Αρχεία ανά ημέρα: 29 Μαΐου 2023

Εκδήλωση βράβευσης σχολείων – “Πάμε Ανακύκλωση”

Το Νηπιαγωγείο μας σήμερα έλαβε έπαινο για τη συμμετοχή του στο Σχολικό Πρωτάθλημα «Πάμε Ανακύκλωση», από το Δήμο Ιωαννιτών. Ευχαριστούμε πολύ τους μαθητές, τις μαθήτριες και τους γονείς για τη βοήθειά τους στην ανακύκλωση πλαστικού, χαρτιού και μπαταριών!

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκδήλωση βράβευσης σχολείων – “Πάμε Ανακύκλωση”