ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ
- «Βοήθησε την μπάλα να φτάσει στον προορισμό της» Τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες παίρνουν ρόλα από χαρτιά κουζίνας χωρισμένα στη μέση και προσπαθεί η κάθε ομάδα να τα τοποθετήσουν σε σειρά έτσι ώστε να δημιουργήσουν ένα διάδρομο για να κυλήσει μέσα το μπαλάκι. Προσπαθούν να συντονίσουν τις κινήσεις τους ωστε να δημιουργηθεί μια κατηφόρα και να κρατούν ενωμένα τα ρολά. Στόχος είναι να αναπτύξουν τα παιδιά δεξιότητες συνεργασίας σε μεγάλες ή μικρότερες ομάδες. Στη συνέχεια όλες οι ομάδες ενώνουν τους σωλήνες για να κάνουν μια μεγάλη.
Ακολούθησε η ρουτίνα σκέψης “χρώμα-σύμβολο-εικόνα”. Αφού ακολούθησε κουβέντα πως τα κατάφερε η ομάδα, τι δυσκόλεψε…, τα παιδιά σε φύλλο εργασίας αποτυπώνουν το χρώμα, το σύμβολο που ταιριάζει στη συνεργασία, ζωγραφίζουν τη δραστηριότητα και δίνουν έναν τίτλο.
- Δημιουργία αποχετευτικού συστήματος
- «Ποιος δράκος θα χορέψει καλύτερα;» Τα παιδιά χωρίζονται πάλι σε υποομάδες και έχουν τις εξής οδηγία:
Χρειάζεται να βρουν τρόπο να συνεργαστούν ώστε φτιάξουν με τα δικά τους σώματα όλα μαζί το σώμα ενός δράκου (κεφάλι, σώμα φτερά ουρά) ή ενός ζώου που θέλουν. Συνεργάζονται, αποφασίζουν ποιος θα κάνει το κεφάλι, τα φτερά, το σώμα και συντονίζουν τις κινήσεις τους. Μια ομάδα κάνει έναν δράκο και μια άλλη μία χελώνα. Όλοι μαζί κάνουν μια κάμπια. Στη συνέχεια αυθόρμητα κάνουν 3 φίδια που καθώς κινούνται ενώνονται σε ένα μεγάλο φίδι. Σέρνονται συντονισμένα για να μην σπάσει το φίδι.