Σε ρυθμούς πλέον Πάσχα τρέχουν όλοι. Άλλοι πιο πολύ άλλοι πιο λίγο. Τα παιδιά περιμένουν τις διακοπές τους να ξεφαντώσουν, οι εκπαιδευτικοί περιμένουν να φορτίσουν τις μπαταρίες τους. Πριν από αυτό όμως υπάρχει και το δημιουργικό μέρος που λαμβάνει χώρα σε όλα τα νηπιαγωγεία της χώρας.
Έτσι κι εμείς αυτή τη βδομάδα δημιουργούμε. Βέβαια λόγω της σύνθεσης της τάξης δεν μπορούμε να “απλωθούμε” πολύ τουλάχιστον στο θρησκευτικό μέρος.
Ξεκινάμε λοιπόν:
Από τη Δευτέρα είπαμε να φέρουμε αβγά βρασμένα στο σχολείο για να τα βάψουμε. Ανταποκρίθηκαν όλα τα παιδιά. Αλλά πού θα βάζαμε τα αβγά;
Κατασκευή πρώτη λοιπόν: Αβγοθήκες. Παπάκια και οι θήκες από ρολό υγείας βαμμένο με τέμπερες.
Έτσι κι εμείς αυτή τη βδομάδα δημιουργούμε. Βέβαια λόγω της σύνθεσης της τάξης δεν μπορούμε να “απλωθούμε” πολύ τουλάχιστον στο θρησκευτικό μέρος.
Ξεκινάμε λοιπόν:
Από τη Δευτέρα είπαμε να φέρουμε αβγά βρασμένα στο σχολείο για να τα βάψουμε. Ανταποκρίθηκαν όλα τα παιδιά. Αλλά πού θα βάζαμε τα αβγά;
Κατασκευή πρώτη λοιπόν: Αβγοθήκες. Παπάκια και οι θήκες από ρολό υγείας βαμμένο με τέμπερες.
Κατασκευή δεύτερη: Ημέρα των αβγών: Βάψιμο με την τεχνική του γκοφρέ
και φυσικά η αγαπημένη ζωγραφική με πινέλα και τέμπερες:
Ήρθε η ώρα να μπούνε στις αβγοθήκες:
Τέλειο έτσι;
Κατασκευή τρίτη: Λαμπάδες, δια χειρός Μένιας και Μαρίας ως προς το πλεκτό μέρος. Η αλήθεια είναι ότι τις ανέλαβε αποκλειστικά.
Κατασκευή τέταρτη: Κάρτες για ευχές. Απλές, εύκολες αλλά περισσότερο παιδικές.