ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- «Καλωσορίζοντας τους εξωγήινους! » Έχουνε έρθει κάποιοι ωραίοι και γλυκούληδες εξωγήινοι στο σχολείο μας σήμερα με χαρά να μας γνωρίσουν και έχουν πάρα πολλά και ωραία και ενδιαφέρονται πράγματα να μας πουν για τον πλανήτη και τα μέρη που ζούνε. Δυστυχώς όμως δεν μπορούν να μιλήσουν στη δική μας γλώσσα και θα χρειαστούν κάποιον μεταφραστή. Σε αυτό το σημείο χωρίζουμε τα παιδιά ανά ζεύγη. Πρέπει να είναι ένας εξωγήινος και ένας γήινος μεταφραστής σε κάθε ζευγάρι. Στόχος είναι τα παιδιά να μπορέσουν να επικοινωνήσουν εξωλεκτικά, με κινήσεις, ήχους, ήχους, εκφράσεις προσώπου, με γλώσσα ακαταλαβίστικη.
- «Και οι γάτες είχαν τη δική τους ιστορία!» οι εξωγήινοι έφεραν μαζί και τις γάτες τους. Τα μισά παιδιά μεταμορφώνονται σε γάτες και βάζουμε μία μουσική προκειμένου οι γάτες να κινηθούν στο χώρο. Οι εξωγήινοι -που μετά από την παραμονή τους στην γη έμαθαν τελικά να μιλάνε τη γλώσσα μας- κυνηγάνε με τη μουσική τις γάτες, στο στοπ τάιζουν-ποτίζου,χαϊδεύουν τις γάτες και στο τέλος βάζει ο καθένας τη γάτα του στη φωλιά της. Οι γάτες έχουν και αυτές να μας πουν την ιστορία τους από το μέρος που ζουν και το ταξίδι του, μιλούν στη γλώσσα τους νιαουρίζοντας και κάνοντας κινήσεις και ήχου. Οι μεταφραστές και οι εξωγήινοι-ιδιοκτήτες τους μας μεταφράζουν τι λένε οι γάτες.
- «Οι Κοντοπυθαρούληδες-εφευρέτες μας δίνουν οδηγίες από μακριά!» Οι εξωγήινοι πρέποι να επικοινωνήσουν με τους εφευρέτες που έμειναν πίσω στον πλανήτη τους για να τους δώσουν οδηγίες για διάφορες μηχανές που χρειάζονται στη γη. Μπορούν να επικοινωνήσουν μόνο μεσω ασυρμάτου. Σε ομάδες εφευρέτες- εξωγήινοι προσπαθούν να δώσουν και να ακολουθήσουν οδηγίες χωρίς οπτική επαφή για να κάνουν μια κατασκευή. Χρησιμοποιούν τουβλάκια, ρολά, κλπ. Στόχος είναι να συνεργαστούν τα παιδιά μέσα από συμφωνίες ή διαφωνίες, να επικοινωνήσουν ζητώντας διευκρινήσεις κλπ.











