκι για τα γεμίσματα απέδωσαν όσο πιο πιστά μπορούσαν τον πίνακα. Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε.
Κρυφό σχολειό
Αρλεκίνος και Κολομπίνα
Follow green
Για δεύτερη φορά το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό Ανακύκλωσης του Δήμου Κομοτηνής. Η οποία ήταν και τυχερή. Το σχολείο μας βρέθηκε στη δεύτερη θέση στη συλλογή υλικών και κέρδισε ένα σημαντικό βραβείο. Ένα ασύρματο ηχείο με μικρόφωνο μαζί με τον έπαινο των παιδιών.

Επίσης για τον συγκεκριμένο μαραθώνιο δημιουργήσαμε αφίσα με ανακυκλώσιμα υλικά.





































































































































