Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος γιορτάστηκε σε όλα τα σχολεία η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Η φετινή είχε τίτλο «Σχολικός Αθλητισμός – Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα».
Στο πλαίσιο λοιπόν αυτό, μάθαμε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, πότε γίνονται, πώς ξεκίνησαν, τη σημασία που έχουν, το βραβείο του νικητή, ποιο είναι το σήμα τους και τι συμβολίζει κ.α. Είδαμε την τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας του 2004, το άναμμα των ολυμπιακών κύκλων μέσα από βιντεάκια του YouTube.
Στο πλαίσιο λοιπόν αυτό, μάθαμε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, πότε γίνονται, πώς ξεκίνησαν, τη σημασία που έχουν, το βραβείο του νικητή, ποιο είναι το σήμα τους και τι συμβολίζει κ.α. Είδαμε την τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας του 2004, το άναμμα των ολυμπιακών κύκλων μέσα από βιντεάκια του YouTube.
Κατόπιν συζητήσαμε ότι δεν έχει σημασία η νίκη αλλά ο Αγώνας κι έτσι όλοι μπορούν να πάρουν μέρος ακόμη και άνθρωποι που έχουν προβλήματα υγείας ή δεν μπορούν να περπατήσουν και κινούνται με αναπηρικό καροτσάκι. Είδαμε το παρακάτω Power Point και φανταστήκαμε πώς θα ήταν να ήμασταν εμείς στη θέση τους.
Μάθαμε κι ένα καινούργιο παιχνίδι το BOCCIA που παίζεται με άτομα με αναπηρία.
https://www.youtube.com/watch?v=-q5X0DFqX14
Προσπαθήσαμε κι εμείς να μπούμε στη θέση αυτών των ανθρώπων και δοκιμάσαμε κι εμείς να το παίξουμε.Έδεσα τα πόδια των παιδιών για να μην μπορούν να κουνηθούν, πήραν από 5 κόκκινες και 6 μπλε μπάλες και έπρεπε να φτάσουν τη μπάλα τους πιο κοντά στην άσπρη (κίτρινη δική μας).
Στο τέλος δημιουργήσαμε την αφίσα μας.
Και όλα αυτά με “μειωμένο προσωπικό” λόγω ασθενειών.