ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ

received_160057815785698

 

 ΠΑΡΑΜΥΘΟΠΟΙΗΜΑ

Η ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ”

Παραμύθι θα σας πω απ΄ τα παλιά

για μια κόρη λυγερή, τη Μυγδαλιά.

Σε κάστρο ζούσε μόνη της πολύ,

πιστά ακολουθώντας της μάνας της τη συμβουλή.

 

  • Πρόσεξε κόρη μου γλυκιά

έξω μη βγεις στην παγωνιά.

Αέρας φυσάει δυνατά

παγώνει ανθρώπους, ζώα και φυτά.

Μες του Χειμώνα την καρδιά

η όμορφη Αμυγδαλιά

στο παραθύρι καθότανε

έξω να βγει συλλογιζότανε.

Βοριάς τη βλέπει και θαμπώνεται

σε πρίγκηπα μεταμορφώνεται.

-Έβγα όμορφη κυρά

με πλάνεψε η ομορφιά.

Η Μυγδαλιά μες τη χαρά

την πόρτα ανοίγει, το τολμά.

Μα πάγωσε σε μια στιγμή

και δέντρο έγινε για μια ζωή.

https://docs.google.com/presentation/d/1Icahql6k7TDScoRaAbnqw7TfxDZnYINY3lIgROCCgZM/edit?usp=sharing

Χριστούγεννα

IMG_20201223_165040

Κάποιες δραστηριότητες έγιναν διαδικτυακά καθώς ήταν επιβεβλημένη η τηλεκπαίδευση. Όπως οι κατασκευές των Χριστουγέννων και η διαδικτυακή γιορτή του νηπιαγωγείου. (Το κάναμε κι αυτό!!!!)

Αλλά πρώτα ντυθήκαμε Αη Βασίληδες

Μετά στολίσαμε (ζωγραφίσαμε το δέντρο) και κάναμε κουλουράκια

Τα παιδιά έμαθαν το θεατρικό “Ο Αη Βασίλης στο βυθό) από ένα παλιό παράθυρο της εκπαίδευσης τροποποιημένο αρκετά. 

ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ = ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ

IMG_20201112_151721

Το πιο αγαπημένο και χαρούμενο μάθημα όλων των παιδιών. Μαθαίνουμε τα χρώματα, δημιουργούμε με αυτά, τα χρησιμοποιούμε παντού. Πρώτα μαθαίνουμε τα ονόματα και να τα ξεχωρίζουμε.

 
 

    

Ταξινομούμε τα φρούτα σύμφωνα με το χρώμα τους.

Βρέχει χρώματα



Ουράνιο τόξο με ψηφίδες

Κατασκευή 

Και βρήκε τη θέση του μέσα στην νέα μας τάξη.

Μάθαμε και το τραγούδι της Δ. Τσίγκα “Σαν ουράνιο τόξο είναι η αγάπη” και το βάλαμε στα σύννεφα (η οπτικοποίηση είναι απο το ιστολόγιο της κ. Τάνιας Μάνεση)

https://www.youtube.com/watch?v=A-fy3cDz2Sc

Διαβάσαμε το παραμύθι “ένα ουράνιο τόξο μαλλιά κουβάρια” της Μαρίνας Καβαλλιεράκη

ΕΝΑΣ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΤΟΙΧΟΣ

Στον ψηφιακό τοίχο που ακολουθεί θα μπορούμε όλοι να αναρτούμε εργασίες, κατασκευές που κάναμε, ένα τραγούδι, ένα παραμύθι. Είναι πολύ εύκολο. Πατώντας με διπλό κλικ όπου θέλετε πάνω στον τοίχο μπορείτε να προσθέσετε μια σημείωση και να ανεβάσετε μια φωτογραφία ένα σχόλιο κλπ

Έγινε με το Padlet

28η Οκτωβρίου

 Περίεργη η γιορτή φέτος. Χωρίς γιορτές, χωρίς καταθέσεις, χωρίς παρέλαση. Παρόλα αυτά εμείς προσπαθήσαμε και τα καταφέραμε. 

Μέσα από το παραμύθι “το έπος του 40 του Φ. Μανδηλαρά”

μάθαμε την ιστορία. Πώς ξεκίνησε δηλαδή ο ΠΟΛΕΜΟΣ, ποιοι πήραν μέρος, γιατί πολέμησαν, ποιοι νίκησαν, τι έγινε μετά.

Συγχρόνως δείξαμε το βίντεο

Οι Έλληνες είπαν ΌΧΙ και ΑΕΡΑ

Η ιστορία μέσα από τα μάτια των παιδιών:

καθώς και το 

https://video.link/w/oqsyb

με το οποίο τα παιδιά προσπάθησαν να καταλάβουν την αξία της Ειρήνης και την καταστροφή που φέρνει ο πόλεμος. Αυτό το αποτύπωσαν στις παρακάτω ομαδικές εργασίες:

και το κανόνι της Ειρήνης δεν πετάει πλέον βόμβες αλλά …. μπαλόνια, λουλούδια, καρδιές, γράμματα, βιβλία, μουσική πεταλούδες.

Ποια είναι η σημαία της Ελλάδας; Τι χρώματα έχει; Πόσες γραμμές; Τι σημαίνουν οι γραμμές; Μαθαίνουμε τη σημαία μας μέσω παιχνιδιού.         


και την ζωγραφίζουμε

Κάνουμε τις δικές μας σημαίες.

ΟΔΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

 Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας προέρχονται από πολλά και διαφορετικά παιδιά. Άλλα έρχονται με τους γονείς τους και άλλα με το λεωφορείο. Πόσα όμως και από πού έρχονται οι φίλοι μας; Πού είναι το σπίτι τους; Πού μένει η οικογένειά τους; Ένα ερώτημα που το απαντάει ο παρακάτω χάρτης:

από τη Σάλπη: 8 παιδιά

από την Πόρπη: 3 παιδιά

από τη Γλυφάδα: 2 παιδιά

από Μέση:1 παιδί

από το Παλλάδιο:  3  παιδιά

από τη Νέα Καλλίστη: 3 παιδιά

και οι κυρίες; αυτές έρχονται από την Κομοτηνή.

Είμαστε το 

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΛΛΙΣΤΗΣ

και δημιουργούμε όλοι μαζί την 

ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ

ΦΥΛΛΑ! ΠΟΛΛΑ ΦΥΛΛΑ!!!

 ΦΥΛΛΑ ΚΙΤΡΙΝΑ – ΚΑΦΕ – ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ – ΠΡΑΣΙΝΑ

πρώτο βήμα: Συλλογή

δεύτερο βήμα: Επεξεργασία -ταξινόμηση

τρίτο βήμα: σχεδιασμός και δημιουργία-αυτοσχεδιάζουμε

τέταρτο βήμα: κατασκευή φθινοπωρινού δέντρου

                                     

                                   
                                   

πέμπτο βήμα: παλαμόδεντρο

έκτο βήμα: παίζω με τα φύλλα 

έβδομο βήμα: το δικό μου δέντρο

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ

 Πρώτες μέρες στο σχολείο και παράλληλα με την προσαρμογή των μικρών μας μαθητών ξεκινά και η εκμάθηση και αναγνώριση του ονόματός τους. Έτσι όλες οι πρώτες δραστηριότητες κινούνται γύρω από την ταυτότητα του καθενός που είναι το όνομά του.

1. Βλέπω τις καρτέλες, αναγνωρίζω το όνομά μου και προσπαθώ να το ανασυνθέσω.

2. Βρίσκω τα σωστά καπάκια

3. Μπορώ να στολίσω;

4. Μπορώ να το ζωγραφίσω;

5. Μπορώ να το γράψω;

6. Μπορώ να το γράψω σε αλεύρι;

7. Μπορώ να το κάνω puzzle;